Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Επίκαιρα «Κόλλησε» το β’ τμήμα του κάθετου άξονα Ξάνθης  

«Κόλλησε» το β’ τμήμα του κάθετου άξονα Ξάνθης  

0

 

Η β’ μειοδότρια του διαγωνισμού υπέβαλε ένσταση για την απόρριψη της προσφοράς της από την αναθέτουσα αρχή Εγνατία Α Ε.

 

Η ΟΔΟΣ ΑΕ έδωσε την μεγαλύτερη έκπτωση αλλά η ΕΓΝΑΤΙΑ την απέρριψε και ανακήρυξε ανάδοχο την κοινοπραξία  ΑΚΤΩΡ-PC DEVELOPMENT

 

Στις ενστάσεις έχει «κολλήσει» η δημοπράτηση του β’ τμήματος του κάθετου άξονα Ξάνθης “Μελίβοια-Δημάριο”. Ειδικότερα σύμφωνα με πληροφόρησή μας η β’ μειοδότρια εταιρεία υπέβαλε ένσταση κατά αυτής που ανακήρυξε η ΕΓΝΑΤΙΑ ΑΕ και ως εκ τούτου εκκρεμεί  η εκδίκασή της με αποτέλεσμα να μη προχωράει το έργο.

Η ΟΔΟΣ ΑΕ έδωσε την μεγαλύτερη έκπτωση αλλά η ΕΓΝΑΤΙΑ την απέρριψε και ανακήρυξε ανάδοχο την κοινοπραξία  ΑΚΤΩΡ-PC DEVELOPMENT

Υπενθυμίζουμε ότι  αρχικά μειοδότρια του διαγωνισμού ανακηρύχθηκε η ΟΔΟΣ ΑΤΕ με έκπτωση 21,52% αλλά κατά τη διαδικασία του ελέγχου των προσφορών, η Εγνατία Οδός απέρριψε την προσφορά της αρχικής μειοδότριας και προχώρησε στην αποδοχή της δεύτερης προσφοράς που έχει δοθεί από την κοινοπραξία  ΑΚΤΩΡ-PC DEVELOPMENT με ποσοστό 14,03%. Το αιτιολογικό ήταν όπως αναφέρεται στην σχετική απόφαση ότι «οι εξηγήσεις για την υποβληθείσα ασυνήθιστα χαμηλή οικονομική προσφορά δεν έγιναν αποδεκτές».

Επεξηγηματικά: Σύμφωνα με νόμο για τις δημόσιες συμβάσεις που ψηφίστηκε το καλοκαίρι η Αναθέτουσα Αρχή, η Εγνατία εν προκειμένω, υποχρεούται να ζητήσει εξηγήσεις από την εταιρεία που μειοδοτεί όταν η έκπτωση ξεπερνά τον μέσο όρο των εκπτώσεων που δίνουν οι υπόλοιπες που συμμετέχουν στον διαγωνισμό. Στην περίπτωση αυτή ο μέσος όρος ήταν 10%. Η επιτροπή έκρινε ότι οι εξηγήσεις δεν ήταν επαρκείς για αυτό και απέρριψε την προσφορά. Να σημειώσουμε ότι η εταιρεία έχει το δικαίωμα να καταθέσει ένσταση κατά της απόφασης της επιτροπής εντός δέκα ημερών, αν και εφόσον κρίνει αβάσιμες τις απόψεις της επιτροπής, πράγμα που έκανε.

Το κόστος του έργου με το ΦΠΑ έχει προϋπολογιστεί σε 48,82 εκατ. ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ 39,37 εκατ. ευρώ).  Αντικείμενο του έργου είναι η πλήρης κατασκευή οδού ταχείας κυκλοφορίας μήκους 10,76 χλμ. περίπου που περιλαμβάνει και την κατασκευή τεσσάρων 4 ισόπεδων κόμβων.

Μαριάννα Ξανθοπούλου

mxanthopoulou@empros.gr

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Επίκαιρα
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Επιστροφή 1055 αρχαίων νομισμάτων στην Τουρκία

Μία συμβολική κίνηση μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας στο πλαίσιο της προστασίας της πολιτιστικ…