Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Επίκαιρα Το αυτοκόλλητο ενοχλεί τα ταξί όχι το POS

Το αυτοκόλλητο ενοχλεί τα ταξί όχι το POS

0

Αυτό υποστηρίζουν ο πρόεδρος των Ιδιοκτητών Ταξί Νομού Ξάνθης Βασίλης Γεωργιάδης και ο πρόεδρος Συνεταιρισμού Ραδιοταξί Ξάνθης Φραντζής Καπετανόπουλος


Ζητούν να είναι πιο διακριτικό και να τοποθετηθεί στο πίσω φινιστρίνι


Τις ενστάσεις τους διατυπώνουν οι οδηγοί ταξί της Ξάνθης για τη νέα εφαρμογή ειδικής σήμανσης, που πρέπει να τοποθετήσουν στο πίσω τζάμι του ταξί τους. Πρόκειται για ένα αυτοκόλλητο μεγέθους Α4 που ενημερώνει, στα ελληνικά και στα αγγλικά, ότι είναι αποδεκτή η πληρωμή με κάρτα, ενώ αναγράφονται και τηλέφωνα για καταγγελίες.

Η σχετική υπουργική απόφαση αναμένεται τις επόμενες ημέρες, ενώ αντιμέτωποι με πρόστιμο 1.000 ευρώ θα βρεθούν οι παραβάτες. Το πρόστιμο θα επιβάλλεται από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) ή τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.

Πρόεδρος των Ιδιοκτητών Ταξί Νομού Ξάνθης Βασίλης Γεωργιάδης: «Δεν αντιδρούμε για τα POS – Όλοι μας τα έχουμε τοποθετήσει και τα λειτουργούμε»

Όπως σημειώνει ο πρόεδρος των Ιδιοκτητών ταξί Νομού Ξάνθης, Βασίλης Γεωργιάδης, έχει γίνει διαστρέβλωση της αλήθειας από τα ΜΜΕ αναφορικά με τα POS στα ταξί. Ειδικότερα, υποστηρίζει ότι έχουν τοποθετηθεί εδώ και 8 μήνες, οπότε έληξε η προθεσμία, και ότι όσοι πελάτες θέλουν, πληρώνουν κανονικά με κάρτα χωρίς κανένα πρόβλημα. Η ένστασή τους δεν είναι στα POS, αλλά στο σημείο και το μέγεθος του αυτοκόλλητου που ενημερώνει για τα POS.

Συγκεκριμένα, όπως μας είπε, το υπουργείο έχει υποδείξει να τοποθετηθεί ένα αυτοκόλλητο με διαστάσεις κόλλας Α4 στο πίσω τζάμι του ταξί: «Είναι διαστρέβλωση ότι αντιδρούμε για τα POS. Όλοι μας τα έχουμε τοποθετήσει και τα λειτουργούμε. Αντιδρούμε γιατί μας υποχρεώνουν να βάλουμε ένα αυτοκόλλητο 25×12 στο τζάμι του πίσω παραθύρου. Αυτό μας εμποδίζει στην οδήγηση. Άλλωστε, και ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας απαγορεύει τα αυτοκόλλητα στα τζάμια που κόβουν την ορατότητα. Στο ΚΤΕΟ όταν πηγαίνουμε, μας ζητούν να βγάλουμε οτιδήποτε έχουμε κολλήσει. Επιπλέον, μπορεί να ενοχλεί και τον πελάτη που θέλει να βλέπει. Γενικά δεν είναι λειτουργικό. Ζητήσαμε να μπει στο πίσω φινιστρίνι, όπως τα σήματα που δίνουν οι τράπεζες, και να είναι μικρότερο. Αυτό και μόνο αυτό», σημειώνει ο κ. Γεωργιάδης.

Μάλιστα, πρόσθεσε πως η Ομοσπονδία τους αρνήθηκε να παραλάβει τα αυτοκόλλητα και προτίθεται να προσφύγει στο ΣτΕ.

Πρόεδρος Συνεταιρισμού Ραδιοταξί Ξάνθης, Φραντζής Καπετανόπουλος: «Για το αυτοκόλλητο αντιδρούμε. Εμποδίζει στην οδήγηση και στο παρκάρισμα»

Το ίδιο υποστηρίζει και ο πρόεδρος του Συνεταιρισμού Ραδιοταξί Ξάνθης, Φραντζής Καπετανόπουλος, συμπληρώνοντας ότι μπορεί να προκαλέσει ατύχημα: «Εμποδίζει στην οδήγηση και στο παρκάρισμα. Δεν μπορούμε να έχουμε μια αυτοκόλλητη σελίδα στο πίσω δεξί παράθυρο. Τι τους ενοχλεί αν είναι στο πίσω φινιστρίνι, όπως προτείναμε, και είναι πιο διακριτικό; Εξάλλου, θα φθαρεί με το άνοιξε-κλείσε του παραθύρου. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με το POS. Ο κόσμος το έχει μάθει και το χρησιμοποιεί. Πληρώνει με κάρτα.»

Να σημειώσουμε ότι στην Π.Ε. Ξάνθης κυκλοφορούν 170 ταξί, εκ των οποίων τα 100 είναι του Συνεταιρισμού και τα υπόλοιπα ιδιόκτητα.

Το πρόστιμο και τι έχουν δείξει οι έλεγχοι

Όπως διευκρινίστηκε από τον υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, το ύψος του προστίμου θα μειώνεται στο ήμισυ εάν ο υπόχρεος προβεί σε καταβολή του προστίμου εντός 30 ημερών από την ημερομηνία κοινοποίησης της σχετικής πράξης από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Εάν το πρόστιμο επιβληθεί από την ΑΑΔΕ, τότε η μείωση ισχύει εάν ο υπόχρεος προβεί σε καταβολή του προστίμου εντός 60 ημερών από την ημερομηνία κοινοποίησης.

Το συγκεκριμένο μέτρο αφορά κατηγορίες επαγγελματιών που, ενώ έχουν τερματικά POS, δεν τα χρησιμοποιούν. Είναι χαρακτηριστικό ότι ήδη η ΑΑΔΕ έχει διενεργήσει 2.360 φορολογικούς ελέγχους σε ταξί σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ηράκλειο, Λάρισα, Ιωάννινα, Ρόδο, Χίο και Κέρκυρα.

Πρόκειται για ελέγχους επαλήθευσης της κατοχής του POS και εξασφάλισης της ορθής διασύνδεσής του με τις εφαρμογές της ΑΑΔΕ. Σε πολλές περιπτώσεις, το ποσοστό συμμόρφωσης ήταν αρκετά υψηλό. Παρόλα αυτά, υπήρξαν και 38 περιπτώσεις στις οποίες οι ελεγκτικές αρχές προχώρησαν στον καταλογισμό κυρώσεων.

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από Μαριάννα Ξανθοπούλου
Περισσότερα άρθρα από Επίκαιρα
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Επιστροφή 1055 αρχαίων νομισμάτων στην Τουρκία

Μία συμβολική κίνηση μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας στο πλαίσιο της προστασίας της πολιτιστικ…