Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Επίκαιρα Ένωση Διευθυντών Σχολικών Μονάδων: «Από την πρώτη ημέρα να λειτουργήσουν όλα τα Ολοήμερα σχολεία»

Ένωση Διευθυντών Σχολικών Μονάδων: «Από την πρώτη ημέρα να λειτουργήσουν όλα τα Ολοήμερα σχολεία»

0

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Επιστημονικής Ένωσης Διευθυντών/ντριών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, με αφορμή το γεγονός της υπολειτουργίας ή ακόμα και της αναστολής λειτουργίας ενός μεγάλου αριθμού Ολοήμερων σχολείων, που παρατηρείται κατά την έναρξη των μαθημάτων κάθε νέας σχολικής χρονιάς, με αποτέλεσμα την ανατροπή του προγραμματισμού χιλιάδων οικογενειών μαθητών/τριών, εξέδωσε ανακοίνωση κατά την οποία ζητά να λειτουργήσουν όλα τα ολοήμερα από την πρώτη κιόλας μέρα.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, «το Ολοήμερο σχολείο έχει έντονο εκπαιδευτικό και κοινωνικό περιεχόμενο. Σχεδιάστηκε για να εξυπηρετήσει υψηλούς παιδαγωγικούς στόχους, όπως είναι η παιδαγωγική αξιοποίηση του απογευματινού χρόνου παραμονής των παιδιών στο σχολείο, με την πλήρη ευθύνη και εποπτεία των εκπαιδευτικών. Το πρόγραμμά του περιλαμβάνει υποχρεωτική μελέτη και προετοιμασία των μαθητών/τριών για τα μαθήματα της επόμενης ημέρας, από υπεύθυνο δάσκαλο, καθώς και μαθήματα-μαθητικούς ομίλους με δραστηριότητες που διαμορφώνουν συνθήκες ανοικτού εκπαιδευτικού περιβάλλοντος και ελκυστικότερης μάθησης.

Θεωρώντας, λοιπόν, πως πρέπει να σταματήσει η συνέχιση του εκφυλισμού και της υποβάθμισης ενός τόσου σημαντικού θεσμού όπως του Ολοήμερου σχολείου, τόσο από κοινωνική, όσο και παιδαγωγική άποψη, απευθύνουμε έκκληση προς την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.:

  1. Να προχωρήσει σε όλες τις αναγκαίες προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών από την Α’ φάση, ώστε να διασφαλιστεί η εύρυθμη, αποτελεσματική και αξιοπρεπής λειτουργία όλων των Ολοήμερων σχολείων, Κλασικών μέχρι τις 4:00 μ.μ. και με Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα έως τις 5:30 μ.μ.,  καθώς και της Πρωινής Ζώνης(7:00-8:00 π.μ.),  από την πρώτη ημέρα έναρξης των μαθημάτων, την Τρίτη 12 Σεπτεμβρίου.
  2. Να στηρίξει έμπρακτα το Ολοήμερο σχολείο, αναβαθμίζοντας τη λειτουργία του, με την επαναφορά της καταργημένης θέσης δασκάλου ως «Υπεύθυνου Ολοήμερου», αλλά και με τη διάθεση και δεύτερου σταθερού δασκάλου σε όλα τα Ολοήμερα σχολεία που λειτουργούν με τέσσερα(4) και άνω τμήματα μαθητών/τριών.
  3. Σε κάθε περίπτωση, ιδιαίτερη βαρύτητα θα πρέπει να δοθεί στη λειτουργία του Ολοήμερου Προγράμματος στα σχολεία  Ειδικής Αγωγής, με την τροποποίηση των επιμέρους συμβάσεων με τους ιδιώτες μεταφορείς, ώστε να εξασφαλιστεί η δωρεάν μεταφορά των μαθητών/τριών και μετά τη λήξη του Ολοήμερου Προγράμματος, αλλά και με την τοποθέτηση επιπλέον Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.)  και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού(Ε.Β.Π.) για την κάλυψη των αναγκών του Ολοήμερου Προγράμματος».
Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Επίκαιρα
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Επιστροφή 1055 αρχαίων νομισμάτων στην Τουρκία

Μία συμβολική κίνηση μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας στο πλαίσιο της προστασίας της πολιτιστικ…