Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Πρόθεση Πιερρακάκη για χρηματοδότηση δημιουργίας Παρατηρητηρίου Μεταρρυθμίσεων

Πρόθεση Πιερρακάκη για χρηματοδότηση δημιουργίας Παρατηρητηρίου Μεταρρυθμίσεων

0

Αφορά την επιτελική παρακολούθηση, εποπτεία και επιτάχυνση έργων και μεταρρυθμίσεων


Με απόφαση του Κυριάκου Πιερρακάκη το Υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε πρόθεση χρηματοδότησης ύψους 2.976.000 € για τη δημιουργία «Παρατηρητηρίου Μεταρρυθμίσεων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού για την επιτελική παρακολούθηση, εποπτεία και επιτάχυνση έργων και μεταρρυθμίσεων».

Δυνητικοί δικαιούχοι είναι η επιτελική δομή ΕΣΠΑ του ΥΠΑΙΘΑ και το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας, που καλούνται για την υποβολή προτάσεων πράξεων, προκειμένου να ενταχθούν και χρηματοδοτηθούν στο πλαίσιο του άξονα Προτεραιότητας του Τομεακού Προγράμματος Ανάπτυξης (ΤΠΑ).

Στόχος είναι η χρηματοδότηση πράξης προκειμένου το Υπουργείο να οργανώσει έναν συστηματικό μηχανισμό επιτελικής παρακολούθησης, εποπτείας και επιτάχυνσης των έργων και μεταρρυθμίσεων ως «Παρατηρητήριο Μεταρρυθμίσεων», το οποίο θα συνδέει την εκτέλεση των έργων με διακριτούς στρατηγικούς και πολιτικοποιημένους στόχους, θα παρακολουθεί και θα συντονίζει τις τρέχουσες και υπό σχεδιασμό μεταρρυθμίσεις, θα προβλέπει και θα προτείνει λύσεις για πιθανούς κινδύνους ή καθυστερήσεις, θα αναλύει τις αλληλεπιδράσεις και κρίσιμες αλληλεξαρτήσεις μεταξύ των μεταρρυθμίσεων αυτών και θα λειτουργεί τόσο συντονιστικά όσο και απολογιστικά για την υλοποίηση των μεταρρυθμιστικών μέτρων στην εκπαίδευση.

Οι προτάσεις υποβάλλονται μόνο μέσω του ΠΣ ΕΠΑ στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://logon.ops.gr/ από την 12/04/2024 08:00:00 (ημερομηνία έναρξης υποβολής πρότασης) έως, αποκλειστικά, την 28/06/2024 14:00:00 (ημερομηνία λήξης υποβολής πρότασης).

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Επιστροφή 1055 αρχαίων νομισμάτων στην Τουρκία

Μία συμβολική κίνηση μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας στο πλαίσιο της προστασίας της πολιτιστικ…