
«Οφείλουμε να επισημάνουμε ότι στα μητρώα του Τμήματός μας δεν υπάρχει εγγεγραμμένη φοιτήτρια με αυτό το όνομα», υπογραμμίζει
Σε απάντηση των δημοσιευμάτων σε ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα σχετικά με τις καταγγελίες της φοιτήτριας Ιωάννας Ζαφειράκη για το Τμήμα Φυσικής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης (ΔΠΘ), το Τμήμα επιθυμεί να διευκρινίσει τα εξής:
- Στα μητρώα του Τμήματος Φυσικής δεν υπάρχει εγγεγραμμένη φοιτήτρια με το όνομα Ιωάννα Ζαφειράκη. Επομένως, εγείρονται σοβαρά ερωτήματα ως προς την εγκυρότητα των καταγγελιών που δημοσιεύθηκαν.
- Καμία καταγγελία σχετική με τα ζητήματα που αναφέρονται στα δημοσιεύματα δεν έχει υποβληθεί στο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.
- Όλες οι αίθουσες διδασκαλίας του Τμήματος είναι πλήρως εξοπλισμένες με σύγχρονα μέσα διδασκαλίας (π.χ., προβολικά, οθόνες κ.ά.), και από την ενσωμάτωσή του στο ΔΠΘ, το Τμήμα δεν αντιμετωπίζει προβλήματα θέρμανσης. Επίσης, έχει εγκριθεί κονδύλιο ύψους 2,5 εκατομμυρίων ευρώ για την αναβάθμιση των εκπαιδευτικών υποδομών.
- Το πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος Φυσικής είναι πιστοποιημένο από την Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘΑΑΕ) και πληροί όλα τα επιστημονικά και εκπαιδευτικά κριτήρια. Όλοι οι διδάσκοντες έχουν την απαιτούμενη εξειδίκευση και συνάφεια με τα γνωστικά αντικείμενα του Τμήματος, ενώ καλύπτονται άμεσα τυχόν κενά με κονδύλια του προγράμματος «Απόκτησης Ακαδημαϊκής Διδακτικής Εμπειρίας».
- Η ύλη που διδάσκεται είναι ευθυγραμμισμένη με τα διεθνή ακαδημαϊκά πρότυπα για Τμήματα Φυσικής. Ιδιαίτερα, η διδασκαλία του Ηλεκτρισμού, ο οποίος αποτελεί βασικό κλάδο της Φυσικής, δεν μπορεί να θεωρηθεί “άσχετο αντικείμενο”, όπως αναφέρεται σε σχετικά δημοσιεύματα.
- Αναφορικά με τις καταγγελίες για υψηλές βαθμολογίες, το Τμήμα επισημαίνει ότι είναι η πρώτη φορά που κατατίθεται τέτοιο αίτημα. Συνήθως, οι φοιτητές/τριες επιθυμούν τη διασφάλιση δίκαιης και αντικειμενικής αξιολόγησης.
Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, το Τμήμα Φυσικής του ΔΠΘ θεωρεί ότι το περιεχόμενο της καταγγελίας δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. «Ως ακαδημαϊκή μονάδα, παραμένουμε αφοσιωμένοι στη διασφάλιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και στην αναβάθμιση του ακαδημαϊκού μας έργου, και είμαστε πάντα διαθέσιμοι για ουσιαστικό διάλογο, βασισμένο στη διαφάνεια και την αντικειμενικότητα», τονίζει καταληκτικά.