Αρχική ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ Γιορτές Έρωτας είναι η αιτία για …δώρα!

Έρωτας είναι η αιτία για …δώρα!

0

«Valentine day»: Λέμε «Σ΄ αγαπώ» με τούρτες σε σχήμα καρδιάς και κόκκινα τριαντάφυλλα – Η …γλύκα του έρωτα στα Ζαχαροπλαστεία και στα Αρτοποιεία της πόλης 

 

Κόκκινα τριαντάφυλλα για φλογερά «Σ’ αγαπώ» αγοράζουν οι Ξανθιώτες – Ο έρωτας περνάει κι από το στομάχι…Ανάσα για την αγορά της πόλης

 

 

 

Μπορεί οι απόψεις να διίστανται για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου και κάποιοι να είναι επικριτές και αρνητές του ξενόφερτου Άγιου που καθιερώθηκε και στην χώρα μας ως προστάτης των ερωτευμένων καθώς επίσης και της εμπορευματοποίησης της γιορτής ωστόσο η ουσία είναι ότι αποτελεί αφορμή για έκφραση, εξωτερίκευση συναισθημάτων, για open heart, για να μπει λίγο κόκκινο στο γκρίζο της καθημερινότητας! Εξάλλου ο έρωτας είναι κινητήριος δύναμη για ζωή, για δημιουργία, για ευτυχία  Μόνο και μόνο γι αυτό αξίζει να τον τιμούμε…

Και στην Ξάνθη υπάρχει …Έρωτας

Θερμά …ερωτικό είναι το κλίμα στην αγορά της Ξάνθης την Ημέρα των Ερωτευμένων. Την τιμητική τους έχουν τα Ζαχαροπλαστεία, οι Φούρνοι, διαχρονικά τα Ανθοπωλεία για τους ρομαντικούς αλλά και τα κοσμηματοπωλεία, τα είδη δώρων και ρουχισμού. Η αγορά της Ξάνθης έχει προετοιμαστεί κατάλληλα για την «Valentine day». Οι τούρτες σε σχήμα καρδιάς περιτυλιγμένες από φλογερή κόκκινη ζαχαρόπλαστα που γράφουν «Σ’ αγαπώ», τα λαχταριστά cups cakeς, τα μπισκοτάκια που στάζουν «Love», κάνουν και την πιο …σκληρή καρδιά να λυγίσει!

Η …γλύκα του έρωτα στα Ζαχαροπλαστεία και στα Αρτοποιεία της πόλης

Θέλει …γλύκα ο έρωτας και στα Ζαχαροπλαστεία της πόλης χτυπά δυνατά η καρδιά των ερωτευμένων: « Έχουμε προετοιμαστεί γι αυτή την μέρα. Έχουμε φτιάξει τούρτες σε σχήμα καρδιάς και διάφορα γλυκά για να γλυκάνει ο ερωτευμένος το ταίρι του… Περισσότερο οι νεαροί αγοράζουν τούρτες ή ατομικά γλυκά παρά οι νεαρές. Υπάρχει κίνηση στα Ζαχαροπλαστεία. Έχουμε τιμές για όλα τα πορτοφόλια», σημειώνει ο πρόεδρος του σωματείου Ζαχαροπλαστών Ξάνθης κ Τάσος Μαλαγάρης.

«Υπάρχει ενδιαφέρον… μεγαλύτερη απήχηση έχουν τα γλυκά σε σχήμα καρδιάς και από άτομα μεγαλύτερης ηλικίας και κυρίως γυναίκες. Άλλωστε ο έρωτας δεν έχει ηλικία. Οι άνδρες είναι πιο διστακτικοί. Αυτή η μέρα είναι μια ευκαιρία να βγούμε λίγο από την καθημερινότητα», προσθέτει η πρόεδρος του σωματείου Αρτοποιών και αρτοπαρασκευασμάτων κα Μαριάνθη Μαλλιαρουδάκη.

