Εγκρίθηκε με ενισχυμένη πλειοψηφία στο περιφερειακό συμβούλιο το Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής
1η Διαβούλευση για το Σχέδιο τουριστικής ανάπτυξης της ΑΜΘ στην Κομοτηνή – Μετά τις ευρωεκλογές στην Ξάνθη – Μιλά στο «Ε» ο θεματικός αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Π. Αρχοντής
Προβάδισμα στην τουριστική ανάπτυξη όλων των περιφερειακών ενοτήτων που συγκροτούν την περιφέρεια ΑΜΘ, δίνει η νέα περιφερειακή αρχή, χρησιμοποιώντας ως «όχημα» ένα ολοκληρωμένο και στοχευμένο σχέδιο ανάδειξης και προβολής των συγκριτικών πλεονεκτημάτων κάθε περιοχής και των μορφών τουρισμού που μπορεί να υποστηρίξει και να αναπτύξει. Απ’ αυτή την φιλοσοφία διέπεται το Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης για το 2024 που εκφράσθηκε και μάλιστα για πρώτη φορά με ενισχυμένη πλειοψηφία (τρεις καταψήφισαν) την εισήγηση του θεματικού αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Παναγιώτη Αρχοντή.
1η Διαβούλευση για το Σχέδιο τουριστικής ανάπτυξης της ΑΜΘ στην Κομοτηνή
Με το βλέμμα στην τουριστική ανάπτυξη ξεχωριστά κάθε περιφερειακής ενότητας, με βάση τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της και θεματική «Θεματικές Διαδρομές Ειδικού Τουρισμού» πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή στην Κομοτηνή η 1η διαβούλευση, υπο τον θεματικό αντιπεριφερειάρχη τουρισμού Παναγιώτη Αρχοντή και με συμμετοχή όλων των, εμπλεκόμενων με τον τουρισμό, φορέων δημοσίου και ιδιωτικού τομέα. Όπως ανέφερε ο κ. Αρχοντής στο «Ε», ανάλογες διαβουλεύσεις θα πραγματοποιηθούν σ’ όλες τις περιφερειακές ενότητες. Στην Ξάνθη θα πραγματοποιηθεί μετά τις ευρωεκλογές της 9ης Ιουνίου όπου θα κληθούν από την αντιπεριφερειάρχη Πολυξένη Μπρίκα να συμμετέχουν όλοι οι παράγοντες που εμπλέκονται με τον τουρισμό.
Τουριστική ανάπτυξη με ειδικό θεματικό τουρισμό
Όπως εξήγησε ο κ. Αρχοντής: «Στόχος της περιφέρειας είναι η τουριστική ανάπτυξη να βασιστεί στον ειδικό θεματικό τουρισμό. Αυτή την λογική έχει η διαβούλευση σε κάθε περιφερειακή ενότητα. Θέλουμε να καταρτίσουμε μια λίστα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε περιοχής και τις δυνατότητες ανάπτυξης των ειδικών μορφών τουρισμού, όπως: Προσκυνηματικός τουρισμός, ιαματικός, αθλητικός, οικοτουριστικός, αρχαιολογικός, φυσιολατρικός, γαστρονομικός και άλλες μορφές. Να αξιοποιήσουμε όλον τον πλούτο της περιφέρειάς μας. Απαραίτητο κρίνουμε να καταγράψουμε τις υποδομές που υπάρχουν και να δρομολογήσουμε αυτές που πρέπει να γίνουν και να σχεδιάσουμε τις δράσεις που θα αναδείξουν το τουριστικό προϊόν. Όπως, παραδείγματος χάρη, να συμμετέχουμε σε εκθέσεις, να συνεργαστούμε με τουριστικούς πράκτορες για διάφορα πακέτα από προορισμούς της Ευρώπης. Μια σειρά από δράσεις που θα προωθήσουν το ξεχωριστό τουριστικό προϊόν της περιφέρειας μας, ανοίγοντας τον δρόμο για την τουριστική ανάπτυξη που είναι ο τελικός μας στόχος».