Αρχική ΣΧΟΛΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ Πρόσωπα & Γεγονότα, Παρασκευή 14 Μαΐου 2021

Πρόσωπα & Γεγονότα, Παρασκευή 14 Μαΐου 2021

0

Χωρίς σχόλιο
Την άφιξη του Αδώνιδος εις τα ιερά χώματα της Θράκης την αφήνουμε ασχολίαστη.
Γενικώς οι πράξεις και η συμπεριφορά του ανδρός δεν χρήζουν ενδιαφέροντος για την περιοχή.
Αντιπαρερχόμεθα του γεγονότος, ενδιαφέρον μηδέν.
Γ.Δ.


«Τιμωρίες της πλάκας»
Έτσι, με τα λόγια του απλού πολίτη θα αναφερθώ για την «τιμωρία» των εγκληματιών. Τις αποκαλούν και δικαιολογημένα «τιμωρίες της πλάκας».
Φθάνουν δε σε αυτή την έκφραση εξαιτίας των κοροϊδευτικών ποινών. Ποινές που κάθε άλλο είναι παραδειγματικές και τιμωρητικές.
Κι αυτό, διότι σε ελάχιστα χρόνια φυλάκισης ο ή οι δράστες είναι έξω, ανάμεσά μας.
Τιμωρούνται ισόβια και σε δέκα- δώδεκα χρόνια, ο εγκληματίας που αφαίρεσε ζωή ή ζωές ακόμη, αποφυλακίζεται.
Αυτή η νοοτροπία της πολιτείας για χαλαρές ποινές, θα πρέπει ν’ αλλάξει. Διαβάστε το άρθρο στην σελίδα δύο. Τα λέει όλα και είμαι βέβαιος πως θα συμφωνήσετε.
Γ.Δ.


Δύο μέτρα και σταθμά
Κάποιο μεγάλο και σοβαρό λάθος υπάρχει στη νομοθεσία της χώρας.
Κάνεις ένα «έγκλημα» και καταχράσαι χρήματα ή η διαχείρισή σου σε μια κρατική υπηρεσία την ζημίωσε σημαντικά, τιμωρείσαι ισόβια. Ίσως δε και δις και τρις ισόβια. Τόσο «βαρύ» το έγκλημα.
Σκοτώνεις, δολοφονείς, αφαιρείς ζωή ή ζωές και έχεις την ίδια ή καλύτερη μεταχείριση, δηλαδή χαμηλότερη ποινή.
Ε, λοιπόν, αυτό δεν είναι απονομή δικαιοσύνης. Είναι κάτι άλλο, έχει άλλο όνομα, και αποτελεί εφαρμογή του «δύο μέτρα και δύο σταθμά».
Γ.Δ.


Πόσο θα αργήσει ο κάθετος άξονας;
Την είδηση που μετέφερε στο χθεσινό φύλλο το «Ε» σχετικά με την ετοιμότητα της βουλγαρικής πλευράς για τον κάθετο άξονα σχολιάζει ο Μιχάλης Αμοιρίδης, κάνοντας αναφορά στις καθυστερήσεις που υπάρχουν ως προς τη δρομολόγηση του έργου από την ελληνική πλευρά. Όπως αναφέρει: «αυτά κάνει η Βουλγαρική πλευρά για να είναι έτοιμη το Σεπτέμβριο, από την Ελληνική πλευρά όμως σε ποιο σημείο βρισκόμαστε; Με τις καθυστερήσεις στην παράδοση του 1ου τμήματος αλλά και στη δημοπράτηση του 2ου, θα ανοίξει ένα συνοριακό σημείο που θα περιλαμβάνει έστω και προσωρινά (χρόνια) ένα πολύ στενό δρόμο που υπάρχει σήμερα ανάμεσα στο Δημάριο και τα Μελίβοια ; Λίγο δύσκολο το βλέπω και μάλλον κάποιος πρέπει να το πει και στο φίλο νομάρχη του Σμόλυαν».


