Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Το 91% αγγίζει ο αριθμός των επιτυχόντων στο Μουσικό Σχολείο Ξάνθης

Το 91% αγγίζει ο αριθμός των επιτυχόντων στο Μουσικό Σχολείο Ξάνθης

0

Τα συγχαρητήρια του Διευθυντή και του Συλλόγου του σχολείου στους μαθητές

Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Μουσικού Σχολείου Ξάνθης, με ανακοίνωσή τους, συγχαίρουν θερμά τις μαθήτριες και τους μαθητές του σχολείου για την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. «Η επιτυχία τους αυτή ήταν αποτέλεσμα επίπονης προσπάθειας και πολύχρονου αγώνα με τη συστηματική αρωγή των εκπαιδευτικών και των οικογενειών τους. Ειδικότερα, φέτος οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν επιπλέον να αντιμετωπίσουν τις δύσκολες συνθήκες που διαμορφώθηκαν λόγω της πανδημίας, γεγονός που καθιστά την επιτυχία τους ακόμα πιο σημαντική», όπως αναφέρουν.

Το ποσοστό επιτυχίας ανήλθε στο 91% και πολλοί από τους εισαχθέντες πέτυχαν στη σχολή της πρώτης προτίμησής τους. Οι σχολές στις οποίες εισάγονται είναι:

1.Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης: Δ.Π.Θ.

2.Ελληνικής Φιλολογίας: Δ.Π.Θ.

3.Διεθνών & Ευρωπαϊκών Σπουδών: ΠΑ.ΜΑΚ.

4.Ιστορίας & Αρχαιολογίας: Ε.Κ.Π.Α.

5.Μουσικών Σπουδών: ΙΟΝΙΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ

6.Μουσικών Σπουδών : ΠΑΝ/ΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

7.Ψυχολογίας: ΠΑΝ/ΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

8.Τεχνών Ήχων & Εικόνων: ΙΟΝΙΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ

9.Μοριακής Βιολογίας & Γενετικής: Δ.Π.Θ.

10.Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων & Συστημάτων : ΠΑΝ. ΔΥΤ. ΜΑΚ.

11.Επιστήμης & Τεχνολογίας Τροφίμων: ΔΙ.ΠΑ.Ε.

12.Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία: Δ.Π.Θ.

13.Οικονομικών Επιστημών : Α.Π.Θ.

14.Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας : ΔΙ.ΠΑ.Ε.

15.Φωτογραφίας & Οπτικοακουστικών Μέσων : ΠΑΝ. ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ

16.Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ & Τουρισμού : ΔΙ.ΠΑ.Ε.

17.Διοίκησης Επιχειρήσεων: ΠΑΝ. ΑΙΓΑΙΟΥ

18.Διεθνών, Ευρωπαϊκών & Περιφερειακών Σπουδών : ΠΑΝΤΕΙΟ

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Επιστροφή 1055 αρχαίων νομισμάτων στην Τουρκία

Μία συμβολική κίνηση μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας στο πλαίσιο της προστασίας της πολιτιστικ…