Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ 1ο βραβείο για το 5ο Γυμνάσιο και «τα ντουρντουβάκια της Ξάνθης»

1ο βραβείο για το 5ο Γυμνάσιο και «τα ντουρντουβάκια της Ξάνθης»

0

Το ντοκιμαντέρ του σχολείου κέρδισε την πρώτη θέση σε πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό που διοργανώθηκε από το Μουσείο Μακεδονικού Αγώνα

Βραβεύσεων συνέχεια για το 5ο Γυμνάσιο με την παραγωγή του ντοκιμαντέρ «Τα ντουρντουβάκια της Ξάνθης». Πιστό στην παράδοσή του το 5ο Γυμνάσιο Ξάνθης πρώτευσε σε έναν ακόμη πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό που διοργανώθηκε από το Μουσείο Μακεδονικού Αγώνα. Μετά τις πρόσφατες πανελλήνιες επιτυχίες μαθητών του σε διαγωνισμούς διηγήματος, τέχνης και φωτογραφίας σειρά είχε η κατάκτηση του πρώτου βραβείου στο διαγωνισμό του μουσείου Μακεδονικού αγώνα με τίτλο «Κοινωνική, πνευματική και εθνική ζωή στη Μακεδονία και τη Θράκη». Στο ντοκιμαντέρ με τίτλο «Τα ντουρντουβάκια της Ξάνθης» (δυνατότητα προβολής στο youtube), που ετοιμάστηκε από τους μαθητές του σχολείου Σ. Δανιηλίδη, Ρ. Καλταβερίδη και Α. Μαντάρα υπό την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού-υποδιευθυντή του σχολείου Σ. Μακρή και τη συνεισφορά της Σ. Αυγέρη που παρείχε μέρος του αρχειακού υλικού, οι συντελεστές είχαν την ευκαιρία να φωτίσουν μια άγνωστη, αλλά ταυτόχρονα οδυνηρή πτυχή της ξανθιώτικης ιστορίας. Τα ντουρντουβάκια, όπως ονομάστηκαν οι εκατοντάδες Θρακιώτες που επιστρατεύτηκαν και ακολούθησαν καταναγκαστικά τα τάγματα εργασίας του βουλγαρικού στρατού κατά το Β΄ Παγκόσμιο πόλεμο, αποτελούν ένα ιστορικό στοιχείο της τοπικής μας ιστορίας που, δυστυχώς, έχει ελάχιστα παρουσιαστεί. Κλείνοντας, λοιπόν, τη φετινή σχολική χρονιά με τον καλύτερο τρόπο μαθητές και εκπαιδευτικοί του 5ου Γυμνασίου Ξάνθης ανανέωσαν το ραντεβού τους για τη νέα σχολική χρονιά υποσχόμενοι νέες διακρίσεις και καινοτόμες δράσεις.

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

e-άδειες και τέλος η γραφειοκρατία στη Πολεοδομία

Ηλεκτρονικά θα εκδίδονται υποχρεωτικά οι άδειες από 1/1/2019. Ικανοποιημένοι οι Μηχανικοί …