Η Αίγινα αναμένει την άφιξη του Δία
Ποια μάτια βρήκαν όαση
θωρώντας το κορμί σου;
Ποιος έρωτας υπόσταση
από την έξαψή σου;
Ποιος λογισμός διάσταση
επάνω στη μορφή σου;
Ποιος γλύπτης βρήκε είδωλο
από την άφιξή σου;
Ποια αρρώστια βρήκε φάρμακο
από την ηδονή σου;
Να ‘μουνα δάκρυ που κυλά,
του πόθου απολειφάδι,
να ‘μουνα το ανέγγιχτο
του κόρφου σου σημάδι,
να ‘μουνα αστέρι της αυγής
να γεύσω τη μορφή σου,
όταν ξυπνάει κι ορέγεται
το χάδι της αβύσσου.
Αναστασία (Νατάσα) Μακρή
Ο Φέρντιναντ Μπολ (24 Ιουνίου 1616- 24 Ιουλίου 1680), ήταν Ολλανδός ζωγράφος, χαράκτης και σχεδιαστής της Χρυσής Ολλανδικής Εποχής στη ζωγραφική.
Αν και τα έργα του που έχουν διασωθεί σπανίζουν, είναι εμφανής σε αυτά η επιρροή του Ρέμπραντ. Όπως και στον δάσκαλό του, στον Μπολ άρεσαν τα ιστορικά θέματα, τα πορτρέτα (ανάμεσα στα οποία και αρκετές αυτοπροσωπογραφίες) και οι μοναχικές μορφές σε περιβάλλον με εξωτικά στολίδια.
Ανήκει στο κίνημα του μπαρόκ. Το είδος τέχνης που τον έκανε γνωστό είναι οι προσωπογραφίες.
Τίτλος πίνακα: “Η Αίγινα αναμένει την άφιξη του Δία” (Μουσείο Μέινινχερ)