Άξια εκπροσώπηση
Ο μόνος Ξανθιώτης που βρέθηκε και μίλησε στις εργασίες του 6ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, ήταν ο Αλέξανδρος Κοντός.
Στο Φόρουμ αυτό ο πρώην υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και γενικός διευθυντής της ΣΕΚΕ μίλησε με θέμα «Γεωργία στην Ελλάδα: 200 χρόνια Ιστορίας- Μελλοντικές Προκλήσεις και Ευκαιρίες».
Στο Φόρουμ λειτουργούσαν 10 θεματικοί πυλώνες και οι συζητήσεις γίνονταν με φυσική παρουσία στα ειδικά διαμορφωμένα στούντιο στο Ζάππειο μέγαρο, είτε διαδικτυακά.
Οι εργασίες του Φόρουμ ξεκίνησαν την Τετάρτη και θα λήξουν το Σάββατο 15 Μαΐου.
Γ.Δ.


Δίκιο έχεις, αλλά…
Αχ Ζαγναφέρη, Ζαγναφέρη, τι ωραία που τα λες και πόσο δίκιο έχεις.
Όμως ποιος ακούει;
Ποιος ενδιαφέρεται για τον πρωτογενή τομέα, την βιομηχανία;
Και βέβαια συμφωνούμε όλοι που συναλλασσόμαστε με το δημόσιο πως υπολειτουργεί εδώ κι ένα χρόνο.
Έχεις λοιπόν δίκιο, σωστά όσα επισημαίνεις, αλλά αποτέλεσμα μην περιμένεις. Κάνεις σωστή διάγνωση για τους ασθενείς μεν, αλλά δυστυχώς, θα πεθάνουν.
Σωτηρία γιοκ γι’αυτήν τη χώρα (το είπαν κι άλλοι εδώ και χρόνια).
-Χαιρετίσματα λοιπόν στην εξουσία, παντός χρώματος που αποδεδειγμένα ούτε βλέπει ούτε ακούει. Μόνον εισπράττει.
Γ.Δ.


Τηλεφωνήματα παρελθόντος
Έλαβα κάμποσα τηλέφωνα από αγρότες του κάμπου κυρίως για το θέμα της καλλιέργειας κάνναβης που θα ξεκινούσε στην περιοχή μας.
Οι άνθρωποι που συμμετείχαν τότε στις «μαζώξεις» του Γιαννακίδη και κάποιοι τον πίστεψαν σ’αυτά που έλεγε, μας τηλεφώνησαν.
Κάποιοι θυμήθηκαν πως στις 16 Ιουλίου 2018 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως δημοσιοποιήθηκαν οι προϋποθέσεις για την κυκλοφορία σκευασμάτων των προϊόντων φαρμακευτικής κάνναβης. Κοντεύουν τρία χρόνια από τότε και το θέμα προώθησε η σημερινή κυβέρνηση.
Τι αποδεικνύουν τα παραπάνω; Πως τα λόγια είναι εύκολα, δεν κοστίζουν. Τα έργα είναι το δύσκολο διότι χρειάζεται τρέξιμο, μελέτη, αποφασιστικότητα.
Γ.Δ.


Αρνητής παπάς, υπεύθυνος δε
Απίστευτο και όμως αληθινό.
Διαβάζουμε στην εφημερίδα του Έβρου «Γνώμη» πως στις Καστανιές της Ορεστιάδας, ο ιός ξεκίνησε από την εκεί εκκλησία.
Η έξαρση ξεκίνησε από τον Ιερέα που λειτουργούσε κανονικά παρόλο που ο ίδιος είχε συμπτώματα, ενώ καλούσε τους πιστούς να μην φορούν μάσκα.
Πιο συγκεκριμένα, η κοινότητα των 700 μονίμων κατοίκων, που βρίσκεται λίγες δεκάδες μέτρα από τον ομώνυμο μεθοριακό σταθμό και τα ελληνοτουρκικά σύνορα, έζησε μια δοκιμασία κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας και την επόμενη, καθώς είδε τουλάχιστον 40 ανθρώπους να νοσούν από κορωνοϊό, αρκετούς να νοσηλεύονται και τέσσερις εξ’αυτών να διασωληνώνονται στην Μονάδα Εντατικής στο Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης.
Αυτόν τώρα τον αρνητή του κορωνοϊού παπά, τι τον κάνεις, ρωτάω τώρα εγώ…
Γ.Δ.


