Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Επίκαιρα Πανελλήνια διάκριση για την σύμπραξη μαθητών από Άβδηρα και Φέρες «School Buddy»

Πανελλήνια διάκριση για την σύμπραξη μαθητών από Άβδηρα και Φέρες «School Buddy»

0

Πρόκριση της ομάδας «School Buddy» στις 11 καλύτερες εικονικές μαθητικές επιχειρήσεις της χώρας


Ξεχώρισε για την καινοτομία, τη δημιουργικότητα και το επιχειρηματικό της πνεύμα και θα διεκδικήσει το πρώτο βραβείο στον εθνικό τελικό


Η σύμπραξη ομάδας μαθητών από το Γυμνάσιο Φερών και το Γυμνάσιο & Λύκειο Αβδήρων, επιλέχθηκε ως μία από τις 11 κορυφαίες μαθητικές επιχειρήσεις της χρονιάς στον Πανελλαδικό Μαθητικό Διαγωνισμό «Καλύτερη Εικονική Επιχείρηση 2024». Μετά από μια προσεκτική αξιολόγηση πάνω από 90 επιχειρηματικών σχεδίων από όλη την Ελλάδα, η «School Buddy» ξεχώρισε για την καινοτομία, τη δημιουργικότητα και το επιχειρηματικό της πνεύμα και θα διεκδικήσει το πρώτο βραβείο στον εθνικό τελικό που θα φιλοξενηθεί την Παρασκευή 26 Απριλίου 2024 στο Κέντρο Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού.

Το «School Buddy» είναι μια ψηφιακή πλατφόρμα που θα λειτουργήσει ως ένα εργαλείο επικοινωνίας μεταξύ εκπαιδευτικών μονάδων για την αναδιανομή και την ανταλλαγή εκπαιδευτικών πόρων (όπως θρανία, καρέκλες, υπολογιστές, βιβλία, κ.α.) που μένουν αναξιοποίητοι στις αποθήκες κάθε σχολείου.

Έτσι θα συμβάλλει στην κάλυψη των αναγκών της εκπαιδευτικής κοινότητας ενώ παράλληλα θα στηρίξει την αειφόρο ανάπτυξη του τόπου, μειώνοντας το οικολογικό αποτύπωμα. Επίσης, δημιουργείται ένας μοναδικός δίαυλος επικοινωνίας μεταξύ των σχολείων, που δεν υπάρχει σήμερα. Στην πλατφόρμα αυτή εκτός από δημόσια και ιδιωτικά σχολεία, που θα μπορούν να αλληλοβοηθηθούν στον εξοπλισμό, θα μπορούν να συμμετέχουν και επιχειρήσεις, οι οποίες θα προσφέρουν εξοπλισμό (ως χορηγία) σε σχολεία που τον έχουν ανάγκη.

Στόχος της αποτελεί η ευαισθητοποίηση όλων όσοι μπορούν να βοηθήσουν, έτσι ώστε όλες οι εκπαιδευτικές μονάδες να εξοπλιστούν με τους κατάλληλους πόρους και να μην υπάρχουν ελλείψεις και ανισότητες. Αυτή η επιτυχία αναδεικνύει τη συνεχή αφοσίωση της ομάδας «School Buddy» στην επιχειρηματικότητα και την καινοτομία. Επιπλέον, αναγνωρίζει την εξαιρετική εργασία και το ταλέντο των μαθητών, καθώς και τη στήριξη που λάμβαναν από τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς τους Λουλουδιά Κεφαλά και Ιωάννη Μπουτζίκα, τους μέντορες τους Μάρκο Βερέμη και Σταύρο Παπαδόπουλο και τους διευθυντές των Σχολείων τους Αναστάσιο Βρένο (Γυμνάσιο Αβδήρων Ξάνθης), Αναστάσιο Χατζηκωνσταντίνου (Λύκειο Αβδήρων Ξάνθης) και Μαρία Ψύλλα (Γυμνάσιο Φερών Έβρου).

Τι είναι το «School Buddy», από το Γυμνάσιο και Λύκειο Αβδήρων Ξάνθης & Γυμνάσιο Φερών Έβρου

Το «School Buddy» είναι μια ψηφιακή πλατφόρμα που θα λειτουργήσει ως ένα εργαλείο επικοινωνίας μεταξύ εκπαιδευτικών μονάδων για την αναδιανομή και την ανταλλαγή εκπαιδευτικών πόρων (όπως θρανία, καρέκλες, υπολογιστές, βιβλία, κ.α.) που μένουν αναξιοποίητοι στις αποθήκες κάθε σχολείου. Έτσι θα συμβάλλει στην κάλυψη των αναγκών της εκπαιδευτικής κοινότητας ενώ παράλληλα θα στηρίξει την αειφόρο ανάπτυξη του τόπου, μειώνοντας το οικολογικό αποτύπωμα. Επίσης, δημιουργείται ένας μοναδικός δίαυλος επικοινωνίας μεταξύ των σχολείων, που δεν υπάρχει σήμερα. Στην πλατφόρμα αυτή εκτός από δημόσια και ιδιωτικά σχολεία, που θα μπορούν να αλληλοβοηθηθούν στον εξοπλισμό, θα μπορούν να συμμετέχουν και επιχειρήσεις, οι οποίες θα προσφέρουν εξοπλισμό (ως χορηγία) σε σχολεία που τον έχουν ανάγκη. Η εταιρεία θα ενθαρρύνει τα σχολεία όλης της χώρας να συμμετάσχουν σε διαγωνισμούς για τη διάδοση της υπηρεσίας μας. Στόχος της αποτελεί η ευαισθητοποίηση όλων όσοι μπορούν να βοηθήσουν, έτσι ώστε όλες οι εκπαιδευτικές μονάδες να εξοπλιστούν με τους κατάλληλους πόρους και να μην υπάρχουν ελλείψεις και ανισότητες.

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Επίκαιρα
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Καθησυχαστικός για τον σεισμό στη Χαλκιδική ο σεισμολόγος Γεράσιμος Παπαδόπουλος: «Κατά πάσα πιθανότητα ήταν ο κύριος σεισμός»

Ο κ. Παπαδόπουλος επισήμανε ότι η περιοχή δεν διαθέτει υψηλό σεισμικό δυναμικό, ενώ τόνισε…