Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Μάθημα με την… υπουργό Παιδείας έκαναν μαθητές από 5 σχολεία της Ξάνθης

Μάθημα με την… υπουργό Παιδείας έκαναν μαθητές από 5 σχολεία της Ξάνθης

0

Υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως: «Θεωρώ καθήκον μας να είμαστε δίπλα στους εκπαιδευτικούς μας, δίπλα στους μαθητές μας»

 

Η υπουργός Παιδείας ανακοίνωσε πρόγραμμα εξοπλισμού ρομποτικής στα σχολεία και διαδραστικούς πίνακες

 

 

Μάθημα με δασκάλα την… υπουργό Παιδείας κα Νίκη Κεραμέως έκαναν μαθητές σε πέντε σχολικές μονάδες της Ξάνθης τις οποίες και επισκέφτηκε το πρωί της Δευτέρας στο πλαίσιο της επίσκεψή της στον νομό μας. Συνοδευόμενη από τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης κ. Κωνσταντίνο Μπαντίκο και την Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης κα Εύη Στυλιανίδου, επισκέφτηκαν το 17ο πειραματικό σχολείο και 13ο πειραματικό νηπιαγωγείο, το 2ο μειονοτικό σχολείο και το δημοτικό και νηπιαγωγείο της Πάχνης στον δήμο Μύκης.

Υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως: «Θεωρώ καθήκον μας να είμαστε δίπλα στους εκπαιδευτικούς μας, δίπλα στους μαθητές μας»

Η υπουργός είχε την ευκαιρία να συζητήσει με τους μαθητές και τους δασκάλους τους ν’ ακούσει τα προβλήματά τους αλλά και τις προτάσεις τους καθώς και να διαπιστώσει ιδίοις όμμασι τις συνθήκες αλλά και τον τρόπο διδασκαλίας των νέων θεματικών στα εργαστήρια δεξιοτήτων που έχουν ενταχθεί για πρώτη φορά φέτος στα σχολεία.

«Είναι πολύ μεγάλη χαρά να επισκέπτομαι σήμερα σχολεία της ορεινής Ξάνθης, στο πλαίσιο περιοδειών που κάνουμε, απ’ άκρη σ’ άκρη, σε όλη την Ελλάδα», δήλωσε η υπουργός.  «Είναι πάρα πολύ ευχάριστο και χρήσιμο να ακούσει κανείς τις προτάσεις και των εκπαιδευτικών μας και των μαθητών μας, γιατί στη βάση ακριβώς αυτών των προτάσεων πολύ συχνά βελτιώνουμε τις πολιτικές μας», επισήμανε και πρόσθεσε «Είχα τη χαρά να δω, εδώ στην Ξάνθη, την εφαρμογή και πολλών νέων καινοτομιών στα σχολεία, όπως τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων τα οποία εφαρμόζονται από τη φετινή σχολική χρονιά σε όλα τα σχολεία της χώρας . Όπως, επίσης, να συζητήσουμε και για άλλες καινοτομίες, οι οποίες έχουν δρομολογηθεί, όπως τα νέα προγράμματα σπουδών, τα αγγλικά στο νηπιαγωγείο. Θεωρώ καθήκον μας να είμαστε δίπλα στους εκπαιδευτικούς μας, δίπλα στους μαθητές μας, και αυτό επιδιώκω να το κάνω σε όλη την Ελλάδα». Η υπουργός ρώτησε τα παιδιά του σχολείου της Πάχνης για τα μαθήματα που κάνουν, είδε πώς λειτουργούν την ώρα της διδασκαλίας και ποια μέσα χρησιμοποιούν και οι μαθητές απάντησαν στις ερωτήσεις της ενώ δεν έκρυψαν και τη διάθεσή τους να αρχίσουν να κάνουν εκδρομές που τους έχουν λείψει λόγω της πανδημίας. Πριν φύγει της χάρισαν μια ζωγραφιά που δημιούργησαν κατά τη διάρκεια της επίσκεψης της υπουργού.

Σε ερώτηση για την εντύπωση που αποκόμισε από την επίσκεψη της σε σχολεία της ορεινής Ξάνθης, η κα Κεραμέως απάντησε «Ήταν πολύ χρήσιμη. Είχα την ευκαιρία να μιλήσω εκτενώς και με τους μαθητές και με τους εκπαιδευτικούς και να μου μεταφέρουν έτσι την εφαρμογή στην πράξη των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων που είναι μία νέα πολιτική που εφαρμόζεται από το Σεπτέμβριο στα σχολεία μας και αφορά στο πώς θα δώσουμε περισσότερες γνώσεις και δεξιότητες στα παιδιά μας, ούτως ώστε όταν με το καλό τελειώσουν το σχολείο να έχουν περισσότερα εφόδια για τη ζωή τους».

