Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Επίκαιρα Σε σιδηροδρομική «καραντίνα» παραμένει η ΑΜΘ

Σε σιδηροδρομική «καραντίνα» παραμένει η ΑΜΘ

0

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ άνοιξε  τα δρομολόγια από 18 Μαΐου αλλά όχι το Δράμα – Αλεξανδρούπολη – Ανακοίνωσε ότι θα το ανοίξει την 1η Ιουνίου

 

Μιλά στο «Ε» ο Επιθεωρητής ΟΣΕ Δράμας, Κ. Καραγιαννίδης: «Αν δεν λειτουργήσει στη 1 Ιουνίου θα πρέπει να είμαστε υποψιασμένοι ότι μπορεί και να είμαστε χωρίς τρένο το καλοκαίρι»

 

 

Χωρίς τρένο παραμένει η περιφέρεια μας παρότι από την Δευτέρα τις 18 Μαΐου με απόφαση της  ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε ξεκίνησε και πάλι η λειτουργία των δρομολογίων της στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Αθήνα Ειδικότερα, κυκλοφορούν οι αμαξοστοιχίες IC 50, IC 52, IC56 και IC 58, από την Αθήνα με προορισμό τη Θεσσαλονίκη, καθώς και οι αμαξοστοιχίες IC 51, IC 53, IC 57 και IC 59, από τη Θεσσαλονίκη με προορισμό την Αθήνα. Επίσης, επανακυκλοφορούν οι αμαξοστοιχίες 81, 83, 84 και 86 στη διαδρομή Θεσσαλονίκη – Φλώρινα και αντίστροφα, καθώς και τα τοπικά δρομολόγια στη γραμμή Λάρισα – Βόλος – Λάρισα.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ άνοιξε  τα δρομολόγια από 18 Μαΐου αλλά όχι το Δράμα – Αλεξανδρούπολη – Ανακοίνωσε ότι θα το ανοίξει την 1η Ιουνίου

Όπως μας ανέφερε ο Επιθεωρητής ΟΣΕ στο Σιδηροδρομικό Σταθμό Δράμας κ. Κλεάνθης Καραγιανίδης, η επίσημη ενημέρωση από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το χρόνο που θα επαναλειτουργήσει το δρομολόγιο Δράμα – Ξάνθη – Αλεξανδρούπολη είναι η 1η Ιουνίου αλλά ο ίδιος κρατά επιφυλάξεις και επισημαίνει: «Αυτό που πρέπει να γίνει σαφές στο κοινό είναι ότι δεν είναι ευθύνη του ΟΣΕ αλλά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που είναι μια ιδιωτική εταιρεία. Αν δεν λειτουργήσει στη 1 Ιουνίου θα πρέπει να είμαστε υποψιασμένοι ότι μπορεί και να είμαστε χωρίς τρένο το καλοκαίρι. Πρέπει το κοινό αλλά και οι φορείς να κινητοποιηθούν και να διεκδικήσουν να λειτουργήσει το δρομολόγιο με κυβερνητική απόφαση. Απ’ την πλευρά της η ΤΡΑΙΝΟΣΕ επικαλείται έλλειψη προσωπικού αλλά την ίδια στιγμή λειτουργεί τα δρομολόγια προς Φλώρινα και Βόλο και αφήνει απ’ έξω την Ανατολική Μακεδονία – Θράκη. Με τον σχεδιασμό αυτό από την Θεσσαλονίκη μέχρι τον Έβρο δεν …σφυρίζει τρένο!

Ξεκίνησε από τις 8 Μαρτίου

Να υπενθυμίσουμε ότι το δρομολόγιο από Δράμα προς Αλεξανδρούπολη και αντίστροφα είχε επανέλθει μετά από αρκετούς μήνες από τις 8 Μαρτίου με σχετική απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ . Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας: “Από τις 08.03.2020, το δρομολόγιο 600Α, Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη, εκτελείται με τρένο.

Από τις 09.03.2020, το δρομολόγιο 91, Αλεξανδρούπολη-Θεσσαλονίκη, εκτελείται επίσης με τρένο.

Τα υπόλοιπα δρομολόγια της συγκεκριμένης γραμμής (601Α, 90), θα συνεχίσουν να εκτελούνται με λεωφορεία στο τμήμα Δράμα-Αλεξανδρούπολη”.

Στην συνέχεια επήλθε το lockdown για τον κορωνοϊό και σταμάτησαν όλες οι συγκοινωνίες. Υπενθυμίζουμε πως αυτή η γραμμή είχε ξανακλείσει το 2017 όταν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε  ανακοινώσει ότι λόγω εκτέλεσης έργων αναβάθμισης του δικτύου και 3 μήνες ακριβώς από τότε που μπήκε εργολάβος (Μάιος 2017), τηρώντας κατά γράμμα το χρονοδιάγραμμα, ο Οργανισμός ανακοίνωσε ότι από την Κυριακή 13 Αυγούστου επανέρχονται τα σιδηροδρομικά δρομολόγια στο τμήμα που παρέμεινε κλειστό.

«Η γραμμή είναι σε καλή κατάσταση και έχει επιβατηγό κοινό»

Όπως αναφέρει ο κ. Καραγιανίδης  στο «Ε» «η σιδηροδρομική γραμμή είναι σε καλή κατάσταση και έχει επιβατηγό κοινό. Ο κόσμος αγαπάει το ταξίδι με τρένο. Ευελπιστούμε ότι θα ισχύει στο καλό σενάριο και από την 1η Ιουνίου θα έχει τρένο και η περιφέρειά μας».

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Επίκαιρα
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

ΑΜΘ: 36.220.000 € η δημόσια δαπάνη από το ΥΠΑΑΤ για Νέους Γεωργούς

Η ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων θα ξεκινήσει την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2024 και θα διαρκέσ…