Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Επίκαιρα Κάναμε Πάσχα …μόνοι μας!

Κάναμε Πάσχα …μόνοι μας!

0

Σχεδόν μηδενική η επισκεψιμότητα στην πόλη μας, όπως επιβεβαιώνουν οι ξενοδόχοι

 

Α. Αγκόρτζας: «Χρειαζόμαστε στοχευμένη προβολή και καλές ιδέες…»

 

Σε …μηδενικά ποσοστά κυμάνθηκε η επισκεψιμότητα στην πόλη μας τις ημέρες του Πάσχα. Οι όποιοι επισκέπτες μας χρησιμοποίησαν την Ξάνθη ως …πέρασμα για άλλους δημοφιλέστερους προορισμούς!

 

«Νεκρή» τουριστικά το Πάσχα η Ξάνθη

Αυτό είναι το συμπέρασμα της έρευνας που έκανε ο πρόεδρος των Ξενοδόχων Ξάνθης και της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου Ξάνθης κ. Απόστολος Αγκόρτζας, επισημαίνοντας ωστόσο ότι γενικά το Πάσχα θεωρείται μια οικογενειακή γιορτή και για την Ξάνθη που δεν έχει τίποτε ιδιαίτερο ως έθιμο να επιδείξει και να προσελκύσει τουρίστες όπως άλλες περιοχές είναι μια νεκρή περίοδος τουριστικά και παρότι οι γείτονές μας Βούλγαροι και Ρουμάνοι είναι ορθόδοξοι δεν προτιμούν να κάνουν Πάσχα στην πόλη μας: «Σύμφωνα με στοιχεία από συναδέλφους δεν είχαμε επισκεψιμότητα το Πάσχα. Παρότι οι τιμές στα ξενοδοχεία ήταν πολύ καλές στα 40 ευρώ το δίκλινο τα ξενοδοχεία μας ήταν άδεια. Παραδοσιακά η Ξάνθη δεν έχει επισκεψιμότητα το Πάσχα. Αυτό δεν συμβαίνει σε άλλες περιοχές όπως η Κέρκυρα , η Ρόδος το Πήλιο που γνωρίζω ότι είχαν πληρότητα 100%. Εμείς τώρα περιμένουμε το Φεστιβάλ μας «Ξάνθη Πόλις Ονείρων στις 26 Απριλίου όπου θα έρθουν στην πόλης μας παιδιά Μουσικών σχολείων», αναφέρει ο κ. Αγκόρτζας.

Α. Αγκόρτζας: «Χρειαζόμαστε στοχευμένη προβολή και καλές ιδέες…»

Σε μια γενικευμένη προσέγγιση στο θέμα της τουριστικής ανάπτυξης και εκ της θέσεώς του ως πρόεδρο της Επιτροπής τουρισμού του Δήμου Ξάνθης ο κ. Αγκόρτζας εκφράζει την άποψη ότι το ζήτημα αυτό είναι πολύπλοκο και είναι απαραίτητη η στοχευμένη προβολή του τουριστικού προϊόντος του τόπου μας μέσα από δοκιμασμένες καλές πρακτικές που χρησιμοποιούν εξειδικευμένες εταιρείες μάρκετινγκ. Ανέφερε δε ως παράδειγμα τον δήμο Αλεξανδρούπολης που ανέθεσε σε εταιρεία την οργάνωση της προβολής του. « Πρέπει να ξέρουμε τι θα προβάλλουμε, πού θα το προβάλλουμε και πότε. Αυτό μπορούν να μας το οργανώσουνε εξειδικευμένες εταιρείες. Είναι μια καλή πρακτική που ακολουθεί ο δήμος Αλεξανδρούπολης. Επίσης πρέπει να αξιοποιήσουμε καλές ιδέες. Όπως την διοργάνωση στην πόλη μας τον Ιούνιο, του Μαθηματικού Συνεδρίου της Πανελλήνιας μαθηματικής Εταιρείας. Μια ιδέα του κ. Νίκου Ανταμπούφη που είναι μέλος της Μαθηματικής εταιρείας. Θα προτείνουμε να την στηρίξει ο δήμος Ξάνθης. Χρειάζεται πολύ προσπάθεια και να είμαστε ανοιχτοί σε ιδέες για να καταφέρουμε την τουριστική ανάπτυξη του τόπου μας».

Μαριάννα Ξανθοπούλου

mxanthopoulou@empros.gr

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Επίκαιρα
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Πιάστηκαν αδιάβαστοι στα φορολογικά!

Σχεδόν ένας στους δύο φορολογούμενους δεν «έχτισε» αφορολόγητο με e- πληρωμές ! Αυτή την ε…