Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Επιστροφή των υγειονομικών που είναι σε αναστολή ζητάει η ΕΛΜΕ Ξάνθης

Επιστροφή των υγειονομικών που είναι σε αναστολή ζητάει η ΕΛΜΕ Ξάνθης

0

Κάνει λόγο για τιμωρητικό μέτρο, θυμίζοντας ωστόσο ότι πήρε εξαρχής θέση υπέρ των εμβολιασμών

Την επιστροφή των υπαλλήλων που τέθηκαν σε αναστολή λόγω της άρνησής τους να εμβολιαστούν ζητά η ΕΛΜΕ Ξάνθης. Σε ανακοίνωσή τους οι εκπαιδευτικοί της μέσης εκπαίδευσης διεκδικούν ακόμη ενίσχυση του συστήματος υγείας, θυμίζοντας ότι ως συνδικαλιστικός φορέας εξαρχής τάχθηκαν υπέρ των εμβολιασμών. Στις διεκδικήσεις συμπεριλαμβάνεται ακόμη, η ισότιμη πρόσβαση εμβολιασμένων και μη στα νοσοκομεία, ωστόσο έως τώρα δεν έχει υπάρξει σχετική διάκριση ως προς την περίθαλψη.

Αναλυτικά, η ανακοίνωση αναφέρει: «η ΕΛΜΕ από την πρώτη στιγμή πήρε θέση υπέρ των εμβολιασμών αλλά κατά της υποχρεωτικότητάς τους και υπέρ της δωρεάν πρόσβασης όλων στα διαγνωστικά τεστ. Η κυβέρνηση κινήθηκε τιμωρητικά εναντίον όσων δε συμμορφώθηκαν απόλυτα στις επιταγές της, θέτοντάς τους σε αναστολή χωρίς κανέναν πόρο γι’ αυτες/ούς και τις οικογένειές τους. Ειδικά στην περίπτωση των υγειονομικών, που αντιμετώπισαν με αυταπάρνηση το πρώτο κύμα της πανδημίας, η κυβέρνηση δεν υπήρξε μόνο άδικη αλλά στέρησε και στερεί πολύτιμο προσωπικό από τις δομές υγείας. Ο τιμωρητικός χαρακτήρας του μέτρου της αναστολής επιβεβαιώνεται από το γεγονός ότι, παρόλο που τα μέτρα έχουν αρθεί, οι υπάλληλοι εξακολουθούν να είναι σε αναστολή.

Ζητάμε την:

– Επιστροφή στην εργασία τους άμεσα όλων των εργαζομένων που είναι σε αναστολή εργασίας και καταβολή αποζημίωσης για το χρονικό διάστημα της αναστολής.

– Ισότιμη πρόσβαση όλων των πολιτών (εμβολιασμένων και μη) στα νοσοκομεία και στις υπηρεσίες υγείας.

– Ενίσχυση του δημόσιου συστήματος υγείας».

 

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Επιστροφή 1055 αρχαίων νομισμάτων στην Τουρκία

Μία συμβολική κίνηση μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας στο πλαίσιο της προστασίας της πολιτιστικ…