Αρχική ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Φορο-κίνητρο στις επιχειρήσεις για δαπάνες διαφήμισης

Φορο-κίνητρο στις επιχειρήσεις για δαπάνες διαφήμισης

0

Εκπίπτουν από τα ακαθάριστα έσοδα 2020, 2021 προσαυξημένες κατά 100% και 60% αντίστοιχα

Κίνητρο στις επιχειρήσεις να πραγματοποιούν δαπάνες διαφήμισης δίνει η κυβέρνηση, με σκοπό την τόνωση της κατανάλωσης και ως εκ τούτου την ενίσχυση του εμπορίου, καθώς αυτές για τα φορολογικά έτη 2020 και 2021 εκπίπτουν, υπό προϋποθέσεις, από τα ακαθάριστα έσοδά τους προσαυξημένες κατά ποσοστό 100% και 60%, αντίστοιχα.

Θα πρέπει να αναφερθεί ότι οι εν λόγω δαπάνες εκπίπτουν από τα ακαθάριστα έσοδα των επιχειρήσεων κατά τον χρόνο πραγματοποίησής τους, δηλαδή στο φορολογικό έτος το οποίο αυτές αφορούν.

Ειδικότερα, όπως επισημαίνεται, μεταξύ άλλων, στην εν λόγω εγκύκλιο, με τις διατάξεις του άρθρου 11 του ν. 4728/2020 προστέθηκε νέο άρθρο 22Γ στο ν. 4172/2013 (ΚΦΕ), αναφορικά με την προσαυξημένη έκπτωση διαφημιστικής δαπάνης κατά τα φορολογικά έτη 2020 και 2021.

Με την υπόψη διάταξη δίνεται κίνητρο στις επιχειρήσεις να πραγματοποιούν δαπάνες διαφήμισης, με σκοπό την τόνωση της κατανάλωσης και ως εκ τούτου την ενίσχυση του εμπορίου, τις οποίες για τα φορολογικά έτη 2020 και 2021 θα εκπίπτουν, υπό προϋποθέσεις, από τα ακαθάριστα έσοδά τους προσαυξημένες κατά ποσοστό 100% και 60% αντίστοιχα.

Είδη διαφήμισης

Με την πιο πάνω διάταξη ορίζεται ότι η διαφημιστική δαπάνη που πραγματοποιεί επιχείρηση κατά τα φορολογικά έτη 2020 και 2021, κατά το μέρος που η εν λόγω δαπάνη αφορά:

α) την ανάρτηση σε χώρους που νόμιμα προορίζονται για υπαίθρια διαφήμιση, διαφημιστικών και χορηγικών μηνυμάτων ή επί πληρωμή δημοσιεύσεων ή

β) την αγορά χρόνου ή χώρου, με σκοπό τη μετάδοση ή καταχώριση διά των ακόλουθων Μέσων Ψυχαγωγίας:

βα) της τηλεόρασης,

ββ) του ραδιοφώνου,

βγ) του κινηματογράφου,

βδ) του διαδικτύου,

βε) των υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης και των λοιπών ψηφιακών μέσων και εργαλείων εφόσον η μετάδοση ή η καταχώριση στις υποπερ.

βδ) και βε) πραγματοποιήθηκε από επιχείρηση που έχει καταχωρισθεί στο Μητρώο Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης του άρθρου 52 του ν. 4339/2015 (Α’ 133) και

βστ) των εφημερίδων και περιοδικών, εκπίπτει από τα ακαθάριστα έσοδα των επιχειρήσεων κατά τον χρόνο της πραγματοποίησής της, προσαυξημένη κατά ποσοστό εκατό τοις εκατό (100%) για το φορολογικό έτος 2020 και κατά εξήντα τοις εκατό (60%) για το φορολογικό έτος 2021.

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Πρωταθλήτρια στην Ευρώπη η Ελλάδα στην μακροχρόνια ανεργία και την ανεργία των νέων

Με τα υψηλότερα ποσοστά μακροχρόνιας ανεργίας και ανεργίας νέων, η Ελλάδα καταγράφει αρνητ…