Αρχική ΠΟΛΙΤΙΚΗ «Σκανάρεται» το οδικό δίκτυο του νομού

«Σκανάρεται» το οδικό δίκτυο του νομού

0

Υπογράφηκε προγραμματική σύμβαση της Π.Ε. Ξάνθης με το Εργαστήριο οδοποιίας & Οδικής Ασφάλειας του  Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

 

Σταμάτησε ένα τμήμα του κάθετου άξονα στο Δημάριο λόγω τεχνικών προβλημάτων – Τροποποιείται  η μελέτη – Τον Οκτώβριο η δημοπράτηση του β’ τμήματος

 

 

 

Μια σημαντική πρωτοβουλία για την οδική ασφάλεια του οδικού δικτύου του νομού ανέλαβε η περιφερειακή Ενότητα Ξάνθης. Αφορά την καταγραφή των προβλημάτων αφ’ ενός και τις προτεινόμενες παρεμβάσεις με τεχνικά έργα προκειμένου να γίνουν ασφαλέστεροι οι δρόμοι μας.

Καταγραφή όλου του οδικού δικτύου του νομού ευθύνης της Π. Ε. Ξάνθης

Στο πλαίσιο αυτό ο αντιπεριφερειάρχης Ξάνθης κ. Νίκος Ευφραιμίδης υπέγραψε την Πέμπτη 1 Οκτωβρίου το πρωί Προγραμματική Σύμβαση με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και συγκεκριμένα το Εργαστήριο οδοποιίας & Οδικής Ασφάλειας. Μιλώντας στο «Ε» ο κ. Ευφραιμίδης ανέφερε πως σκοπός αυτού του έργου είναι η αξιολόγηση της Επικινδυνότητας του Οδικού Δικτύου ΠΕ Ξάνθης καθώς και η αναβάθμιση, μέσω προτάσεων Στοχευμένων Επεμβάσεων, τόσο του Εθνικού όσο και του Επαρχιακού Δικτύου, που ενίοτε συνδέουν περιοχές δυσπρόσιτες και στο μεγαλύτερο μέρος τους εθνικά ευαίσθητες, ώστε να αυξηθεί αισθητά η οδική Ασφάλεια. Όπως διευκρίνισε ο κ. Ευφραιμίδης υπάρχουν περίπου 10 επαρχιακοί δρόμοι  που θα ελεγχθούν ενδεικτικά: Ερασμίου – Ζηλωτής, Μαγγάνων – Ερασμίου, Λεύκης  – Ευλάλου, Μάνδρας –  Αβδήρων και άλλοι καθώς και οι περιφερειακές οδοί: Ε2 Φαναρίου – Τοξοτών, Ε14: Ξάνθη – όρια Παρανεστίου, Ε55 Διασταύρωση Ξάνθη – Δράμας – Αγ. Κωνσταντίνος : «Θα έχουμε μια σαφή εικόνα για τους δρόμους μας και θα προσπαθήσουμε να κάνουμε αυτά τα έργα που να τους καταστήσουν πιο ασφαλείς. Μπορεί να κοπούν στροφές ή ν’ αλλάξουν κλήσεις ή να γίνουν διάφορα τεχνικά για παράδειγμα. το έργο αυτό που εφαρμόζεται πιλοτικά στην Ξάνθη θα εφαρμοστεί και στις άλλες Περιφερειακές ενότητες», σημείωσε ο κ. Ευφραιμίδης.

Στο ερώτημα γιατί αυτή η συνεργασία δεν είχε αποδέκτη το δικό μας Πανεπιστήμιο ο κ. Ευφραιμίδης απάντησε πως δεν υπάρχει τόσο εξειδικευμένο τμήμα στο ΔΠΘ γι αυτό επιλέχθηκε το συγκεκριμένο που έχει εμπειρία και εξειδίκευση.

Πρόσφατες φωτογραφίες από την υλοποίηση των έργων στον άξονα. Να σημειώσουμε ότι έχει γίνει η διάνοιξη μίας από τις δύο σήραγγες

Σταμάτησε ένα τμήμα του κάθετου στο Δημάριο – Τροποποιείται  η μελέτη

Λόγω τεχνικών δυσκολιών σταμάτησε η κατασκευή ενός τμήματος του κάθετου άξονα και συγκεκριμένα 1,5 χιλιόμετρο μετά από το Δημάριο. Όμως μας ενημέρωσε ο κ. Ευφραιμίδης που έκανε επιστασία του έργου, η Εγνατία και η κατασκευάστρια εταιρία έχουν μπει στην διαδικασία τροποποίησης της μελέτης γιατί προέκυψαν τεχνικά προβλήματα. Μάλιστα ο κ. Ευφραιμίδης ζήτησε να επισπευσθούν οι διαδικασίες των εγκρίσεων για περιβαλλοντικούς όρους αλλά και από  άλλες υπηρεσίες ώστε να μην καθυστερήσει  σημαντικά το έργο.

Τέλος μας ενημέρωσε πως σύμφωνα με πληροφόρηση που είχε από την Εγνατία μέσα τον Οκτώβριο θα δημοπρατηθεί το β’ τμήμα του κάθετου άξονα που αφορά βελτίωση της οδού Δημάριο  – Μελοίβοια.

Μαριάννα Ξανθοπούλου

mxanthopoulou@empros.gr

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Η σημασία των ευρωεκλογών της 9ης Ιουνίου

Λευτέρης Μ. Καρχιμάκης, Υπ. Ευρωβουλευτής ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής Στην πορεία προς τι…