Αρχική ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Market Pass: Το μήνυμα της πληρωμής και τι ισχύει σε περίπτωση λάθους

Market Pass: Το μήνυμα της πληρωμής και τι ισχύει σε περίπτωση λάθους

0

Παπαθανάσης: Στις 3 Μαρτίου ξεκινούν οι καταβολές

Ομαλά και χωρίς προβλήματα προχωρά η διαδικασία υποβολής αιτήσεων στην πλατφόρμα για την κάρτα αγορών market pass, ανέφερε μιλώντας στο ERTNEWS o αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Νίκος Παπαθανάσης.

Οι αιτήσεις έχουν ξεπεράσει το 1.000.000, ενώ ο καταβολές των χρημάτων θα γίνουν στις 3 Μαρτίου, ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός και πρόσθεσε: “Όποιος επιλέξει την άυλη κάρτα θα πάρει το 100% του ποσού, στον κάθε μήνα που τρέχει. Όποιος επιλέξει κατάθεση στο λογαριασμό του θα λάβει το ποσό μειωμένο κατά 20%, σε δύο δόσεις. Στις 3 Μαρτίου και στις 3 Μαΐου”.

Έως τότε οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να εισέλθουν στην πλατφόρμα προκειμένου να ενημερωθούν σε ποιο στάδιο βρίσκεται η αίτησή τους για την ενίσχυση του Market Pass και εάν έχει προκύψει κάποιο πρόβλημα.

Οι διορθώσεις

Στο επόμενο στάδιο, οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να κάνουν διορθώσεις εάν έχει γίνει κάποιο λάθος στη διαδικασία για την αίτηση του Market Pass. Ωστόσο διευκρινίζεται πως δεν θα λάβουν σε αυτή την περίπτωση τα χρήματα της ενίσχυσης μαζί με τους υπόλοιπους δικαιούχους αλλά μεταγενέστερα.

Τα στάδια προς την πληρωμή είναι τα εξής:

-«ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ»: Όταν το σύστημα γράψει αυτό, τότε αυτό σημαίνει ότι θα μπουν τα χρήματα.

-ΠΡΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ: Η πληρωμή αυτή θα αποσταλεί στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα προς πραγματοποίηση κατά την εκτιμώμενη ημερομηνία εκτέλεσης.

-ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΗ – ΣΕ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ: Η πληρωμή αυτή έχει αποσταλεί στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα και η επεξεργασία της μπορεί να διαρκέσει έως δέκα (10) εργάσιμες ημέρες.

-ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ: Η πληρωμή αυτή έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς.

 

Τι ισχύει εάν απορριφθεί η  πληρωμή

Εάν απορριφθεί η πληρωμή για το Market Pass, τότε ο πολίτης λάβει το μήνυμα: «ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ».

Συνεπώς αυτό σημαίνει ότι δεν μπορεί να γίνει η  πληρωμής. Θα λάβει όμως ενημέρωση μέσω e-mail και από τις 15 Μαρτίου 2023 μέχρι τις 2 Μαΐου  2023  έχει τη δυνατότητα να τροποποιήσει τα στοιχεία που σχετίζονται με τον τρόπο πληρωμής (δηλαδή το ΙΒΑΝ ή/και την τράπεζα), όμως δεν μπορεί να αλλάξει την επιλογή μεταξύ ψηφιακής χρεωστικής κάρτας και πίστωσης απευθείας στον λογαριασμό του.

Για να  δουν οι πολίτες σε ποιο στάδιο βρίσκεται η αίτηση τους για το Market Pass η πλατφόρμα βγάζει τα παρακάτω μηνύματα:

-ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟ: Η αίτηση δεν έχει υποβληθεί οριστικά, καθώς ο αιτούμενος δεν έχει πιέσει το πλήκτρο ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ στο κάτω δεξιά μέρος της οθόνης.

-ΥΠΟ ΕΛΕΓΧΟ: Η αίτηση έχει υποβληθεί οριστικά και βρίσκεται στο στάδιο επαλήθευσης των στοιχείων που υποβλήθηκαν.

-ΕΓΚΡΙΘΕΙΣΑ (ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ): Η αίτηση είναι έγκυρη και αναμένεται η αποστολή της στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που επέλεξε ο δικαιούχος. Περισσότερες πληροφορίες κατά το στάδιο αυτό παρέχονται στον Πίνακα Πληρωμών.

-ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ: Η αίτηση έχει εγκριθεί και έχουν ολοκληρωθεί όλες οι προβλεπόμενες πληρωμές.

 

Εάν έχει απορριφθεί η αίτησή  του πολίτη ή έχει προκύψει οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα τότε θα δει  τα παρακάτω μηνύματα:

-ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ: Η αίτηση έχει απορριφθεί μετά από τους προβλεπόμενους ελέγχους και μέχρι τις 15/3/2023 είναι δυνατόν να τροποποιηθεί και να υποβληθεί εκ νέου. Για την απόρριψη ο δικαιούχος λαμβάνει ενημέρωση μέσω e-mail.

-ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ ΠΛΗΡΩΜΗ: Η αίτηση είναι έγκυρη και απεστάλη προς πληρωμή, αλλά δεν κατέστη δυνατή η πραγματοποίηση της πίστωσης από το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που επέλεξε ο δικαιούχος. Για την απόρριψη ο δικαιούχος λαμβάνει ενημέρωση μέσω e-mail. Μετά τις 15/3/2023 μέχρι τις 2/5/2023 ο δικαιούχος μπορεί να τροποποιήσει στοιχεία που σχετίζονται με τον τρόπο πληρωμής που επέλεξε (ΙΒΑΝ ή/και χρηματοπιστωτικό ίδρυμα), δεν μπορεί όμως να αναιρέσει την αρχική του επιλογή μεταξύ ψηφιακής χρεωστικής κάρτας και τραπεζικής κατάθεσης.

-ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ: Απαιτείται επικοινωνία του δικαιούχου με το Τηλέφωνο Εξυπηρέτησης Κοινού 2102156327 (Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-17:00) ή αποστολή e-mail στο marketpass@ktpae.gr.

Διευκρινίζεται πως μετά τις 15 Μαρτίου δεν γίνονται δεκτές νέες αιτήσεις για το Market Pass  αλλά ούτε και αλλάζει ο τρόπος  πληρωμής (ΙΒΑΝ αντί κάρτας κλπ). Αν πριν την πληρωμή βρεθεί λάθος και απορριφθεί η πληρωμή από την τράπεζα, τότε ο δικαιούχος ενημερώνεται μέσω  email ότι θα πρέπει να  προβεί σε διορθώσεις (πχ ΙΒΑΝ) αλλά δεν μπορεί να αλλάξει τρόπο πληρωμής.

 

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

ΙΕΛΚΑ: Συγκράτηση τιμών στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ τον Μάρτιο

Πού καταγράφηκαν μειώσεις και αυξήσεις Με ρυθμό 0,28% «έτρεξε» ο πληθωρισμός στα προϊόντα …