Συνολικά 22 αεροδρόμια μπαίνουν σε τροχιά παραχώρησης με την χρονοβόρα διαδικασία να ξεκινά μέσα στο καλοκαίρι
Εξελίξεις και μάλιστα σύντομα αναμένονται για τον νέο διαγωνισμό παραχώρησης των 22 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας, μεταξύ των οποίων και αυτό της Αλεξανδρούπολης, από το Υπερταμείο. Σύμφωνα με πηγές του ypodomes.gr αυτή την εποχή διαμορφώνεται το κείμενο της προκήρυξης του διαγωνισμού από τον σύμβουλο που έχει προσλάβει το Υπερταμείο.
Σύμφωνα με τον αερολιμενάρχη Αλεξανδρούπολης Στέλιο Ζαντανίδη, μία ενδεχόμενη παραχώρηση θα αφορά μόνο στη διαχείριση των κτιριακών υποδομών του κάθε αεροδρομίου από ιδιώτες, και όχι του έργου της αεροναυτιλίας, το οποίο παραμένει κρατική υπόθεση και λόγω της υψηλής κερδοφορίας του.
Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας θα ξεκινήσει η αντίστροφη μέτρηση για να μπορέσει να βγει στον αέρα η προκήρυξη του έργου και στόχος είναι μέχρι το καλοκαίρι να μπορέσει ξεκινήσει με την εκδήλωση ενδιαφέροντος. Αυτό που έχει ξεκαθαρίσει είναι πως τα 22 αεροδρόμια θα μπουν σε ένα cluster και δεν θα έχουμε διαχωρισμό τους δύο ή τρεις ομάδες όπως έγινε με τα 14 αεροδρόμια που ανέλαβε τελικά η Fraport Greece.
Τα 22 αεροδρόμια που μπαίνουν σε τροχιά παραχώρησης είναι τα εξής: Χίος, Αλεξανδρούπολη, Άραξος, Κάρπαθος, Λήμνος, Ιωάννινα, Μήλος, Νάξος, Πάρος, Ικαρία, Κύθηρα, Λέρος, Σητεία, Ν. Αγχίαλος, Κάλυμνος, Σκύρος, Σύρος, Αστυπάλαια, Καστελλόριζο, Καστοριά, Κάσος και Κοζάνη. Πρόκειται στην πλειοψηφία τους για μικρά αεροδρόμια που δεν έχουν σημαντικό εμπορικό ενδιαφέρον, έχουν όμως σημαντικό κοινωνικό αντίκτυπο στην ζωή των κατοίκων των περιοχών που λειτουργούν.
Τα 22 περιφερειακά αεροδρόμια ολοκληρώνουν την σειρά διαγωνισμών με την οποία ιδιωτικοποιούνται στο σύνολο τους τα κρατικά αεροδρόμια της χωρας. Η αρχή έγινε με το αεροδρόμιο της Αθήνας την δεκαετία του 1990, ακολούθησαν το 2017 τα 14 Περιφερειακά αεροδρόμια, το 2019 το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι Ηρακλείου και το 2022 το αεροδρόμιο Καλαμάτας.