Επίκαιρη κοινοβουλευτική παρέμβαση για την άμεση επίλυση των οξυμένων στεγαστικών ζητημάτων στο 8ο Γυμνάσιο και τα δημοτικά σχολεία του Δροσερού
Στη Βουλή κατατέθηκε ερώτηση από τους βουλευτές του ΚΚΕ, Γιάννη Δελή και Λεωνίδα Στολτίδη, με στόχο την άμεση επίλυση των σοβαρών στεγαστικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τα σχολεία στο Δροσερό Ξάνθης. Το 8ο Γυμνάσιο Ξάνθης, το 15ο Νηπιαγωγείο και τα 15ο και 20ο Δημοτικά Σχολεία της περιοχής λειτουργούν σε ακατάλληλες κτηριακές εγκαταστάσεις που προκαλούν σοβαρά προβλήματα στην εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά και θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια των μαθητών.
Η συστέγαση του 8ου Γυμνασίου με άλλες εκπαιδευτικές δομές σε κτήριο του ΟΑΕΔ, από το 2012, έχει δημιουργήσει μεγάλες δυσκολίες. Ο περιορισμένος αριθμός αιθουσών και η αναγκαστική μετακίνηση των μαθητών από τις αίθουσες σε κάποιες ημέρες της εβδομάδας, δεν είναι τα μόνα προβλήματα. Σύμφωνα με τους δασκάλους, η κατάσταση επιδεινώνεται από την έλλειψη ασφάλειας λόγω των ανοικτών καγκελόπορτων και των ανεξέλεγκτων χώρων γύρω από τα κτίρια, που καλύπτονται από δέντρα και θάμνους.
Το ίδιο ισχύει και για τα σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του Δροσερού. Το 15ο Νηπιαγωγείο λειτουργεί με μόλις 2 ½ αίθουσες για πολύ μεγαλύτερο αριθμό παιδιών από αυτόν που μπορεί να φιλοξενήσει, ενώ τα 15ο και 20ο Δημοτικά Σχολεία στεγάζονται σε προκατ αίθουσες, κοντέινερ και γυμναστήρια, με αποτέλεσμα τα παιδιά να βρίσκονται σε συνθήκες που δεν εξασφαλίζουν την ποιότητα της εκπαίδευσης ούτε την ασφάλειά τους.
Σύμφωνα με τους βουλευτές του ΚΚΕ, αυτή η κατάσταση είναι συνέπεια των περιορισμένων κονδυλίων που κατευθύνονται προς την εκπαίδευση, ενώ προτεραιότητα δίδεται σε άλλες δαπάνες, όπως οι εξοπλισμοί και οι πολεμικές δαπάνες.
Οι βουλευτές του ΚΚΕ ρωτούν τους αρμόδιους υπουργούς ποιοι είναι οι λόγοι για τη συνεχιζόμενη αδράνεια και ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα για την επίλυση των στεγαστικών προβλημάτων των σχολείων στο Δροσερό.
Ερώτηση στη Βουλή:
Οι κ. Δελής και Στολτίδης ζήτησαν να μάθουν από τους υπουργούς Παιδείας, Εσωτερικών και Υποδομών ποιοι είναι οι λόγοι που καθυστερούν την επίλυση των προβλημάτων και ποιο το χρονοδιάγραμμα για την αποκατάσταση των κτηριακών προβλημάτων στα σχολεία της περιοχής.