Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Ευνοϊκή ρύθμιση για τους μαθητές της μειονότητας

Ευνοϊκή ρύθμιση για τους μαθητές της μειονότητας

0

Μειώνεται ο μέσος όρος προαγωγής  σύμφωνα με νέο π.δ. που τέθηκε σε ισχύ πριν λίγες μέρες

 

Αντιδρά μερίδα εκπαιδευτικών: Θεωρούν ότι αδικούνται οι μαθητές της πλειονότητας

Άλλη προσέγγιση: «Εκεί που έχουν φτάσει τα πράγματα θα παίρνει βραβείο όποιος μαθητής …δεν προάγεται!»

 

 

Μια ευνοϊκότερη ρύθμιση που αφορά την προαγωγή ή απόλυση των μαθητών Γυμνασίου της μειονότητας της Θράκης τέθηκε σε ισχύ αιφνιδιαστικά λίγο πριν τη λήξη της σχολικής χρονιάς και 5 μέρες αφότου ψηφίστηκε στην Βουλή.

Όταν το «και» γίνεται «ή»… «Δωράκι» στους μαθητές Γυμνασίου της μειονότητας

Πρόκειται για τον νόμο 4610 του 2019 σύμφωνα με τον οποίο γίνεται αντικατάσταση της λέξης «και» με την λέξη «ή» στο άρθρο 12 παρ. 7 του π.δ. 126/2016 (Α’211), όπως αυτή προστέθηκε με το άρθρο 1 του π.δ. 44/2017 (Α’69),

Ειδικότερα να διευκρινίσουμε  ότι μέχρι τώρα οι μαθητές από την μειονότητα για να προαχθούν έπρεπε να έχουν : 1) Σε κάθε ένα απ;o τα μαθήματα των Αρχαίων και των Νέων Ελληνικών  βαθμό τουλάχιστον 8 2) Σε κάθε άλλο μάθημα βαθμό τουλάχιστον 10 ΚΑΙ 3) Γενικό μέσο όρο βαθμολογίας τουλάχιστον 10.

Με την νέα ρύθμιση όμως  για να προαχθεί ένας μαθητής αρκεί να έχει βαθμό σε καθένα από τα μαθήματα των Αρχαίων και των Νέων τουλάχιστον 8 και σε άλλο μάθημα βαθμό τουλάχιστον 10 ή Γενικό μέσο όρο βαθμολογίας τουλάχιστον 10. Να υπενθυμίσουμε ότι οι υπόλοιποι μαθητές προάγονται με μέσο όρο 10 σε κάθε μάθημα και γενικό μέσο όρο 13 ενώ ακόμη και οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες ο μέσος όρος προαγωγής είναι 12.

Αντιδρά μερίδα εκπαιδευτικών: Θεωρούν ότι αδικούνται οι μαθητές της πλειονότητας

Η νέα ευνοϊκότερη ρύθμιση για τους μαθητές της μειονότητας προκάλεσε την αντίδραση μερίδας μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας που θεωρούν ότι αυτή αδικεί τους μαθητές της πλειονότητας ενώ εκφράζουν ερωτηματικά για το γεγονός ότι η παρούσα εγκύκλιος δεν ισχύει από την αρχή της χρονιάς ώστε οι καθηγητές να διαχειριστούν διαφορετικά την βαθμολογία.

Άλλη προσέγγιση: «Εκεί που έχουν φτάσει τα πράγματα θα παίρνει βραβείο όποιος μαθητής …δεν προάγεται!»

Να σημειώσουμε ωστόσο ότι άλλοι εκπαιδευτικοί κύκλοι υποστηρίζουν πως οι μαθητές της μειονότητας παρουσιάζουν υστέρηση στα μαθήματα των Αρχαίων και στα Νέα και ως εκ τούτου τέτοιου είδους ρυθμίσεις είναι έως και επιβεβλημένες, ενώ σημειώνουν χαριτολογώντας ότι εκεί που έχουν φτάσει τα πράγματα θα παίρνει βραβείο όποιος μαθητής …δεν προάγεται!

Μαριάννα Ξανθοπούλου

mxanthopoulou@empros.gr

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Επιστροφή 1055 αρχαίων νομισμάτων στην Τουρκία

Μία συμβολική κίνηση μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας στο πλαίσιο της προστασίας της πολιτιστικ…