Αρχική ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΕΦΚΑ: Εγκαινιάζει «ψηφιακό δωμάτιο επικοινωνίας» για τις εκκρεμείς συντάξεις

ΕΦΚΑ: Εγκαινιάζει «ψηφιακό δωμάτιο επικοινωνίας» για τις εκκρεμείς συντάξεις

0

Στόχος να γίνονται ηλεκτρονικά σταδιακά όλες οι υπηρεσίες

Την λειτουργία «ψηφιακού δωματίου επικοινωνίας» στον ΕΦΚΑ προανήγγειλε ο υπουργός Εργασίας Κωστής Χατζηδάκης, στο πλαίσιο της εκδήλωσης για την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών από τους εποτευόμενους φορείς του υπουργείου (ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ, ΟΠΕΚΑ).

Πρόκειται για έναν ψηφιακό τρόπο επικοινωνίας μεταξύ του ΕΦΚΑ και των συνταξιούχων εν αναμονή, προκειμένου με αυτόν τον τρόπο να λύνονται θέματα που έχουν να κάνουν με τα εκκρεμή αιτήματα συνταξιοδότησης. Στις αρχές Μαΐου θα γίνουν οι σχετικές ανακοινώσεις.

Στόχος του υπουργείου είναι όλες οι υπηρεσίες του ΕΦΚΑ, του ΟΑΕΔ και του ΟΠΕΚΑ να παρέχονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά, ώστε να καταστεί περιττή μετά από λίγο καιρό η παρουσία των ασφαλισμένων στα υποκαταστήματα. Ηδη ο ΟΑΕΔ έχει ψηφιοποιήσει τις υπηρεσίες του σε ποσοστό 90%, ενώ ο ΕΦΚΑ 60%.

Μάλιστα, ο κ. Χατζηδάκης σημείωσε, ότι από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε το υπουργείου, ήταν εμφανές, ότι δυο ήταν τα κύρια προβλήματα: το ζήτημα των εκκρεμών συντάξεων και της εξυπηρέτησης του πολίτη. Ο Συνήγορος του Πολίτη ενημέρωσε τον υπουργό Εργασίας ότι πρόκειται για το υπουργείο με τα περισσότερα παράπονα (ΕΦΚΑ 48% των παραπόνων του ευρύτερου δημόσιου τομέα, με δεύτερη την ΑΑΔΕ με 11%).

Οι δράσεις που ήδη τέθηκαν σε λειτουργία, σύμφωνα με τον κ. Χατζηδάκη είναι:

-Νέες ψηφιακές υπηρεσίες. Πάνω από 260 εκατ. ηλεκτρονικές συναλλαγές πραγματοποιήθηκαν τα τελευταία 2,5 χρόνια.

-Διασύνδεση ΚΕΠ με ΕΚΦΑ και ΟΑΕΔ και ήδη, έχουν πραγματοποιηθεί 3,8 εκατ. συναλλαγές και αυτό μπορεί να αποτελέσει πιλότο για άλλους φορείς.

-Ηλεκτρονικά ραντεβού στον ΕΦΚΑ.

-Αναβάθμιση ιστοσελίδων. MyEFKAlive και MyOAEDlive ψηφιακός σύμμαχος των πολιτών για να εξυπηρετούνται μέσω αυτών των υπηρεσιών

-Θεσμός των πιστοποιημένων δικηγόρων και λογιστών. Υπάρχουν 458 πιστοποιημένοι επαγγελματίες που πέρασαν δύσκολες εξετάσεις, οι οποίοι εκδίδουν συντάξεις μέσα σε 3 μήνες. Πάνω από 850 συνταξιοδοτικές υποθέσεις έχουν εκδοθεί.

-Ενιαίος αριθμός εξυπηρέτησης 1555. Στόχος να αποκαταστήσει το κανάλι επικοινωνίας του υπουργείου και των φορέων, με τους πολίτες. Σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Από το τέλος Ιουλίου έως σήμερα, έχουν υπάρξει 1,8 εκατ. κλήσεις. Το 98% απαντημένα ερωτήματα και 82% ικανοποίηση κοινού.

Σύμφωνα με τον υπουργό Εργασίας, το αμέσως επόμενο διάστημα θα προωθηθούν οι εξής δράσεις:

-Ενίσχυση της συνεργασίας ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ και ΟΠΕΚΑ με ΚΕΠ.

-Αύξηση συναλλαγών που θα παρέχονται μέσω ΚΕΠ.

-Επέκταση του myEFKAlive σε όλη την Ελλάδα και δημιουργία αντίστοιχης υπηρεσίες στον ΟΠΕΚΑ.

-Διεύρυνση των κατηγοριών συντάξεων που οι πιστοποιημένοι θα μπορούν να αναλάβουν.

-Ολοκλήρωση του διαγωνισμού επέκτασης του 1555 για 30 μήνες.

 

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

JTI: Προάγοντας την ισότητα και καταρρίπτοντας νέα στερεότυπα στον εργασιακό χώρο

Η Γεωργία Καρούντζου, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων & Επικοινωνίας JTI στο «The Upfr…