Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Η «ΟΔΟΣ ΑΤΕ» πρώτη μειοδότρια για το β΄ τμήμα του κάθετου άξονα της Ξάνθης

Η «ΟΔΟΣ ΑΤΕ» πρώτη μειοδότρια για το β΄ τμήμα του κάθετου άξονα της Ξάνθης

0

Με έκπτωση 21,52%. Αποσφραγίστηκαν την Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου οι προσφορές

Δεύτερη μειοδότρια είναι η ΑΚΤΩΡ με 14,03% που κατασκευάζει ήδη το α΄ τμήμα

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η αποσφράγιση των προσφορών την Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου για το μεγάλο οδικό έργο  που αφορά στο τμήμα Παράκαμψη Μελιβοίων-Δημάριο, του κάθετου άξονα Ξάνθη-Εχίνος-Ελληνοβουλγαρικά σύνορα. Σύμφωνα με πληροφορίες μειοδότησε η ΟΔΟΣ ΑΤΕ με έκπτωση 21,52%. Δεύτερη μειοδότρια είναι η ΑΚΤΩΡ με 14,03% και  τρίτη η ΤΕΡΝΑ με 10%. Οι υπόλοιποι 4 συμμετέχοντες έδωσαν προσφορά κάτω από το 10%.

Η έκπτωση που δόθηκε από την μειοδότρια εταιρεία μπορεί συνολικά να φαίνεται αρκετά χαμηλή, όμως δεδομένων των συνθηκών και των πολύ μεγάλων ανατιμήσεων των πρώτων υλών στην οικοδομή, ίσως και να θεωρείται και αρκετά υψηλή. Εντύπωση πάντως κάνει η διαφορά της πρώτης προσφοράς από τις υπόλοιπες που κινούνται σημαντικά πιο χαμηλά.

Αξίζει να σημειωθεί πως βάσει του νόμου για τις δημόσιες συμβάσεις, η επιτροπή του διαγωνισμού δύναται να ζητήσει δικαιολόγηση της προσφοράς εφόσον η μεγαλύτερη προσφορά είναι 10% πάνω από τον μέσο όρο των προσφορών που δόθηκαν από όλους τους συμμετέχοντες. Να υπενθυμίσουμε ότι το α’ τμήμα του κάθετου άξονα Δημάριο-Σύνορα (περιοχή Εχίνου) που δημοπρατήθηκε το 2018 και είναι σε εξέλιξη το έχει αναλάβει η ΑΚΤΩΡ.

Οι υπόλοιποι 4 συμμετέχοντες του διαγωνισμού όπως αυτός ξεκίνησε στις 22 Σεπτεμβρίου  είναι οι: ΙΝΤΡΑΚΑΤ, ΕΤΕΘ, ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΤΕ και ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ.

Υπενθυμίζουμε ότι το κόστος του έργου με το ΦΠΑ έχει προϋπολογιστεί σε 48,82 εκατ. ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ 39,37 εκατ. ευρώ).  Αντικείμενο του έργου αποτελεί η πλήρης κατασκευή οδού ταχείας κυκλοφορίας μήκους 10,76 χλμ. περίπου που περιλαμβάνει και την κατασκευή τεσσάρων 4 ισόπεδων κόμβων. Αναθέτουσα Αρχή είναι η Εγνατία Οδός Α.Ε.

Η διάρκεια του έργου έχει εκτιμηθεί σε 24 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης. Στόχος είναι το έργο να ολοκληρωθεί εντός του 2024. Η χρηματοδότηση του έργου προέρχεται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Βουλή: Ο Χ. Ζεϊμπέκ ρωτά για την καταστροφή της αλιείας στη λιμνοθάλασσα της Βιστoνίδας

Ο βουλευτής Ξάνθης της Νέας Αριστεράς κατέθεσε ερώτηση ζητώντας από την κυβέρνηση άμεσα μέ…