Ξεκινά τη λειτουργία του σε 38 δήμους το “myKEPlive.gov.gr”
Καθορίστηκε η διαδικασία παροχής διοικητικών πληροφοριών και διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών και επιχειρήσεων από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) με τηλεδιάσκεψη.
Σχετικώς, εκδόθηκε Κοινή Απόφαση των Κ. Πιερρακάκη και Γ. Γεωργαντά, όπου ορίζεται ο τρόπος λειτουργίας με την ειδική σύγχρονη πλατφόρμα τηλεδιάσκεψης (videoconference) με την ονομασία “myKEPlive.gov.gr”, η οποία, μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης gov.gr, παρέχει τη δυνατότητα εξυπηρέτησης, για συγκεκριμένες διαδικασίες, από τους Υπαλλήλους των ΚΕΠ. Επιπλέον, εξειδικεύεται η διαδικασία διενέργειας της τηλεδιάσκεψης, καθώς και οργανωτικά και τεχνικά μέτρα ασφαλείας.
Στο άρθρο 5 προβλέπεται ότι:
– για την υπαγωγή των Δήμων στο πρόγραμμα εξυπηρέτησης από τα ΚΕΠ με τηλεδιάσκεψη απαιτείται η υποβολή Αίτησης, σύμφωνα με το Υπόδειγμα “Έντυπο υπαγωγής Δήμου στην ειδική πλατφόρμα εξυπηρέτησης πολιτών και επιχειρήσεων από τα ΚΕΠ μέσω τηλεδιάσκεψης”, που περιλαμβάνεται στην Απόφαση. Η ένταξη των Δήμων ολοκληρώνεται κατόπιν έγκρισης της υπηρεσίας μίας στάσης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
– για την ένταξη των υπηρεσιών του Δήμου που είναι διαθέσιμες στους πολίτες συμπληρώνεται το Υπόδειγμα “Έντυπο ένταξης δημοτικών υπηρεσιών στην ειδική πλατφόρμα εξυπηρέτησης πολιτών και επιχειρήσεων από τα ΚΕΠ μέσω τηλεδιάσκεψης”, που επίσης ορίζεται στην Απόφαση.
-Για την ένταξη Δήμων και δημοτικών υπηρεσιών στην πλατφόρμα παρέχεται σχετικό Εγχειρίδιο με τις απαιτούμενες προπαρασκευαστικές ενέργειες τις οποίες πρέπει να εκτελέσει ο Δήμος προκειμένου να υποβάλει τα απαραίτητα έντυπα.
Στην πρώτη φάση της λειτουργίας εντάσσονται 38 δήμοι, εκ των οποίων από την ΠΑΜΘ είναι αυτοί της Καβάλας και της Δράμας.