Αρχική ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Αισχροκέρδεια: Πώς θα λειτουργεί το app για την υποβολή καταγγελιών μέσω κινητού

Αισχροκέρδεια: Πώς θα λειτουργεί το app για την υποβολή καταγγελιών μέσω κινητού

0

Την τεχνολογία επιστρατεύει το υπουργείο Ανάπτυξης

Ένα προς ένα τα οφέλη της τεχνολογίας επιστρατεύει το υπουργείο Ανάπτυξης στη μάχη κατά της αισχροκέρδειας, αναβαθμίζοντας ακόμη περισσότερο και τον ρόλο του ίδιου του καταναλωτή, δίνοντας του τη δυνατότητα να δράσει ούτε λίγο ούτε πολύ ως… ελεγκτής.

Όπως ανακοίνωσε η ηγεσία του υπουργείου, παρουσιάζοντας σε συνέντευξη Τύπου τέσσερα νέα μέτρα για την καταπολέμηση της ακρίβειας και την πάταξη της κερδοσκοπίας «ο καταναλωτής ενδυναμώνεται και καθίσταται σύμμαχος σε αυτή τη μάχη».

Κι ενώ μέχρι πρότινος το καταναλωτικό κοινό μπορούσε να υποβάλλει τηλεφωνική καταγγελία στο 1520 για φαινόμενα που συνάδουν με αθέμιτη κερδοφορία, τώρα αποκτά ακόμη πιο ενεργό δράση. Πώς; Σύμφωνα με τον υπουργό Ανάπτυξης, Κώστα Σκρέκα, σχεδιάζεται – με στόχο να ενεργοποιηθεί άμεσα – ειδική εφαρμογή (application) για την υποβολή καταγγελιών.

Πώς θα λειτουργεί το app

Όπως εξήγησε ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, η εφαρμογή (app) για τη διατύπωση καταγγελιών θα μπορεί να γίνεται από τον ίδιο τον καταναλωτή μέσω του κινητού του τηλεφώνου.

Όποιος, λοιπόν, διαθέτει την εν λόγω εφαρμογή, θα μπορεί να υποβάλλει καταγγελία σε περίπτωση που υποπέσει στην αντίληψή του μια αδικαιολόγητη αύξηση στην τιμή ενός προϊόντος. Σε ρόλο… ελεγκτών, οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα μέσα από το κατάστημα στο οποίο βρίσκονται για να πραγματοποιήσουν τα ψώνια τους, να αποστέλλουν απευθείας φωτογραφίες ή βίντεο, τα οποία θα επιβεβαιώνουν ότι έχουν γίνει μάρτυρες παράβασης.

Προκειμένου να διασφαλίζεται ότι οι καταγγελίες των καταναλωτών ευσταθούν, η ειδική εφαρμογή θα καταγράφει τις… συντεταγμένες της παράβασης, δηλαδή το πότε και πού κάποιος παρανομεί, μέσω της χρήσης του GPS του κινητού.

Ο καταναλωτής θα συνδράμει με αυτόν τον τρόπο στο έργο των ελεγκτικών μηχανισμών, οι οποίοι θα γίνονται αποδέκτες της καταγγελίας, ώστε να προχωρά στη συνέχεια η διαδικασία επιβολής προστίμων.

Πότε θα είναι έτοιμο το app

Βούληση της ηγεσίας του υπουργείου Ανάπτυξης είναι η εφαρμογή για την υποβολή καταγγελιών να είναι έτοιμη το συντομότερο δυνατό και σίγουρα πριν την έναρξη της χριστουγεννιάτικης περιόδου.

 

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

«Διατηρώ»: Για τις αρχές του 2025 έχει μετατεθεί η έναρξη του προγράμματος

Μειώθηκε ο προϋπολογισμός του προγράμματος για τα διατηρητέα κτήρια Στις αρχές του 2025 αν…