Αρχική ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Επιχειρηματικότητα Η SUNLIGHT απεικονίζει τη νέα στρατηγική της μέσα από νέα εταιρική εικόνα

Η SUNLIGHT απεικονίζει τη νέα στρατηγική της μέσα από νέα εταιρική εικόνα

0

“POWER IS KNOWLEDGE” το νέο μότο της εταιρείας που δηλώνει την επιδίωξή της να βασίζει τη δύναμή της στη γνώση

H SUNLIGHT, μέλος του Ομίλου Olympia και κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας στην παραγωγή συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας αντιλαμβάνεται ότι η δύναμη που μπορεί να φέρει η γνώση αποτελεί ευκαιρία για την εξέλιξή της στη διεθνή και εγχώρια αγορά και επαναπροσδιορίζει συνολικά την εταιρική της ταυτότητα.

Με σκοπό την κατάκτηση κυρίαρχης θέσης στην αγορά ως μία κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας στην παραγωγή μπαταριών και συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας, αναβαθμίζει το επιχειρηματικό της μοντέλο με στόχο να παρέχει καινοτόμες και “πράσινες” εφαρμογές αποθήκευσης ενέργειας για τους πελάτες της, σε περισσότερες από 100 χώρες σε όλο τον κόσμο.

Με τη νέα υπογραφή “POWER IS KNOWLEDGE” η εταιρεία δηλώνει την κύρια επιδίωξή της, να δημιουργήσει έναν οργανισμό που η δύναμή του βασίζεται στη γνώση, κατανοώντας σε βάθος τις ανάγκες και τις προκλήσεις της αγοράς και θέλοντας να προσφέρει λύσεις που ενδυναμώνουν τους εργαζόμενους, τους πελάτες, τους συνεργάτες και τους ανθρώπους στις κοινωνίες όπου δραστηριοποιείται. Για το σκοπό αυτό επενδύει περαιτέρω σε έρευνα και ανάπτυξη μέσα από τη δημιουργία νέου ερευνητικού κέντρου, ενώ ενισχύεται με νέα υψηλού επιπέδου στελέχη από το εξωτερικό και την εγχώρια αγορά.

Με όραμά της να αποτελεί πηγή δύναμης για τον κόσμο παρέχοντας ενέργεια που βασίζεται στη γνώση, η SUNLIGHT καλλιεργεί το περιβάλλον που θα τη βοηθήσει να ανταποκριθεί στις προκλήσεις του μέλλοντος. Αποστολή της εταιρείας είναι η γνώση που δημιουργεί να βασίζεται σε δεδομένα και να μετατρέπει τη γνώση αυτή σε καινοτόμα προϊόντα και εφαρμογές. Η αλλαγή της εταιρείας περιλαμβάνει το σύνολο της εταιρικής ταυτότητας καθώς και το λογότυπο που εμπνέεται από το μείγμα των χρωμάτων μπλε και κίτρινο, όπως οι τεχνολογίες μολύβδου (κίτρινο) που η εταιρεία έχει σημαντικά μερίδια διεθνώς, αλλά και λιθίου (μπλε) που αναφέρονται στις στρατηγικές της επενδύσεις. Παράλληλα συμβολίζει τις πόλεις ανά τον κόσμο στις οποίες διατηρεί παρουσία, τα εργοστάσιά της σε Ελλάδα, Ιταλία και Αμερική, και τη μέριμνά της για το περιβάλλον.

“Η νέα εταιρική ταυτότητα σηματοδοτεί την αλλαγή που θέλουμε να φέρουμε σε όλο το οικοσύστημά της ενέργειας, προσφέροντας κορυφαίες λύσεις τεχνολογίας στον χώρο.” δήλωσε η Ιωάννα Γαβριελάτου, Διευθύντρια Marketing της SUNLIGHT. “Στόχος μας είναι να συνδυάσουμε τα “Μεγάλα Δεδομένα” (Big Data) με τις εξελίξεις της τεχνολογίας (ενδεικτικά: Machine Learning, Customer Personalization) και να δημιουργήσουμε καινοτόμα προϊόντα που εξυπηρετούν τους πελάτες μας και βελτιώνουν τις ζωές όλων των ανθρώπων”.

 

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Επιχειρηματικότητα
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Πρόγραμμα “Σπίτι μου 2”: Ο χρόνος μετράει αντίστροφα για την έναρξή του

Τα ψιλά γράμματα που πρέπει να προσέξετε O χρόνος για την έναρξη της διαδικασίας υποβολής …