Ξεκίνησαν από την Τετάρτη οι απογευματινές δράσεις για τη μαθησιακή υποστήριξη των παιδιών σε Δροσερό, ΑλάνΚουγιού, Ανάχωμα και την περιοχή Άβαντος
Η επιστροφή των μαθητών και μαθητριών όλης της χώρας στις σχολικές αίθουσες για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς σηματοδότησε και την έναρξη των φετινών δράσεων του έργου «Υποστηρικτικές παρεμβάσεις σε κοινότητες ΡΟΜΑ για την ενίσχυση της πρόσβασης και μείωση της εγκατάλειψης της εκπαίδευσης από παιδιά και εφήβους στην ΠΑΜΘ» με φορέα υλοποίησης για την Περιφέρεια ΑΜ-Θ το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και την επιστημονική καθοδήγηση του Αναπληρωτή Καθηγητή Κοινωνικής Ψυχολογίας του Τμήματος Ιστορίας και Εθνολογίας κ. Ευθύμιο Λαμπρίδη.
Από τις αρχές Σεπτεμβρίου ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί και διαμεσολαβητές, συνεργάτες του έργου, βρίσκονται στο πεδίο και συγκεκριμένα στο Δροσερό του ∆ήμου Ξάνθης, το ΑλάνΚουγιού και Ανάχωμα του Δήμου Κομοτηνής και στην περιοχή Άβαντος της Αλεξανδρούπολης, υλοποιώντας δράσεις ψυχοκοινωνικής υποστήριξης, ενθαρρύνοντας και ενδυναμώνοντας τόσο τους μαθητές όσο και τις οικογένειες αυτών και προωθώντας την αξία της μάθησης.
Από την Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου ξεκίνησαν εκ νέου και οι απογευματινές δράσεις για τη μαθησιακή υποστήριξη των παιδιών (ενισχυτική διδασκαλία, γραμματισμός) σε Ξάνθη, Κομοτηνή και Αλεξανδρούπολη με τους εκπαιδευτικούς να βρίσκονται καθημερινά στις επιλεχθείσες σχολικές μονάδες και να υλοποιούν παράλληλα και εμψυχωτικές δράσεις με στόχο την ανάπτυξη πολύπλευρων δεξιοτήτων των ωφελούμενων μαθητών.
Αξίζει να αναφερθεί πως κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους περισσότεροι από 300 μαθητές και μαθήτριες και από τις τρεις πόλεις της Θράκης συμμετείχαν στις δράσεις του έργου ως ωφελούμενοι.