Αρχική Ρεπορτάζ Αγώνας επιβίωσης για τα εμπορικά καταστήματα

Αγώνας επιβίωσης για τα εμπορικά καταστήματα

0

Σαρώνουν σε κατανάλωση οι μεγάλες ηλεκτρονικές πλατφόρμες


Ν. Γρηγοριάδης: « Δεν ήταν καλή χρονιά αλλά η αγορά έχει ισορροπήσει μετά το μπαράζ λουκέτων»


Δεν ήταν καλή χρονιά το 2024 για τα εμπορικά καταστήματα της πόλης μας. Αυτό καταγράφουν οι αριθμοί στο Μητρώο Εγγραφών – Διαγραφών του Επιμελητηρίου Ξάνθης που παρουσιάζουν μετά από δύο χρόνια αρνητικό πρόσημο όπως αναδείξαμε στο χθεσινό μας πρωτοσέλιδο ρεπορτάζ αλλά και επιβεβαιώνει από την …πιάτσα ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Ξάνθης Νίκος Γρηγοριάδης.


Ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Ξάνθης, Νίκος Γρηγοριάδης

Ν. Γρηγοριάδης: «Η αγορά έχει ισορροπήσει μετά το μπαράζ λουκέτων»

Μιλώντας στο «Ε» επιβεβαίωσε την πρόεδρο ΕΒΕ Ξάνθης Μαριάνθη Μαλλιαρουδάκη ότι οι διαγραφές αφορούν περασμένα έτη και απλά καταγράφονται τώρα επειδή έγινε εκκαθάριση του Μητρώου ωστόσο και πάλι τα σημάδια στην αγορά δεν είναι ενθαρρυντικά: «Ναι δεν ήταν καλή χρονιά. Αυτό όμως που μπορούμε να πούμε e;iναι ότι η αγορά έχει ισορροπήσει μετά το μπαράζ λουκέτων που είχαμε κατά την περίοδο της κρίσης και της πανδημίας. Είμαστε σε μια μεταβατική περίοδο. Η μεγάλη κατανάλωση γίνεται στις μεγάλες αλυσίδες και στις ηλεκτρονικές πλατφόρμες που έχουν μπει πολύ επιθετικά και έχουν πάρει μεγάλη μερίδα της καταναλωτικής πίτας ιδιαίτερα στους νέους. Έχει χαθεί η προσωπική επαφή που υπήρχε παλιά με τους πελάτες να μπαίνουν στα μαγαζιά να δοκιμάζουν, να ψωνίζουν. Τώρα όλα γίνονται ηλεκτρονικά από τον καναπέ», επισημαίνει ο κ. Γρηγοριάδης.

Σαρώνουν σε κατανάλωση οι μεγάλες ηλεκτρονικές πλατφόρμες

Αναφορικά με τα e – shops ο κ. Γρηγοριάδης ανέφερε πως πολλά καταστήματα της Ξάνθης διαθέτουν πλέον e- shop αλλά αντιμετωπίζουν πρόβλημα ανταγωνισμού: «Πως να ανταγωνιστούν τις ξένες αλυσίδες. Εδώ έχουν πρόβλημα ακόμη και κάποιες μεγάλες πολυεθνικές από αυτά τα e- shops που έχουν κατακλύσει την αγορά και πουλάνε τα πάντα».

Κόσμος ήρθε τις γιορτές αλλά δεν ψώνισε

Αποτιμώντας την εορταστική περίοδο και το καταναλωτικό της αποτύπωμα ο κ. Γρηγοριάδης επεσήμανε πως: «Η Ξάνθη είχε μεγάλη επισκεψιμότητα αλλά αυτό δεν αποτυπώθηκε σε κατανάλωση. Επωφελήθηκαν μόνο τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος και η εστίαση και όχι τα εμπορικά και η αγορά. Δεν ψώνισε ο κόσμος. Αλλά και σε άλλες πόλεις όμορων νομών που είχαν χριστουγεννιάτικα event και είχαν κόσμο δεν είχαν αντίστοιχη κατανάλωση όπως πληροφορήθηκα. Ευελπιστούμε τώρα με τις εκπτώσεις να έχουμε καλύτερη εικόνα».

 

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από Μαριάννα Ξανθοπούλου
Περισσότερα άρθρα από Ρεπορτάζ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Καμιά αντίδραση για το τέλος ταφής στους δήμους της ΑΜΘ

Στην ΜΕΑ Αλεξανδρούπολης η υγειονομική ταφή των υπολειμμάτων– Τι ισχύει για το τέλος ταφής…