Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Ψηφιακή πλατφόρμα: Προς αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού

Ψηφιακή πλατφόρμα: Προς αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού

0

Μαθητές και γονείς θα μπορούν να αναφέρουν  περιστατικά ενδοσχολικού εκφοβισμού


Μια νέα πλατφόρμα έρχεται να βοηθήσει στη μάχη κατά του μπούλινγκ στα σχολεία, που τείνει να πάρει τη μορφή μάστιγας. Μαθητές και γονείς θα μπορούν να αναφέρουν περιστατικά ενδοσχολικού εκφοβισμού και να καθοδηγούνται στα επόμενα βήματα τους.

Όπως δήλωσε η Σοφία Ζαχαράκη, υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας: «θα κάνουμε καμπάνια για το κομμάτι της βίας ανηλίκων μια στρατηγική η οποία ουσιαστικά τι θα εμπεριέχει; προσέγγιση στην οικογένεια, και στην κοινότητα αλλά και στο σχολείο. Ένας μεγάλος συντονισμός δυνάμεων με ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς στην κοινότητα και από πλευράς υπουργείου θα ξεκινήσει πρόγραμμα μέσω ΕΣΠΑ για να ξεκινήσει συμβουλευτική γονέων»

Σε πρώτη φάση ο διευθυντής του σχολείου μαζί με έναν εκπαιδευτικό θα αξιολογούν την καταγγελία και θα προχωρούν στις πρώτες παρεμβάσεις. Στη συνέχεια η καταγγελία θα εξετάζεται και από την διεύθυνση εκπαίδευσης, από μια επιτροπή 4 ατόμων που θα απαρτίζεται από τον διευθυντή του σχολείου, τον εκπαιδευτικό, από ψυχολόγο και κοινωνικό λειτουργό προκειμένου να προχωρήσουν στα ενδεδειγμένα βήματα για να επιλυθεί το περιστατικό.

Ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας, Γιάννης Κατσαρός, ανέφερε πως: «η πλατφόρμα θα δώσει τη δυνατότητα σε όλα τα παιδιά να κάνουν την αναφορά τους να βοηθηθούν να διερευνηθεί η καταγγελία και να έχουμε πρόσβαση σε στοιχεία που μέχρι χθες δεν μπορούσαμε να έχουμε πρόσβαση τώρα πλέον ο γονιός θα παίρνει ανατροφοδότηση αλλά και το εκπαιδευτικό σύστημα να δει πως θα μπορέσει να αναπτύξει καινούργιες πολιτικές».

ΠΗΓΗ: ERTNEWS

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Επιστροφή 1055 αρχαίων νομισμάτων στην Τουρκία

Μία συμβολική κίνηση μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας στο πλαίσιο της προστασίας της πολιτιστικ…