Διαθέσιμη πλέον σε όλη την ΑΜΘ η δυνατότητα εξυπηρέτησης του πολίτη από υπάλληλο του e-ΕΦΚΑ μέσω βιντεοκλήσης
Στη γεωγραφική επέκταση του myEFKAlive προχωρούν τα υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Συγκεκριμένα, η δυνατότητα εξυπηρέτησης του πολίτη από υπάλληλο του e-ΕΦΚΑ μέσω βιντεοκλήσης επεκτείνεται με την ένταξη στο σύστημα των περιοχών της Δ. Μακεδονίας και των υπόλοιπων περιοχών της Θεσσαλίας και Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
Σε αυτή τη ΣΤ’ φάση διάθεσης του myEFKAlive από την ΑΜΘ συμπεριλαμβάνονται οι περιοχές: Χρυσούπολης, Ελευθερούπολης, Αλεξανδρούπολης, Φερών Διδυμοτείχου, Ορεστιάδας, Σουφλίου, Ξάνθης, Δράμας, Κάτω Νευροκοπίου και Κομοτηνής.
Έτσι, μετά και την έναρξη λειτουργίας της ΣΤ΄ Φάσης, έχουν ενταχθεί στο myEFKAlive στο σύνολό τους οι Περιφερειακές Υπηρεσίες Συντονισμού και Υποστήριξης του e-ΕΦΚΑ Βορείου Αιγαίου, Νοτίου Αιγαίου, Ηπείρου και Κέρκυρας, Δυτικής Ελλάδας, Ζακύνθου, Κεφαλληνίας και Λευκάδας, Πελοποννήσου και Κρήτης, Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Θεσσαλίας, Δυτικής Μακεδονίας, καθώς και ορισμένες περιοχές της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας.
Ψηφιακές υπηρεσίες
Οι ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται μέσω της ανωτέρω πλατφόρμας και διευκολύνουν σημαντικά τις συναλλαγές των πολιτών με τον e-ΕΦΚΑ ανέρχονται σε δεκαέξι (16) και είναι οι ακόλουθες: Επίδομα ασθενείας, Επίδομα μητρότητας, Ηλεκτρονική Αίτηση Εξόδων Κηδείας (συνταξιούχων και μισθωτών τ. ΙΚΑ), Βεβαίωση ασφάλισης (Χρόνου ασφάλισης – Προϋπηρεσία), Αλλαγή στοιχείων Μητρώου, Ασφαλιστική Ικανότητα, Παραλαβή Απόφασης ΚΕΠΑ, Απογραφή Ασφαλισμένου, Έκδοση Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασφάλισης, Βεβαίωση Απογραφής, Αίτηση μηνιαίου ενημερωτικού σημειώματος σύνταξης, Παρακολούθηση πορείας αίτησης συνταξιοδότησης, Βεβαίωση εγγραφής για μη μισθωτούς, Βεβαίωση χρόνου ασφάλισης για μη μισθωτούς, Διεκπεραίωση αιτήματος για χρόνο ασφάλισης σε περίπτωση απώλειας ενσήμων (για ασφαλισμένους τ. ΙΚΑ), Διεκπεραίωση αιτήματος για την έκδοση Απογραφικού Δελτίου Αγροτών.
Η πρόσβαση στην υπηρεσία είναι εύκολη και απλή και γίνεται είτε μέσω της ιστοσελίδας του ΕΦΚΑ (efka.gov.gr), είτε της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr).
Την ημέρα του ραντεβού ο ενδιαφερόμενος συνδέεται μέσω βιντεοκλήσης με έναν υπάλληλο του ΕΦΚΑ προκειμένου να υποβάλει αιτήσεις για πιστοποιητικά, επιδόματα ή για να ενημερωθεί για ένα συνταξιοδοτικό ή ασφαλιστικό του ζήτημα.