Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Κάλυψη των λειτουργικών κενών στην δευτεροβάθμια ζητά η ΕΛΜΕ Ξάνθης

Κάλυψη των λειτουργικών κενών στην δευτεροβάθμια ζητά η ΕΛΜΕ Ξάνθης

0

«Επιχειρείται από το Υπουργείο Παιδείας και από τις ΔΔΕ μια ελάχιστη κάλυψη ωρών με τη λογική ‘’όλα τα σχολεία από λίγο’’», όπως τονίζει σε σχετική ανακοίνωση


Η ΕΛΜΕ Ξάνθης ζητά την άμεση κάλυψη όλων των λειτουργικών κενών και την ορθή διαχείριση του εκπαιδευτικού προσωπικού από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης λίγες ημέρες μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας μόνιμου διορισμού 46 εκπαιδευτικών (γενικής και ειδικής αγωγής) και ειδικού και βοηθητικού προσωπικού στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Ξάνθης.

Η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Ξάνθης

«Ως ΕΛΜΕ Ξάνθης καλωσορίζουμε θερμά τις/τους νέες/ους συναδέλφισσες/ους και τις/τους ευχόμαστε καλή δύναμη, με υγεία στη νέα τους σταδιοδρομία. Θα είμαστε πάντα δίπλα τους, όποτε το χρειαστούν.

Και αναμέναμε φυσικά ότι η πολύ θετική εξέλιξη των μόνιμων διορισμών θα συνοδευόταν από τις απαραίτητες προσλήψεις αναπληρωτριών/ών εκπαιδευτικών που εξακολουθούν να χρειάζονται σε μεγάλο βαθμό προκειμένου να λειτουργήσουν ομαλά τα σχολεία. Ωστόσο διαψευστήκαμε οικτρά. Το ποσοστό κάλυψης των κενών κινήθηκε από χαμηλά επίπεδα σε απαράδεκτα χαμηλά επίπεδα όσον αφορά σε ορισμένες ειδικότητες (ενδεικτικά, τα κενά φιλολόγων έχουν ποσοστό κάλυψης 50%, των γυμναστών 12,5% ή της αγγλικής 17% κλπ). Για εμάς όμως, ακόμη ποιο σοβαρό θέμα αποτελεί το γεγονός ότι οι προσλήψεις εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης και βοηθητικού προσωπικού, για ακόμη μια φορά, βρίσκονται πολύ μακριά από τις πραγματικές ανάγκες. Δε χρειάζεται, φυσικά, να εξηγήσουμε γιατί είναι πολύ σημαντικό, ειδικά για τα παιδιά που χρήζουν παράλληλης στήριξης, να έχουν από την αρχή της χρονιάς και σε πλήρη βαθμό την/τον εκπαιδευτικό τους.

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, επιχειρείται από το Υπουργείο Παιδείας και από τις ΔΔΕ μια ελάχιστη κάλυψη ωρών με τη λογική «όλα τα σχολεία από λίγο» η οποία, τελικά, δεν εξυπηρετεί ούτε τις/τους μαθήτριες/τές ούτε τις/τους εκπαιδευτικούς αλλά ούτε και τα ίδια τα σχολεία. Δε νοείται παράλληλη στήριξη με 4-5 ώρες ανά μαθήτρια/τή (!) ούτε διαμοιρασμός συναδέλφισσών/ων σε πολλά σχολεία».

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Καθησυχαστικός για τον σεισμό στη Χαλκιδική ο σεισμολόγος Γεράσιμος Παπαδόπουλος: «Κατά πάσα πιθανότητα ήταν ο κύριος σεισμός»

Ο κ. Παπαδόπουλος επισήμανε ότι η περιοχή δεν διαθέτει υψηλό σεισμικό δυναμικό, ενώ τόνισε…