Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Παιδεία Βαθμολογία έως και 19.500 μόρια στο 1ο ΓΕΛ!

Βαθμολογία έως και 19.500 μόρια στο 1ο ΓΕΛ!

0

Αναρτήθηκαν με τους κωδικούς οι βαθμοί των υποψηφίων στα Λύκεια και τα ΕΠΑΛ της Ξάνθης

 

Υψηλές βαθμολογίες στο 1ο ΓΕΛ – Ίδια επίπεδα στο 3ο ΓΕΛ – Ο κορωνοϊός “έριξε”” τους βαθμούς στο 4ο ΓΕΛ

Αναρτήθηκαν σήμερα λίγο μετά τις 12 το μεσημέρι οι βαθμολογίες σ΄όλα τα Γενικά Λύκεια και τα ΕΠΑΛ της Π.Ε. Ξάνθης. Όπως είναι γνωστό οι καταστάσεις που αναρτήθηκαν λόγω προστασίας προσωπικών δεδομένων περιέχουν μόνο τον κωδικό κάθε υποψηφίου και τα βαθμολογικά του στοιχεία ανά εξεταζόμενο μάθημα και όχι τα ονομαστικά του στοιχεία. Οι περισσότεροι όμως υποψήφιοι επιλέγουν να

μάθουν τις βαθμολογίες τους και κατόπιν να υπολογίσουν τα μόριά τους ηλεκτρονικά μέσω της ειδικής πλατφόρμας του υπουργείου Παιδείας.results.it.minedu.gov.gr.

Υψηλές βαθμολογίες στο 1ο ΓΕΛ – Ίδια επίπεδα στο 3ο ΓΕΛ

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του “Ε” από τα Λύκεια της Ξάνθης στο 1ο ΓΕΛ όπως μας ανέφερε ο Διευθυντής τκ. Κάππος η πρώτη εικόνα είναι πως οι ιδιάζουσες συνθήκες που επικράτησαν φέτος λόγω κορωνοϊού δεν αποτυπώνονται στις βαθμολογίες. Αντίθετα υπάρχουν 5 – 6 πολύ υψηλές και μάλιστα ένας υποψήφιος έχει συγκεντρώσει ελάχιστα λιγότερο από 19.500 μόρια!

Στο 3ο ΓΕΛ ο Διευθυντής κ. Τσεντικόπουλος ανέφερε στο “Ε” πως σε σύγκριση με πέρσι οι βαθμολογίες κινήθηκαν στα ίδια αναμενόμενα επίπεδα.

Ο κορωνοϊός “έριξε” τους βαθμούς στο 4ο ΓΕΛ

Αντίθετα σημαντική διαφορά σε σχέση με πέρσι διαπιστώνει ο Διευθυντής του 4ου ΓΕΛ κ. Χατζηκωνσταντίνου. Όπως μας ανέφερε οι επιδόσεις είναι μέτριες στις ανθρωπιστικές σπουδές και καλύτερες στα πεδία Οικονομίας και πληροφορικής αλλά υπάρχουν χαμηλές βαθμολογίες σε Φυσική και Χημεία. Αυτό που διέκρινε ωστόσο ο κ. Χατζηκωνσταντίνου είναι ότι ο εγκλεισμός και η κατάσταση με τον κορωνοϊό στην Ξάνθη άγχωσαν τους υποψηφίους και αυτό αποτυπώθηκε στις επιδόσεις τους οι οποίες είναι χαμηλότερες από πέρσι. Πρόσθεσε δε πως έδωσαν βαρύτητα στη διδασκαλία από τα Φροντιστήρια και δεν συμμετείχαν στην σύγχρονη διαδικτυακή του σχολείου και όλα αυτά μαζί έπαιξαν σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση αυτής της εικόνας.

Μαριάννα Ξανθοπούλου

mxanthopoulou@empros.gr

 

 

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Παιδεία
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Πρόθεση Πιερρακάκη για χρηματοδότηση δημιουργίας Παρατηρητηρίου Μεταρρυθμίσεων

Αφορά την επιτελική παρακολούθηση, εποπτεία και επιτάχυνση έργων και μεταρρυθμίσεων Με από…