Η υπουργός Παιδείας ανακοίνωσε πρόγραμμα εξοπλισμού ρομποτικής στα σχολεία και διαδραστικούς πίνακες

Το  κλίμα των επισκέψεων στα σχολεία μας μετέφερε ο περιφερειακός διευθυντής εκπαίδευσης κ. Κωνσταντίνος Μπαντίκος: «Ήταν μια θετική και εποικοδομητική μέρα για την εκπαίδευση. Η κα Κεραμέως, η υπουργός Παιδείας είχε την ευκαιρία να συζητήσει διεξοδικά με τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές και να διαπιστώσει ιδίοις όμμασι τον τρόπο διδασκαλίας των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων. Επίσης ανακοίνωσε τον νέο πρόγραμμα για εξοπλισμό ρομποτικής στα σχολεία καθώς και για την αντικατάσταση των μαυροπινάκων με διαδραστικούς πίνακες.».

Επισημαίνεται ότι σ’ ότι αφορά το πρόγραμμα εξοπλισμού ρομποτικής βρίσκεται σε άμεση υλοποίηση έργου προϋπολογισμού 30 εκ. ευρώ για την προμήθεια εξοπλισμού ρομποτικής και STEM στα σχολεία χρηματοδοτούμενου από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, προχωρά το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Πρόκειται για περισσότερα από 177.000 σετ ρομποτικής για παιδιά 4-15 ετών νηπιαγωγείου, δημοτικού και γυμνασίου, προσαρμοσμένα ανά ηλικιακή ομάδα – μαθησιακές ανάγκες. Τα σετ ρομποτικής αποτελούνται από δομικά στοιχεία/τμήματα εξοπλισμού, καθώς και το σχετικό λογισμικό, που επιτρέπουν την κατασκευή και τον προγραμματισμό, διαμορφώνοντας ένα ολοκληρωμένο project. Συνοδεύεται, επιπλέον, από υποστηρικτικό εκπαιδευτικό υλικό για εκπαιδευτικούς και μαθητές, για τη βέλτιστη αξιοποίησή του κατά τη μαθησιακή διαδικασία.

Σ’ ότι αφορά τους διαδραστικούς πίνακες η υπουργός Παιδείας υπέγραψε απόφαση την περασμένη Παρασκευή με την οποία εγκρίνεται κονδύλι 148 εκ. ευρώ, για την αγορά διαδραστικών πινάκων που θα αντικαταστήσουν του μαυροπίνακες στα σχολεία.

Νέοι διορισμοί και επιμόρφωση εκπαιδευτικών

Αναφορικά με τα θέματα που συζητήθηκαν με τους εκπαιδευτικούς ήταν η επάρκεια διδακτικού προσωπικού μετά από τους διορισμούς που έγιναν ενώ η υπουργός έθιξε και το θέμα των επιμορφώσεων των εκπαιδευτικών τονίζοντας την αναγκαιότητα να συνεχίσουν για να βελτιωθεί το εκπαιδευτικό έργο που παράγεται αλλά και να ανταποκρίνονται καλύτερα στις νέες συνθήκες με αξιοποίηση στις νέες τεχνολογίες. Επίσης όπως ανέφερε ο κ. Μπαντίκος η υπουργός ενδιαφέρθηκε και ρώτησε τους εκπαιδευτικούς για τις συνέπειες της πανδημίας στα παιδιά και τις τυχόν αλλαγές στην συμπεριφορά τους. Ο κ. Μπαντίκος εξέφρασε την ικανοποίησή του από την ευκαιρία που τους έδωσε η υπουργός να την ενημερώσουν για όλα όσα αφορούν την εκπαιδευτική κοινότητα και να θέσουν τις προτάσεις τους αποσπώντας την δέσμευσή της ότι θα τις αξιολογήσει.

Μαριάννα Ξανθοπούλου

mxanthopoulou@empros.gr

Τα παιδιά της χάρισαν ζωγραφιές τους

 

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Δήμος Ξάνθης: Τι προβλέπει ο νέος κανονισμός πυροπροστασίας για δομημένα ακίνητα που βρίσκονται κοντά σε δάση

Πρέπει να συνταχθεί Έντυπο Αξιολόγησης Επικινδυνότητας και Τεχνικής Έκθεσης αρμόδιου τεχνι…