Αρχική ΠΟΛΙΤΙΚΗ «Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, μια αγκαλιά γεμάτη Ελλάδα»

«Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, μια αγκαλιά γεμάτη Ελλάδα»

0

Το νέο πρόγραμμα προβολής του τουριστικού προϊόντος της περιφέρειάς μας  παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση στη ΔΕΘ

 

Μ. Αμοιρίδης , πρόεδρος φορέα Διαχείρισης Τουριστικού Προορισμού ΑΜΘ: «Είναι καιρός να κάνουμε μία επανεκκίνηση στον τουρισμό»

 

«Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, μια αγκαλιά γεμάτη Ελλάδα», τιτλοφορείται η νέα τουριστική καμπάνια της περιφέρειάς μας που παρουσιάστηκε στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης στην ΔΕΘ με καλεσμένους δημοσιογράφους ταξιδιωτικού ρεπορτάζ και εμπλεκόμενους με τον τουρισμό. Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα που περιλαμβάνει μια σειρά από εκσυγχρονισμένες δράσεις προβολής με χρήση όλων των τεχνολογικών Μέσων, όπως βίντεο, σποτ και παρουσιάζει το σύνολο τους τουριστικού προϊόντος που διαθέτει η περιφέρειά μας. Ενός προϊόντος που δεν περιορίζεται μόνο στον τουρισμό ήλιος – θάλασσα αλλά και στην ανάδειξη της ιστορικότητας των τόπων, της γαστρονομίας, του αρχιτεκτονικού πλούτου, του φυσικού τοπίου.

Μ. Αμοιρίδης , πρόεδρος φορέα Διαχείρισης Τουριστικού Προορισμού ΑΜΘ: «Είναι καιρός να κάνουμε μία επανεκκίνηση στον τουρισμό»

Όπως εξήγησε στο «Ε» ο πρόεδρος του Φορέα Διαχείρισης Τουριστικού Προορισμού Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Μιχάλης Αμοιρίδης που ήταν ένας εκ των ομιλητών στην εκδήλωση το πρόγραμμα αυτό έχει τριετή διάρκεια και χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ με 2 εκ. ευρώ. Περιλαμβάνει ένα σύνολο δράσεων προβολής και ανάδειξης όλων των μορφών τουρισμού που μπορεί ο επισκέπτης να βρει στην περιφέρειά μας: « Αυτό που έχουμε ως στόχο είναι να ξαναθυμίσουμε τι διαθέτουμε ως περιφέρεια. Να αναδείξουμε με σύγχρονα μέσα τα πλεονεκτήματά μας. Ο επισκέπτης σε μας μπορεί να βρει και τον τουρισμό «Ήλιος – Θάλασσα» και να απολαύσει καλοκαιρινές διακοπές με πιο οικονομικό μπάτζετ. Επίσης έχουμε διατηρήσει σε μεγάλο βαθμό την αυθεντικότητά μας και είμαστε περισσότερο φιλόξενοι. Σε επίπεδο γαστρονομίας προφέρουμε μεγάλη ποικιλία προϊόντων και σε προσιτές τιμές. Δεν έχουμε τις τιμές που έχει η Χαλκιδική ή άλλοι προορισμοί κι αυτό είναι δελεαστικό για τον επισκέπτη.  Το νέο πρόγραμμα προβάλλει το τοπικό χρώμα, τις γιορτές όπως οι Γιορτές Παλιάς Ξάνθης, η Δραμοινογνωσία της Δράμας, το καρναβάλι και αποτελεί το ένα σκέλος του Σχεδίου της Περιφέρειας που έχει ως στόχο την Κοσμόπολη στην Καβάλα, η Ονειρούπολη στη Δράμα και οι εκδηλώσεις στο Μέγαρο, στην Κομοτηνή. Φυσικά τα νησιά μας, την Θάσο και την Σαμοθράκη το ελεύθερο κάμπινγκ στις βάθρες της Σαμοθράκης, το φαγητό στη Θάσο και το rafting στον ποταμό Νέστο. Είναι καιρός να κάνουμε μια επανεκκίνηση στον τουρισμό. Να προσελκύσουμε όχι μόνο εξωτερικό τουρισμό αλλά και εσωτερικό».

Προχωρά το σχέδιο συνεργασίας της περιφέρειας με ιδιώτες στον τουρισμό

Να σημειώσουμε ότι οι δράσεις προβολής έχουν ανατεθεί μέσω διαγωνισμού σε ανάδοχο και η συγκεκριμένη εντάσσεται μέσα σ’ ένα ευρύ πλαίσιο αντίστοιχων δράσεων. Ο κ. Αμοιρίδης προΐσταται του Φορέα που υλοποιεί ένα μεσομακροπρόθεσμο σχέδιο που βασίζεται στην συνεργασία της περιφέρειας με ιδιώτες εμπλεκόμενους στον τουρισμό. Αυτή της  στιγμή «χτίζεται» το υπόβαθρο της συνεργασίας που θα εξειδικευτεί σε ατοχευμένες δράσεις και εκδηλώσεις προβολής.

Μαριάννα Ξανθοπούλου

mxanthopoulou@emrpos.gr

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Η σημασία των ευρωεκλογών της 9ης Ιουνίου

Λευτέρης Μ. Καρχιμάκης, Υπ. Ευρωβουλευτής ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής Στην πορεία προς τι…