Αρχική Ρεπορτάζ Την κλασική Ελλάδα μέσα από τα μάτια του Σλήμαν είδαν μαθητές του 1ου ΓΕΛ Ξάνθης

Την κλασική Ελλάδα μέσα από τα μάτια του Σλήμαν είδαν μαθητές του 1ου ΓΕΛ Ξάνθης

1

41 παιδιά εκπροσώπησαν το σχολείο στο 9ο Ευρωπαϊκό Μαθητικό Συνέδριο στο Μόναχο


Η αρχηγός της εκδρομής, Κλ. Γεωργιάδου τονίζει μεταξύ άλλων πως τα παιδιά ανταποκρίθηκαν με πολύ μεγάλη χαρά «θυσιάζοντας» και μέρος του ελεύθερου χρόνου τους


Ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Διευθυντής του 1ου ΓΕΛ Ξάνθης συγχαίρουν τους μαθητές και τις μαθήτριες που εκπροσώπησαν το σχολείο στο 9ο Ευρωπαϊκό Μαθητικό Συνέδριο στο Μόναχο για την εξαιρετική και άρτια παρουσίαση της εργασίας τους, καθώς και για την άψογη παρουσία τους στους χώρους του συνεδρίου. Επιπλέον, σημαντική ήταν η συμβολή όλων των εκπαιδευτικών που ανέλαβαν τον συντονισμό, και ειδικότερα των κ.κ. Δράκου, Λαζαρίδου, Δουμαλά και Γεωργιάδου.

Η αρχηγός της εκδρομής του 9ου Ευρωπαϊκού Μαθητικού Συνεδρίου στο Μόναχο, Κλεάνθη Γεωργιάδου, τονίζει στο «Ε» πως είναι η δεύτερη φορά που συμμετέχει το σχολείο, καθώς πέρυσι βρέθηκαν στη Ρώμη και, για αυτό, έχουν ήδη μία εμπειρία. Αναφερόμενη στο θέμα, υποστηρίζει πως φέτος το ενδιαφέρον επικεντρώθηκε στη σχέση της κλασικής Ελλάδας με τη Γερμανία, με ειδική έμφαση στο ερώτημα πώς η κλασική Ελλάδα έχει επηρεάσει τη Γερμανία, και στην αλληλεπίδραση μεταξύ των δύο χωρών.

Οι απαντήσεις του Σλήμαν για τις ανασκαφές του σε μορφή δρώμενου

«Επιλέξαμε ως σχολείο να παρουσιάσουμε την κλασική Ελλάδα μέσα από τα μάτια του Σλήμαν, του αρχαιολόγου που ανέσκαψε την Τροία, τις Μυκήνες, την Ιθάκη και την Τίρυνθα. Έτσι, δημιουργήσαμε μια παρουσίαση για τη ζωή και το έργο του, ‘’ζωντανεύοντας’’ τον Σλήμαν σε μορφή δρώμενου. Βάλαμε τρεις φοιτήτριες αρχαιολογίας να του πάρουν συνέντευξη στη σημερινή εποχή, οπότε οι μαθητές και οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ακούσουν τις απαντήσεις του ίδιου για τις ανασκαφές του στην Τροία και τις Μυκήνες, αλλά και ποια θεωρεί τα πιο σημαντικά ευρήματα», όπως προσθέτει.

Κλ. Γεωργιάδου: «Όλα τα σχολεία που συμμετέχουν οφείλουν να παρουσιάσουν μέσα σε δέκα λεπτά την εργασία τους δίνοντας στο τέλος και τον αντίκτυπο της δράσης του Σλήμαν»

Επίσης, συμπληρώνει πως βγάζουμε συμπεράσματα όσον αφορά τον τρόπο που επιλέγει να απαντά στους επικριτές του, καθώς ο Σλήμαν δέχεται μεγάλη κριτική για τις μεθόδους που χρησιμοποιούσε. «Στο τέλος, είχαμε και ένα Kahoot, το οποίο έπαιξαν τα παιδιά επί σκηνής με ερωτήσεις πάνω σε όλη την παρουσίαση που είχαμε κάνει. Όλα τα σχολεία που συμμετέχουν οφείλουν να παρουσιάσουν την εργασία τους μέσα σε δέκα λεπτά, δίνοντας στο τέλος και τον αντίκτυπο της δράσης του Σλήμαν, μέσα από τα αφιερώματα που έγιναν για τη ζωή και το έργο του σε διάφορες πόλεις στην Ελλάδα, αλλά και στο εξωτερικό», όπως υπογραμμίζει.

«Όλα τα παιδιά ανέλαβαν έναν ρόλο»

Στο κομμάτι της ανταπόκρισης των παιδιών παρατηρεί πως ο αριθμός όσων ανταποκρίθηκαν ήταν μεγάλος. Ειδικότερα, αναφέρει: «Για το συνέδριο γνωρίζαμε από την άνοιξη κιόλας του 2024. Τα παιδιά ανταποκρίθηκαν με πολύ μεγάλη χαρά. Συμμετείχαν 41 παιδιά και τα χωρίσαμε σε ομάδες, δηλαδή όλα ανέλαβαν έναν ρόλο, πήραν μέρος ενεργά και με πολύ μεγάλη χαρά σε όλη αυτή την δράση».


Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από Χρύσα Κιατίπη
Περισσότερα άρθρα από Ρεπορτάζ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Τι μέλλει γενέσθαι με τις καπνοθήκες της οδού Αναξάρχου;

Νέα πυρκαγιά μετά από δύο χρόνια στην διπλανή έπαυλη του συγκροτήματος – Συνελήφθη ά…