Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Ανοιχτή επιστολή μαθητών του 2ου ΓΕΛ Ξάνθης για την επικείμενη μετατροπή του σχολείου σε Ωνάσειο

Ανοιχτή επιστολή μαθητών του 2ου ΓΕΛ Ξάνθης για την επικείμενη μετατροπή του σχολείου σε Ωνάσειο

0

Οι μαθητές εκφράζουν τις ανησυχίες τους για τις συνέπειες της αλλαγής και τη διατήρηση της δημόσιας εκπαίδευσης

Οι μαθητές του 2ου ΓΕΛ Ξάνθης, μέσω του 15μελούς Συμβουλίου τους, εξέφρασαν δημόσια τις ανησυχίες τους σχετικά με τα ζητήματα που προκύπτουν από την εφαρμογή του νέου μοντέλου εκπαίδευσης. Με ανοιχτή επιστολή τους προς τον Υπουργό Παιδείας, τονίζουν πως είναι απαραίτητο να ληφθούν υπόψη οι συνέπειες για τους μαθητές που δεν θα εισαχθούν στο Πρότυπο Λύκειο, καθώς και για εκείνους που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες.

Επιπλέον, οι μαθητές εκφράζουν φόβους για τις επιπτώσεις στην καθημερινότητά τους, όπως οι μετακινήσεις των μαθητών από τα απομακρυσμένα χωριά, οι οποίες θα γίνουν ακόμη πιο δύσκολες αν αναγκαστούν να μετακινηθούν σε άλλο σχολείο. Ειδικότερα για τους μουσουλμάνους μαθητές με χαμηλό γλωσσικό υπόβαθρο, οι μαθητές ζητούν να διασφαλιστεί ότι οι ευκαιρίες εκπαίδευσης θα παραμείνουν ισότιμες για όλους.

«Το 2ο ΓΕΛ Ξάνθης βρίσκεται σε μια ιδιαίτερη και κρίσιμη περιοχή της πόλης, σε μια ακριτική περιοχή με ιδιαίτερες κοινωνικές και πληθυσμιακές συνθήκες. Είμαστε περήφανοι που φοιτούμε σε αυτό το σχολείο, και δεν νιώθουμε καθόλου ευάλωτοι, καθώς έχουμε καταφέρει πολλά με τη βοήθεια των καθηγητών μας. Έχουμε συμμετάσχει σε ευρωπαϊκά προγράμματα, σε διαγωνισμούς σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο και έχουμε διακριθεί σε πολλές περιπτώσεις», τονίζεται στη ανακοίνωση.

Στη συνέχεια ζητούν απαντήσεις στα παρακάτω ερωτήματα:

  1. Τι θα συμβεί με τους μαθητές που δεν θα τα καταφέρουν να εισαχθούν στο Ωνάσειο Πρότυπο Λύκειο;
  2. Πώς θα επηρεαστούν οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, οι οποίοι θα βρεθούν εκτός του απαιτητικού αυτού Λυκείου;
  3. Τι θα γίνει με τους μαθητές από τα χωριά, που καθημερινά μετακινούνται με ΚΤΕΛ και θα αναγκαστούν να περπατούν μεγάλες αποστάσεις για να φτάσουν σε άλλο σχολείο;
  4. Ποιες λύσεις υπάρχουν για τους μαθητές μουσουλμάνους με χαμηλό γλωσσικό υπόβαθρο που επιλέγουν το δημόσιο σχολείο;
  5. Πώς θα διαχειριστούμε την επιπλέον επιβάρυνση, τις αυξημένες ώρες διδασκαλίας και το άγχος που θα προκύψουν από την αλλαγή του συστήματος;
  6. Ποιες είναι οι συνέπειες για τους γονείς μας, που ήδη αγωνίζονται με την οικονομική κατάσταση που επικρατεί στη χώρα μας;
  7. Τι θα γίνει με τους καθηγητές μας, που θα βρεθούν σε αβεβαιότητα και ανασφάλεια για την εργασία τους, ενώ ήδη αφιερώνουν χρόνο και ενέργεια για να μας προετοιμάσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο;

Οι μαθητές ζητούν από την πολιτεία να εξετάσει τις ανησυχίες τους και να βρεθεί μια λύση που θα εξασφαλίσει ισότιμες εκπαιδευτικές ευκαιρίες για όλους, χωρίς να θιγεί η ποιότητα και η προσβασιμότητα στην εκπαίδευση.

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Εγνατία Οδό λόγω εργασιών αποκατάστασης οδοστρώματος

Προσωρινές αλλαγές στη διαχείριση της κυκλοφορίας από Θεσσαλονίκη προς Ξάνθη, με στόχο την…