Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Υπογράφηκε σύμβαση με την ΑΚΤΩΡ για τον κάθετο άξονα Δημάριο – Σύνορα

Υπογράφηκε σύμβαση με την ΑΚΤΩΡ για τον κάθετο άξονα Δημάριο – Σύνορα

0

Αφορά συμπληρωματικά επιπρόσθετα έργα σταθεροποίησης των ορυγμάτων στο α’ τμήμα που κατασκευάζει η ΑΚΤΩΡ

 Με έκπτωση 11,76% – Το αρχικό κόστος του έργου με τον ΦΠΑ είναι 13,26 εκατ. ευρώ

Στην κατασκευαστική εταιρεία ΑΚΤΩΡ κατακυρώθηκε ο διαγωνισμός για το βόρειο τμήμα του κάθετου άξονα της Ξάνθης. Πρόκειται για το α’ τμήμα «Δημάριο – Ελληνοβουλγαρικά σύνορα» και ο διαγωνισμός που προκηρύχθηκε τον Απρίλιο του 2023 αφορά συμπληρωματικά επιπρόσθετα έργα σταθεροποίησης των ορυγμάτων. Να σημειώσουμε ότι η εταιρεία ΑΚΤΩΡ είναι ανάδοχος και του κύριου έργου του α’ τμήματος.

Υπογράφηκε η σύβαση

Η υπογραφή της σύμβασης πραγματοποιήθηκε στις 11 Οκτωβρίου 2023.

Η ΑΚΤΩΡ επικράτησε με ποσοστό έκπτωσης περίπου 11,76%. Αναθέτουσα Αρχή του έργου είναι η Εγνατία Οδός Α.Ε.

Το αρχικό κόστος του έργου με τον ΦΠΑ είναι 13,26 εκατ. ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ 10,7 εκατ. ευρώ). Η διάρκεια της σύμβασης έχει οριστεί σε 7 μήνες από την υπογραφή της.

Ο διαγωνισμός ξεκίνησε στις 12 Ιουνίου και η αποσφράγιση των προσφορών έγινε στις 16 Ιουνίου 2023.

Η ταυτότητα του έργου

Το έργο αφορά στην ολοκλήρωση του έργου «Δημάριο – Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα» μήκους περίπου 8 χλμ. και συγκεκριμένα την ολοκλήρωση του τεχνικού αντικειμένου της εργολαβίας «Κάθετος Άξονας 70 Εγνατίας Οδού: Τμήμα: «Μελίβοια- Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα» Υποτμήμα:«Δημάριο-Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα (κωδ. 70.2.2/σύμβ. 5526)». Αυτός ο Κάθετος Άξονας συνδέει την Εγνατία Οδό με τα Ελληνοβουλγαρικά σύνορα σε θέση νέου μεθοριακού σταθμού.

Αποτελεί τμήμα του Διευρωπαϊκού Οδικού Δικτύου και με την κατασκευή του θα συνδεθεί το Σμόλιαν και το Ρούντοζεμ της Βουλγαρίας με τον οδικό άξονα προς Ξάνθη, μέσω της υφιστάμενης οδού, και κατ’ επέκταση με τον αυτοκινητόδρομο της Εγνατίας οδού μέσω των Α.Κ. Βανιάνου και Α.Κ. Βαφέικων.

Το έργο αναπτύσσεται γενικά σε ορεινό έως πολύ ορεινό ανάγλυφο. Ξεκινά από την υφιστάμενη οδό (Χ.Θ. 8+172,35) η οποία σήμερα καταλήγει εντός του οικισμού Δημάριο, και παρακάμπτει τον οικισμό στα ανατολικά αυτού με πορεία βόρεια – βορειοανατολική έτσι ώστε να καταλήξει σε συμφωνηθέν σημείο στην Ελληνοβουλγαρική μεθόριο (Χ.Θ. 16+147,00).

Το έργο χρηματοδοτείται από τα Έσοδα και τα Διαθέσιμα Κεφάλαια της «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε». Η δαπάνη της παρούσας σύμβασης βαρύνει την πίστωση του προϋπολογισμού εξόδων της “Εγνατία Οδός Α.Ε.” έτους 2023.

Μαριάννα Ξανθοπούλου
mxanthopoulou@empros.gr

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Ανησυχητική αύξηση των κρουσμάτων ευλογιάς στη Ροδόπη

Έκκληση για απαρέγκλιτη τήρηση των μέτρων Παρά τα αυστηρά μέτρα, καταγράφεται άνοδος στις …