Αρχική ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Επιχειρηματικότητα Πρέπει να υλοποιηθεί προώθηση τοπικών προϊόντων

Πρέπει να υλοποιηθεί προώθηση τοπικών προϊόντων

0

Μέσα από δράσεις φορέων

Με εκθέσεις εντός-εκτός χώρας καθώς και άλλων ενεργειών προβολής

Είναι αποδεδειγμένο ότι στην προώθηση των τοπικών προϊόντων συμβάλλουν τα μέγιστα, δράσεις και ενέργειες τοπικών φορέων και μόνον. Μια δε από αυτές είναι η συμμετοχή σε σημαντικές εκθέσεις. Πρόσφατα η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης ανακοίνωσε τη συμμετοχή της σε μεγάλη σημαντική Έκθεση εκτός αλλά και εντός, στην “Meat and Grill Days-Dairy Expo-Frozen Food 2018”  στην Αθήνα.

Μέχρις εδώ όλα καλά και βέβαια έτσι πρέπει να γίνεται. Υπάρχει όμως μια υποχρέωση που θα πρέπει να αναλάβει το Επιμελητήριο να βάλει μπρος και υλοποιήσει. Κι αυτό δεν είναι άλλο από την υλοποίηση μετά από σχολαστική έρευνα της κατηγοροποίησης των επιχειρήσειων. Σε μια λίστα οι επιχειρήσεις Αλλαντικών, σε άλλη Τυροκομικών και ούτε καθεξής.

Είναι γεγονός ότι διαθέτουμε σημαντικό αριθμό επιχειρήσεων που ασχολούνται με την παραγωγή και επεξεργασία διαφόρων προϊόντων που παράγει η τοπική επιχειρηματική πρωτοβουλία.

Τα προϊόντα μας

-Έτσι, έχουμε προϊόντα ποιοτικά όπως: Κρεατικά, Αλλαντικά, Γαλακτοκομικά, Ζυμαρικά, Τυροκομικά και κατεψυγμένα προϊόντα.

-Ακόμη παράγουμε κρασιά, ούζο, τσίπουρο, κονιάκ.

-Έχουμε μέλι, γύρη, βασιλικό πολτό.

-Παράγουμε ταχίνι, χαλβά, πετιμέζι από Ζαχαροκάλαμο, φρούτα, λαχανικά, όσπρια, πατάτες, σπαράγγια και βέβαια ψάρια, όστρακα, χέλια, όλα φρέσκα ή επεξεργασμένα (Λικουρίνος) και εξαιρετικά βότανα, τσάι βουνού, ρίγανη, χωρίς να ξεχνάμε βέβαια και τα εξαιρετικά γλυκά μας.

-Η γη της Ξάνθης και της Περιφέρειας παράγει, και ο μόχθος, το μεράκι και οι ικανότητες των ανθρώπων από κοινού, γίνονται το τελικό θετικό αποτέλεσμα.

Συμπεράσματα

Για να υπάρξει επομένως επιτυχία στην προώθηση των προϊόντων της Ξάνθης και της Περιφέρειας, απαιτείται εξωστρέφεια, γνωριμία των καταναλωτών ντόπιων στην αρχή και αργότερα στο εξωτερικό. Αυτό όμως, πέρα από τη συμμετοχή στις εκθέσεις, απαιτεί σωστή συσκευασία. Ποιοτική, φροντισμένη, ελκυστική. (Πρόσφατα κυκλοφόρησε ένα τοπικό λάδι του οποίου η ετικέτα στη συσκευασία έχει ορθογραφικά λάθη…) Εάν δεν υπάρχει σωστή συσκευασία όσο καλό κι αν είναι το προϊόν δύσκολα θα πωληθεί από το ράφι.

Ένα ακόμη σημαντικό στοιχείο της επιτυχίας της όλης προσπάθειας είναι η σταθερή ποιότητα του προϊόντος. Οι «εξυπνάδες»  του παρελθόντος πρέπει να εκλείψουν. Σταθερή ποιότητα, τήρηση συμφωνιών παραγγελίας, καθαρές συναλλαγές.

Έτσι θα προωθηθούν τα τοπικά προϊόντα στην ελληνική και διεθνή αγορά. Με προβολή, με πιστοποιημένα προϊόντα, ποιοτικά και συσκευασμένα σωστά και σταθερή ποιότητα.

Όλα τα παραπάνω αποτελούν και μια πρόκληση προς το Επιμελητήριο Ξάνθης για να εντείνει τις προσπάθειές του ακόμη περισσότερο, βοηθώντας τα μέλη του να αξιοποιήσουν τις μεγάλες αγορές εντός κι εκτός χώρας.

Γ.Δ.

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Επιχειρηματικότητα
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Eurostat: Φτωχότεροι κατά €5.200 οι Έλληνες στα χρόνια της κρίσης

Μοναδική χώρα η Ελλάδα ανάμεσα στους 27 που έχασαν εισοδήματα Περίπου κατά 1/4 συρρικνώθηκ…