Αρχική ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Τουρισμός: Ακριβότερες από κάθε άλλη χρονιά φέτος οι διακοπές

Τουρισμός: Ακριβότερες από κάθε άλλη χρονιά φέτος οι διακοπές

0

Το ποσοστό των καλοκαιρινών ταξιδιωτών ανήκουν στις γενιές Gen X, Gen Z και Millennial

 

Κάθε πέρσι και φθηνότερες οι διακοπές. Αυτό προκύπτει από τα στοιχεία που επεξεργάστηκε ο πάροχος ταξιδιωτικών ασφαλειών στις ΗΠΑ, Squaremouth.com, σύμφωνα με τα οποία όσοι ταξιδέψουν το φετινό καλοκαίρι θα χρειαστεί να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα από κάθε άλλη χρονιά για τις διακοπές τους με τον μέσο όρο να ξεπερνάει τα 9.300 δολάρια.

Από την ίδια έρευνα προκύπτει ότι η Ελλάδα βρίσκεται στην πρώτη πεντάδα των κορυφαίων επιλογών των ταξιδιωτών.

Οι κορυφαίοι προορισμοί

Στην κορυφή του top 10 των προτιμήσεων των Αμερικανών για τα καλοκαιρινά τους ταξίδια φιγουράρει για δεύτερο συνεχόμενο καλοκαίρι η Ιταλία με ποσοστό επί των πωλήσεων ταξιδιωτικών ασφαλειών 6,75%, ενώ στην 5η θέση βρίσκεται η Ελλάδα με ποσοστό 2,96%.

Ο Καναδάς έρχεται δεύτερος με 5,90%. Ακολουθούν στην τρίτη θέση η Βρετανία με ποσοστό 5,42% και στην τέταρτη η Γαλλία με ποσοστό 4,06%.

Την πέμπτη θέση μοιράζεται με την Ελλάδα το Μεξικό με το ίδιο ποσοστό πωλήσεων ταξιδιωτικών ασφαλειών, ακολουθούν η Ισλανδία, η Γερμανία, η Ιρλανδία και η Νορβηγία.

Boomers, Gen Ζ και Μillennials

Οι Baby Boomers αντιπροσωπεύουν το 40% όλων των καλοκαιρινών bookings φέτος, σε σύγκριση με 33% το περασμένο καλοκαίρι και 29% το 2021.

Στον αντίποδα, το ποσοστό των καλοκαιρινών ταξιδιωτών που ανήκουν στις γενιές Gen X, Gen Z και Millennial, μειώθηκε για δεύτερο συνεχόμενο καλοκαίρι.

Στην αγορά των ΗΠΑ, τα ποσοστά των καλοκαιρινών ταξιδιωτών της Gen X ανέρχονται φέτος σε 22,27% από 24,01% που ήταν το 2022 και 24,59% που σημειώθηκε το 2021, ενώ για τους Millennials, τα ταξίδια μειώθηκαν κατά περίπου 3% από πέρσι και κατά περίπου 4% από το 2021.

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

ΙΕΛΚΑ: Συγκράτηση τιμών στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ τον Μάρτιο

Πού καταγράφηκαν μειώσεις και αυξήσεις Με ρυθμό 0,28% «έτρεξε» ο πληθωρισμός στα προϊόντα …