Κόκκινα τριαντάφυλλα για φλογερά «Σ’ αγαπώ»

Η πιο εμβληματική ένδειξη έρωτα ήταν και παραμένει, ένα μπουκέτο κόκκινα τριαντάφυλλα. Συμβολίζουν το ερωτικό πάθος, την φλόγα, την ομορφιά αλλά και τα «αγκάθια» του έρωτα. Γι αυτό και τα ανθοπωλεία της πόλης έχουν την τιμητική τους σήμερα, την «Valentine day»: «Είναι μια από εκείνες της γιορτές που παραδοσιακά έχουμε ιδιαίτερη κίνηση. Η κουλτούρα του λουλουδιού είναι συνυφασμένη με την αστική ευγένεια. Παλαιότερα πολύ περισσότερο καθώς δεν πήγαινε κάποιος καλεσμένος σε σπίτι χωρίς λουλούδια. Σήμερα η νεολαία το έχει αφήσει αυτό. Λουλούδια για του Αγίου Βαλεντίνου αγοράζουν περισσότερο οι άνδρες και μάλιστα μεγαλύτερης ηλικίας κατά 90%. Περισσότερο κόκκινα τριαντάφυλλα και ορχιδέες. Έχουμε μεγάλη ποικιλία και νέα προϊόντα όπως τα αποχυμωμένα τριαντάφυλλα που διαρκούν 4 χρόνια χωρίς πότισμα», αναφέρει η πρόεδρος του σωματείου Ανθοπωλών κα Σοφία Παπαδοπούλου.

Ανάσα για την αγορά της πόλης

Στον “Λεχούδη” γιορτάζουν την “Valentine day”

Ημέρα γιορτής και για την αγορά της πόλης αφού μαζί με τα ανθοπωλεία και τα ζαχαροπλαστεία κίνηση παρατηρείται και στα είδη δώρων. Πολλοί είναι αυτοί που αγοράζουν παιχνιδάκια όπως λούτρινα αρκουδάκια, μαξιλαράκι σχήμα καρδιά και διάφορα είδη σε μπιζού, βραχιολάκια κ.λ.π. Συνήθως βέβαια οι νεαροί άνδρες σε μεγαλύτερο ποσοστό ενώ οι γυναίκες πιο κλασικές επιλογές όπως αρώματα ή είδη ένδυσης (πουκάμισο, πουλόβερ, γραβάτες, ζώνες είδη καπνού κ.λ.π.): «Δίνει μια ανάσα στην αγορά η μέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Είναι μια ευκαιρία για κατανάλωση σε διάφορα είδη δώρων και είναι κάτι θετικό από κάθε άποψη», σημειώνει ο πρόεδρος του Εμπορικού συλλόγου Ξάνθης κ. Ευθύμης Μίλκογλου.

Online αγορές για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου

Οι αγορές δεν περιορίζονται μόνο στα καταστήματα αλλά μεγάλη απήχηση έχουν οι ηλεκτρονικές αγορές. Από έρευνα ανάλυσης δεδομένων των συναλλαγών με πιστωτικές, χρεωστικές και προπληρωμένες κάρτες, σε ένα διάστημα τριών ετών κατά την περίοδο του Αγίου Βαλεντίνου αποκαλύπτεται ότι παρότι οι «συναισθηματικές» αγορές έχουν αυξηθεί κατά 6% ενώ έχει σημειωθεί μία σημαντική επιστροφή στα ψώνια της τελευταίας στιγμής με την πλειοψηφία (30%) των αγορών για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου να γίνονται ανήμερα της γιορτής των ερωτευμένων (14 Φεβρουαρίου).

Ο έρωτας περνάει κι από το στομάχι…

Ακολουθώντας την τάση που θέλει τις εμπειρίες να υπερτερούν των υλικών αγαθών, μια έξοδος για φαγητό παραμένει στην κορυφή της λίστας δώρων του Αγίου Βαλεντίνου, καθώς τα στοιχεία αποκαλύπτουν ότι ο αριθμός των συναλλαγών σε εστιατόρια αυξήθηκε κατά 639% τα τελευταία τρία χρόνια στην Ελλάδα, με την αύξηση της συνολικής δαπάνης να αγγίζει το 135%. Την …τάση αυτή ακολουθούν και πολλά εστιατόρια και μεζεδοπωλεία της πόλης που ετοιμάζουν ειδικό μενού με όλες τις σύγχρονες τάσεις στο φαγητό και στο ποτό!

Μαριάννα Ξανθοπούλου

mxanthopoulou@empros.gr

 

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Γιορτές
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Βιβλιοπρόταση του Σαββάτου: «Δημοψηφίσματα και ΜΜΕ – Πώς το 2015 το “Ναι” των Μέσων έγινε στις κάλπες “Όχι”» του Γιώργου Πλειού

Με αφορμή τη συμπλήρωση δέκα χρόνων από το ελληνικό δημοψήφισμα, το βιβλίο δίνει ιδιαίτερη…