Αρχική ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ Εκδηλώσεις Σήμερα η βράβευση μαθητών για την Κατασκευή Χειροποίητης Χριστουγεννιάτικης Κάρτας στο ΙΘΤΠ

Σήμερα η βράβευση μαθητών για την Κατασκευή Χειροποίητης Χριστουγεννιάτικης Κάρτας στο ΙΘΤΠ

0

Τιμώμενο Σχολείο της εκδήλωσης είναι η Archimedean Academy, Maiami, USA

Σήμερα, Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2022, και ώρα 7:00μ.μ., ο Σύλλογος Φίλων Ιδρύματος Θρακικής Τέχνης και Παράδοσης, στο πλαίσιο του διαγωνισμού Κατασκευής Χειροποίητης Χριστουγεννιάτικης Κάρτας, πραγματοποιεί εκδήλωση βράβευσης των μαθητών, που συμμετείχαν σ’ αυτόν.

Με το διαγωνισμό αυτό, ο Σύλλογος Φίλων Ιδρύματος Θρακικής Τέχνης και Παράδοσης επεδίωξε να δώσει στους μικρούς του φίλους την ευκαιρία της έκφρασης, έτσι ώστε να ανιχνεύσει την πιο πηγαία καλλιτεχνική μορφή της παιδικής δημιουργίας.

Στον καλλιτεχνικό αυτό διαγωνισμό έδωσαν το βροντερό παρόν εκατοντάδες μαθητές, που με τις δημιουργίες τους απέδειξαν για μια ακόμα φορά πως η καλλιτεχνική δημιουργία πηγάζει μέσα από τις παιδικές ψυχές, δίνοντας το παράδειγμα σ’ εμάς τους ενήλικες για τη σωστή μελέτη και την αξιοποίησή της στο μέλλον.

Τιμώμενο Σχολείο της εκδήλωσης είναι η Archimedean Academy, Maiami, USA, της οποίας οι μαθητές της Τετάρτης Τάξης των Ελληνικών Μαθηματικών,  υπό την καθοδήγηση του Math Professors Mr. Pantelis Konstantinidis, κατασκεύασαν και απέστειλαν 23 χριστουγεννιάτικες Κάρτες.

Η εκδήλωση, που θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα «Βιργινία Τσουδερού» στην καπναποθήκη Π, περιλαμβάνει έκθεση όλων των καλλιτεχνικών δημιουργιών των μαθητών, τη βράβευση όλων των μαθητών, των εκπαιδευτικών αλλά και των καλύτερων συμμετοχών.

Στην επιτροπή αξιολόγησης των καρτών συμμετείχαν οι, Ξανθόπουλος Γεώργιος, Δάσκαλος, Μακέδος Βασίλειος, Ιστορικός τέχνης, Μαρία Πεχλιβάνη, Νηπιαγωγός και Κόττος Δημήτριος, Εικαστικός.

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Εκδηλώσεις
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

O Toquel live στην Ξάνθη

Θα παρουσιάσει τον νέο του δίσκο «1111» στο Misirlou την Παρασκευή 5 Απριλίου Ο Toquel παρ…