Λεφτά υπήρχαν αλλά η μελέτη της Ανατολικής Παράκαμψης της Ξάνθης δεν έγινε
Ήταν Ιούλιος του 2019 όταν ο τότε αν. υπουργός Οικονομίας του ΣΥΡΙΖΑ, ο ξανθιώτης Στάθης Γιαννακίδης ανακοίνωσε τη δέσμευση ενός ποσού 3,5 εκ ευρώ στο Πρόγραμμα
Δημοσίων Επενδύσεων για να γίνει η μελέτη της Ανατολικής Παράκαμψης της Ξάνθης με φορέα υλοποίησης την Εγνατία Α.Ε. Το έργο αυτό θα συνδέονταν με το έργο του κάθετου άξονα και θα ήταν μια περιφερειακή οδός της Ξάνθης με διέξοδο προς τα ελληνοβουλγαρικά σύνορα. Αναρωτιέστε τι έγινε από τότε; Η απάντηση είναι: Απολύτως τίποτε. Τα χρήματα δεσμεύτηκαν αλλά η μελέτη δε έγινε. Γιατί; Η απάντηση βρίσκεται στην Εγνατία η οποία έχει προβλήματα καθώς είναι σε διαδικασία πώλησης (με την μελέτη της παράκαμψης της Ξάνθης θα ασχοληθούν;). Να θυμίσουμε όμως ότι η β’ φάση του έργου για τα πλευρικά διόδια στα Βαφέικα ξεκίνησε από την Εγνατία τον Ιούλιο του 2020 και προχθές την Τετάρτη τέθηκαν σε λειτουργία. Συμπέρασμα: Όταν πρόκειται για διόδια τα έργα γίνονται ταχύτατα ενώ διαφορετικά …άστο να πάει στις καλένδες αν και υπήρχε δεσμευμένο κονδύλι!
Αυτή είναι η πικρή αλήθεια!
Μ.Ξ. 


Για την Δυτική είσοδο της πόλης: Μελέτη υπάρχει το έργο δεν βλέπουμε…
Και μιας και ο λόγος για την μελέτη της Ανατολικής παράκαμψη της Ξάνθης θυμηθήκαμε και μια άλλη μελέτη και συγκεκριμένα τη Δυτική Παράκαμψη και τη διαμόρφωση της εισόδου της πόλης από Καβάλα. Άλλο ένα έργο που το ακούμε χρόνια και ζαμάνια και ακόμη δεν το είδαμε. Προς το παρόν αυτό που έχει γίνει είναι η μελέτη η οποία και παραδόθηκε στον δήμο τον Οκτώβριο του 2020. Πρόκειται για μια μελέτη της οποίας η εφαρμογή θα αναβαθμίσει και θα αλλάξει την όψη της εισόδου, με δύο δρόμους διπλής κυκλοφορίας, παραδρόμους που θα διευκολύνουν την λειτουργία των επιχειρήσεων της περιοχής και πέντε κυκλικούς κόμβους. Όλα αυτά βέβαια προϋποθέτουν και τα απαραίτητα χρηματοδοτικά εργαλεία, αφού ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται περίπου σε 12 εκατομμύρια ευρώ, ενώ το επόμενο βήμα είναι οι απαλλοτριώσεις. Και εκεί υπάρχει ένα πρόβλημα γιατί κάποιοι επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στην περιοχή αντιδρούν.
Δηλαδή άλλο ένα έργο που μπορεί να μείνει στην μελέτη!
Μ.Ξ.


 

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από ΣΧΟΛΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Πρόσωπα & Γεγονότα, Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2024

Η κλιματική κρίση απειλεί τη Μεσόγειο Η Βαλένθια της Ισπανίας βιώνει μία από τις μεγαλύτερ…