Αρχική ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Επιχειρηματικότητα JTI: «Το συμπεριληπτικό νομικό πλαίσιο είναι ένας ακόμη λόγος που συνεχίζουμε την επένδυσή μας στην Ελλάδα»

JTI: «Το συμπεριληπτικό νομικό πλαίσιο είναι ένας ακόμη λόγος που συνεχίζουμε την επένδυσή μας στην Ελλάδα»

0

H Γεωργία Καρούντζου, Διευθύντρια Ετ. Υποθέσεων & Επικοινωνίας JTI  στο ‘The Upfront Initiative’

Στη σοβαρή αναβάθμιση και συμπεριληπτική αντίληψη του νομικού εργασιακού πλαισίου στην Ελλάδα και στα άλματα που έχουν γίνει στον τομέα της ισότητας τα τελευταία δύο χρόνια, ως έναν επιπλέον κρίσιμο παράγοντα για τη συνέχιση της επένδυσης της JTI στη χώρα, αναφέρθηκε η κ. Γεωργία Καρούντζου, Διευθύντρια Ετ. Υποθέσεων & Επικοινωνίας, Japan Tobacco, συμμετέχοντας στο πάνελ «Συμπερίληψη και ποικιλομορφία: τι προσφέρουν πραγματικά σε μια εταιρεία» του The Upfront Initiative, του συνεδρίου της LiFO και της Tsomokos για την ισότητα, τη συμπερίληψη, την ποικιλομορφία και την ορατότητα στον εργασιακό χώρο.

Πιο συγκεκριμένα, η κα Γεωργία Καρούντζου εξέφρασε την άποψη ότι οι επιχειρήσεις, διεθνείς αλλά και ελληνικές, θα πρέπει να υιοθετούν έγκαιρα πολιτικές συμπερίληψης, να έχουν στο DNA τους την Ισότητα και την Ποικιλομορφία και να φέρνουν πολύ νωρίτερα την αλλαγή που οραματίζονται στα προγράμματα Βιωσιμότητάς τους.

Αναφέρθηκε στα άλματα που έχουν γίνει με την ευθυγράμμιση του ελληνικού νομοθετικού πλαισίου με την ευρωπαϊκή νομοθεσία, αλλά και σε μια σειρά βελτιώσεις όπως η μείωση της γυναικεία ανεργίας από 23,5% στο 13,9% την τελευταία διετία. «Όσες επιχειρήσεις επικοινωνούν τις βέλτιστες πρακτικές τους δεν το κάνουν για να διαφημιστούν, αλλά για να χτίσουν μια στέρεη γέφυρα διαλόγου με τα ενδιαφερόμενα μέρη, με τους πολίτες, τους καταναλωτές, την Πολιτεία, την κυβέρνηση, τους θεσμούς, την Κοινωνία, τις μικρές κοινότητες. Το κάνουν για να ανοίξουν διαύλους αλληλο-διάδρασης με τους ανθρώπους που ενδιαφέρονται και που εμπνέονται από καλά παραδείγματα, για να ενθαρρύνουν μικρότερες επιχειρήσεις και να αντλήσουν απαντήσεις, αντιδράσεις, σχόλια, ιδέες, συμπεριφορές» επεσήμανε.

Τέλος ανέφερε δύο σημαντικούς τρόπους προκειμένου να αντιληφθεί μια επιχείρηση, τι είναι έτοιμη να υλοποιήσει και ποιους στόχους να θέσει γύρω από τη συμπερίληψη και την ενσωμάτωση: Την «αυτογνωσία» και τη σε βάθος γνώση του περιβάλλοντος στο οποίο επιχειρεί.

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Επιχειρηματικότητα
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Πρόγραμμα “Σπίτι μου 2”: Ο χρόνος μετράει αντίστροφα για την έναρξή του

Τα ψιλά γράμματα που πρέπει να προσέξετε O χρόνος για την έναρξη της διαδικασίας υποβολής …