Αρχική ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Fuel pass 2: Οι δικαιούχοι, η πλατφόρμα, οι προϋποθέσεις και τα ποσά

Fuel pass 2: Οι δικαιούχοι, η πλατφόρμα, οι προϋποθέσεις και τα ποσά

0

Περισσότεροι από 3 εκατομμύρια οδηγοί θα επωφεληθούν με 80 ευρώ – 100 ευρώ για τα νησιά

Οικογενειακό εισόδημα έως 30.000 ευρώ με προσαύξηση 3.000 για κάθε μέλος του νοικοκυριού και έως 45.000 ευρώ, σύμφωνα όμως με τις νέες φορολογικές δηλώσεις, είναι η βασική προϋπόθεση της επιδότησης για το fuel pass 2 το τρίμηνο Ιουλίου – Σεπτεμβρίου.

Οι δυνητικοί δικαιούχοι είναι πάνω από 3 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με τον υπουργό Οικονομικών Χρήστο Σταϊκούρα. Η πλατφόρμα για την υποβολή αιτήσεων αναμένεται να ανοίξει στα τέλη Ιουλίου.

Η επιδότηση για ΙΧ χωρίς κάρτα στις ηπειρωτικές περιοχές διαμορφώνεται στα 65 ευρώ, ενώ με τη χρήση ψηφιακής κάρτας αυξάνεται στα 80 ευρώ. Αντίστοιχα στις νησιωτικές περιοχές χωρίς κάρτα η επιδότηση διαμορφώνεται στα 85 ευρώ και με κάρτα στα 100 ευρώ.

Αυτό σημαίνει ότι όσοι διαλέξουν ψηφιακή κάρτα, αντί για κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό θα πάρουν επιπλέον 15 ευρώ, αντί για 5 ευρώ που ίσχυε έως τώρα στo fuel pass 1.

Όπως ανέφερε ο κ. Σταϊκούρας θα ληφθούν υπόψη οι φετινές φορολογικές δηλώσεις, δηλαδή για το εισόδημα 2021.

Επίσης αλλάζει το bonus για όσους επιλέξουν την ψηφιακή κάρτα. Πλέον το bonus θα είναι 15 ευρώ έναντι όσων επιλέξουν απευθείας πίστωση στον τραπεζικό τους λογαριασμό. Αυτό σημαίνει πως τριπλασιάζεται το bonus καθώς στο Fuel Pass 1 το bonus της επιδότησης ήταν 5 ευρώ.

Έτσι όσοι επιλέξουν την κάρτα (και όχι την πίστωση του ποσού στον λογαριασμό) θα έχουν:

-80 ευρώ για αυτοκίνητο σε ηπειρωτική περιοχή (65 ευρώ χωρίς κάρτα)

-100 ευρώ για το αυτοκίνητο στα νησιά (85 ευρώ χωρίς κάρτα)

-60 ευρώ (45 ευρώ χωρίς κάρτα) για μοτοσικλέτες στην ηπειρωτική Ελλάδα και 70 στα νησιά (55 ευρώ χωρίς κάρτα)

Τα ποσά αυτά καλύπτουν το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος και αφορούν μόνο όσους επιλέξουν την ψηφιακή κάρτα Fuel Pass 2 στο κινητό τους τηλέφωνο. Όσοι επιλέξουν την απευθείας πίστωση στον τραπεζικό λογαριασμό θα έχουν 15 ευρώ λιγότερα επιδότηση ανά κατηγορία.

Η αύξηση του bonus κρίθηκε απαραίτητη καθώς στο Fuel Pass 1 πάνω από το 80% των δικαιούχων επέλεξαν την απευθείας πίστωση στον τραπεζικό λογαριασμό, γυρνώντας την πλάτη στην άυλη ψηφιακή κάρτα.

Όπως ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Θόδωρος Σκυλακάκης, «οι λόγοι που μπορούμε να δώσουμε υψηλότερη επιδότηση στα καύσιμα είναι οι εξής: Ο ρυθμός ανάπτυξης ήταν πολύ υψηλός το 2021, η ανεργία μειώθηκε σημαντικά, η αυξημένη ανάπτυξη έχει σημαντική αντανάκλαση στα δημόσια έσοδα, ενώ τα έσοδα από τον τουρισμό είναι ιδιαιτέρως αυξημένα (σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία).

Ολα αυτά συμβαίνουν παρά τις τεράστιες πιέσεις που δέχεται η οικονομία μας, λόγω πληθωρισμού και ακρίβειας. Αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να περιορίσουμε (όσο το δυνατόν πιο δίκαια) την επίπτωση που έχουν στα νοικοκυριά, οι διεθνείς αυτές εξελίξεις».

Πρόκειται για μια αύξηση 80% σε σχέση με την προηγούμενη επιδότηση. Το υπολογιζόμενο κόστος του Fuel Pass 2 είναι 200 εκατ. ευρώ

Με τη νέα αυξημένη παροχή, ένας οδηγός στην Αττική θα πληρώνει για παράδειγμα 1,96 ευρώ την βενζίνη, που σήμερα φτάνει στα 2,40 ευρώ.

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

JTI: Προάγοντας την ισότητα και καταρρίπτοντας νέα στερεότυπα στον εργασιακό χώρο

Η Γεωργία Καρούντζου, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων & Επικοινωνίας JTI στο «The Upfr…