Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Επίκαιρα Κανονικά θα διεξαχθούν σήμερα τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ παρά την απεργία

Κανονικά θα διεξαχθούν σήμερα τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ παρά την απεργία

0
ktel xanthis

Την εξήγγειλε η Ομοσπονδία Συνδικάτων Μεταφορέων Ελλάδος, αλλά διαφωνεί η Πανελλήνια Ομοσπονδία Αυτοκινητιστών Υπεραστικών Συγκοινωνιών

 Από την Ομοσπονδία Συνδικάτων Μεταφορέων Ελλάδος (ΟΣΜΕ) εξαγγέλθηκε η πραγματοποίηση 24ωρης απεργίας του προσωπικού των ανά τη χώρα ΚΤΕΛ ΑΕ και ΚΤΕΛ για σήμερα από τις 6 πμ έως τις 6 πμ της επομένης, διεκδικώντας ανάκληση απολύσεων, διακοπή ανάθεσης έργου σε εργολάβους (πράκτορες) κλπ.

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Αυτοκινητιστών Υπεραστικών Συγκοινωνιών απαντά, ενημερώνοντας ότι:

Α) Τα ΚΤΕΛ ΑΕ και ΚΤΕΛ δεν απεργούν

Β) Όλα τα προγραμματισμένα δρομολόγια θα πραγματοποιηθούν κανονικά από τους ιδιοκτήτες των λεωφορείων, οι οποίοι αποτελούν το 90% των εργαζόμενων περίπου.

Όπως σημειώνουν: «ο ισχυρισμός της ΟΣΜΕ περί δήθεν «αθρόας» απόλυσης εργαζομένων, με σκοπό το κέρδος των μετόχων, και όλα όσα ισχυρίζεται, είναι αναληθής, συκοφαντικός για τα ΚΤΕΛ και παραπλανητικός και αποσκοπεί στη δημιουργία εντυπώσεων και μόνο, αφού αφορά μεμονωμένη περίπτωση ΚΤΕΛ από τα 62 υφιστάμενα. Η δε πρακτόρευση για έκδοση εισιτηρίων εφαρμόζεται επί σειρά δεκαετιών και δεν μπορεί να διακοπεί, δεδομένου ότι ο θεσμός αυτός λειτουργεί υπέρ της εξυπηρέτησης του επιβάτη. Θα πρέπει όλοι να γνωρίζετε ότι τα ΚΤΕΛ απαρτίζονται από ιδιοκτήτες λεωφορείων, οι οποίοι, σύμφωνα με το νόμο, προσλαμβάνουν και απολύουν τους οδηγούς τους και έχουν την ευθύνη συντήρησης και φύλαξης των λεωφορείων τους. Μετά τη μετατροπή τους σε ανώνυμες εταιρείες διατηρήθηκε το ιδιότυπο καθεστώς λειτουργίας τους ως νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου που δεν επιδοτούνται από το Κράτος, όπως συμβαίνει με τον ΟΑΣΑ, τον ΟΑΣΘ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Θα πρέπει δε, να ληφθεί υπόψη ότι η αύξηση των λειτουργικών δαπανών (καύσιμα, συντήρηση), η μείωση της επιβατικής κίνησης και η σημαντική περικοπή των αποζημιώσεων από τη μεταφορά των μαθητών, τη διακίνηση ΑμΕΑ και Πολυτέκνων κλπ έχει καταστήσει ασύμφορη και σε πολλές περιπτώσεις ελλειμματική την εκμετάλλευση των λεωφορείων. Παρόλα αυτά, θα πρέπει να επισημανθεί ότι οι εργαζόμενοι στα ΚΤΕΛ συγκαταλέγονται στις πλέον ευνοούμενες κατηγορίες εργαζομένων, αφού οι μειώσεις των αποδοχών τους δεν ξεπερνά το 5-10%. Αξίζει ακόμη να επισημανθεί ότι στο πλαίσιο του κοινωνικού χαρακτήρα λειτουργίας των ΚΤΕΛ και λαμβάνοντας υπόψη την οικονομική κατάσταση που βιώνουν όλοι οι Έλληνες, η Ομοσπονδία μας από το 2010 διατήρησε το κόμιστρο στα ίδια επίπεδα, με εξαίρεση τον ΦΠΑ που τον καταβάλλει στο Κράτος».

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Επίκαιρα
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Λειτουργεί το πρώτο υδροηλεκτρικό φράγμα στην Ξάνθη στο ρέμα Τσάι

Ισχύος 1,2 MW. Πρόκειται για ιδιωτική επένδυση εταιρείας από την Αθήνα ύψους 2 εκ ευρώ    …