Σε πλήρη εφαρμογή το επιχειρηματικό πλάνο της JTI για αναβάθμιση των υποδομών της τοπικής καπνοβιομηχανίας και κατάρτισης του προσωπικού
Ξεκίνησε, μόλις 2,5 μήνες μετά την εξαγορά της ΣΕΚΑΠ, η λειτουργία της νέας γραμμής παραγωγής προϊόντων καπνού της JTI στο εργοστάσιο και ήδη η διαδικασία στέφεται με επιτυχία, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, η οποία τονίζει ότι: «τηρώντας τις δεσμεύσεις της, ξεκίνησε άμεσα την αναβάθμιση του εργοστασίου στην Ξάνθη και την ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ των εργαζομένων».
Πιο συγκεκριμένα, στη νέα γραμμή παράγονται συσκευασίες bucket Camel και Winston, τα οποία προορίζονται για εξαγωγή σε χώρες της Ε.Ε. σε καθημερινή βάση.
Εκφράζοντας την ικανοποίησή του για την επιτυχή ολοκλήρωση της πρώτης φάσης του επιχειρηματικού πλάνου για την ομαλή ένταξη του εργοστασίου στον όμιλο, ο διευθυντής της μονάδας κ. Azhaiyp Kozhakhmetov, ευχαρίστησε ιδιαίτερα τους εργαζομένους αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι «πρόκειται για το πρώτο βήμα στην κοινή μας πορεία προς όλο και περισσότερες επιτυχημένες λειτουργίες του εργοστασίου».
Ολοκληρωμένο σχέδιο αναβάθμισης υποδομής και ενίσχυσης δεξιοτήτων του προσωπικού
Όπως επισημαίνει σχετικά η εταιρεία: «ο πλήρης τεχνολογικός και λειτουργικός μετασχηματισμός του εργοστασίου, θα πραγματοποιηθεί μέσω μιας σταδιακής διαδικασίας αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού καθώς η τεχνική ανάπτυξη του εργοστασίου προϋποθέτει σταδιακά βήματα εξέλιξης. Η JTI διαθέτει σημαντικούς οικονομικούς και ανθρώπινους πόρους στην αποστολή της για επιτυχή ενσωμάτωση της ΣΕΚΑΠ και τη συνέχιση της παραγωγικής δραστηριότητας του εργοστασίου. Από την εξαγορά της 31ης Ιουλίου, έχουν σχεδιαστεί και δρομολογηθεί αλλεπάλληλες επενδύσεις για τον εκσυγχρονισμό του εργοστασίου και τη δυναμική αύξηση της παραγωγικής δραστηριότητας στην Ελλάδα. Ταυτόχρονα, οι εργαζόμενοι της ΣΕΚΑΠ συμμετέχουν σε εκπαιδευτικά προγράμματα τα οποία διεξάγονται στη ΣΕΚΑΠ καθώς και σε άλλα εργοστάσια της JTI στην Ευρώπη, προκειμένου να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους και να ανταποκριθούν στις αναβαθμισμένες απαιτήσεις του εργοστασίου της Ξάνθης. Είναι χαρακτηριστική η δήλωση της Ελπινίκης Πετροπούλου, Χειρίστρια Μηχανών Παραγωγής της ΣΕΚΑΠ: «Η εικόνα που είδα στο εργοστάσιο της Πολωνίας κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσής μου εκεί, μου δημιούργησε την πεποίθηση ότι και η ΣΕΚΑΠ στο μέλλον θα γίνει μια υπερσύγχρονη επιχείρηση.» Στόχος της JTI είναι να καταστήσει τη ΣΕΚΑΠ μια ανταγωνιστική παραγωγική μονάδα στην Ευρώπη. Σε αυτή τη διαδρομή, οι εργαζόμενοι διαδραματίζουν σημαίνοντα ρόλο με τη συμβολή τους στις ομαδικές προσπάθειες, προχωρώντας μπροστά μαζί, στο πλαίσιο της εταιρικής προσέγγισης για «Μια Ομάδα» της JTI. Παντού στον κόσμο όπου δραστηριοποιείται, η JTI τηρεί μια πολιτική δίκαιης και ίσης μεταχείρισης όλων των εργαζομένων της και έχει επανειλημμένα αναγνωριστεί ως κορυφαίος εργοδότης και βραβευθεί ως “Καλύτερο εργασιακό περιβάλλον”: Το 2018 μεταξύ των εταιρειών που πιστοποιήθηκαν στην Ελλάδα, η JTI Hellas αναγνωρίστηκε ως ο Νο.1 «Κορυφαίος Εργοδότης», ενώ το 2017 διακρίθηκε ως μία από τις 25 πολυεθνικές επιχειρήσεις με το «Καλύτερο Εργασιακό Περιβάλλον στην Ευρώπη».
Μπαίνουν θεμέλια για περαιτέρω ανάπτυξη στην τοπική καπνοβιομηχανία
Ως γνωστόν η ΣΕΚΑΠ συμπεριλήφθηκε στη συμφωνία – «πακέτο» για την εξαγορά της ρωσικής καπνοβιομηχανίας DONSKOY TABAK από τον ιαπωνικό Όμιλο Japan Tobacco Inc., ο οποίος ανήκει κατά 33% στο ιαπωνικό κράτος.
Έκτοτε, με την επένδυση αυτή στη ΣΕΚΑΠ, η JTΙ ενδυνάμωσε περαιτέρω τη 2η θέση της στην ελληνική αγορά με την προσθήκη ενός επιπλέον μεριδίου αγοράς της τάξεως του 3%, αγγίζοντας έτσι το 26%, για να καταστεί η μόνη διεθνής εταιρεία παραγωγής συμβατικών προϊόντων καπνού στην Ελλάδα. Όπως υπογραμμίζει, η JTΙ αντιμετωπίζει τα εμπορικά σήματα της ΣΕΚΑΠ ως ένα πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο της εταιρείας στο οποίο θα επενδύσει περαιτέρω και θα συνεχίσει να αναπτύσσει σε βάθος χρόνου, ενώ ξεκαθαρίζει ότι στόχος της είναι να διατηρήσει το εργοστάσιο της ΣΕΚΑΠ στην Ξάνθη ενσωματώνοντάς το στον Όμιλο, στα πρότυπα και τις επιχειρησιακές κατευθυντήριες γραμμές της JTI, παρέχοντας θέσεις εργασίας και βελτιώνοντας την παραγωγική μονάδα, με οδηγό την ποιότητα και τις ανάγκες του καταναλωτή.