Παρόμοιες δράσεις πραγματοποιήθηκαν το διάστημα 4 έως 8/4 σε Αλεξανδρούπολη και Κομοτηνή στο πλαίσιο του Έργου Υποστηρικτικών παρεμβάσεων σε κοινότητες Ρομά
Την Παγκόσμια Ημέρα Ρομά τίμησαν οι μαθητές και μαθήτριες Ρομά μαζί με τους συνεργάτες του Έργου «Υποστηρικτικές παρεμβάσεις σε κοινότητες ΡΟΜΑ για την ενίσχυση της πρόσβασης και μείωση της εγκατάλειψης της εκπαίδευσης από παιδιά και εφήβους στην ΠΑΜΘ» που υλοποιείται στην Θράκη από το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.
Στο πλαίσιο της δράσης πραγματοποιήθηκαν καθ’ όλη την διάρκεια της εβδομάδας,4-8 Απριλίου, και κυρίως ανήμερα της Παγκόσμιας Ημέρας των Ρομά (8/4), εκπαιδευτικές δράσεις με βασική θεματική τη Ρομά φυλή, τα έθιμα, τις παραδόσεις αλλά και την καθημερινότητά της. Οι δράσεις έλαβαν χώρα και στις τρεις περιοχές παρέμβασης του Έργου, σε Ξάνθη, Κομοτηνή και Αλεξανδρούπολη.
Πιο συγκεκριμένα, τέτοιες δράσεις πραγματοποίησαν οι ωφελούμενοι μαθητές και μαθήτριες του Έργου στον οικισμό του Δροσερού στην Ξάνθη. Υπό την καθοδήγηση των συνεργατών του Έργου φιλοτέχνησαν πολύχρωμα ανοιξιάτικα στεφάνια και ήρθαν σε επαφή με την τέχνη της καλαθοπλεκτικής, δοκιμάζοντας τις δικές τους δυνάμεις, «πλέκοντας» τα δικά τους καλάθια. Επίσης, ανήμερα της Παγκόσμιας ημέρας των Ρομά οι ωφελούμενοι μαθητές και μαθήτριες έστησαν την δική τους γιορτή στον αύλειο χώρο του σχολείου, κατά την διάρκεια της οποίας είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την αφήγηση του πρώτου παιδικού παραμυθιού γραμμένου στην ελληνική και ρομανί γλώσσα, με τίτλο «Ο Κακός Δράκος– Ο Τζουνγκαλό Τσοχανό». Πρόκειται για ένα παραμύθι που μιλά για την «περιπέτεια» του κορωνοϊού. Συγγραφέας του είναι η 17χρονη μαθήτρια του 2ου ΓΕΛ Ξάνθης Αλή Ογλού Γκιουντέ.