Αρχική ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Το Ξανθιώτικο Καρναβάλι «άρμα» για τουριστική ανάπτυξη όλης της Περιφέρειας

Το Ξανθιώτικο Καρναβάλι «άρμα» για τουριστική ανάπτυξη όλης της Περιφέρειας

0
parelasi-162

Μιλά ο Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης τουρισμού Μ. Αμοιρίδης και παρουσιάζει τις δράσεις τουριστικής προβολής που προηγήθηκαν

Επέδειξαν τουριστική συνείδηση οι εμπλεκόμενοι επαγγελματίες της πόλης. Την ικανοποίησή του εκφράζει ο πρόεδρος του ΕΒΕ Ξάνθης Σ. Μωραΐτης

Η κατά κοινή ομολογία φετινή «έκρηξη» της …εξωστρέφειας του Ξανθιώτικου Καρναβαλιού με την μεγαλύτερη παρά ποτέ επισκεψιμότητα Τούρκων, Βουλγάρων και λιγότερων Ρουμάνων είναι ένα γεγονός που επιβάλλει μια σοβαρή προσέγγιση τόσο από το δήμο όσο και την περιφέρεια όπως επίσης και τους εμπλεκομένους παραγωγικούς φορείς στην κατεύθυνση της μεγιστοποίησης της επισκεψιμότητας τα επόμενα χρόνια μέσα από ένα στοχευμένο σχεδιασμό προβολής αλλά και περαιτέρω αναβάθμισης και επιμήκυνσης της χρονικής διάρκειας του θεσμού. Το δεύτερο στοιχείο που έγινε κατανοητό πως αυτό δεν έγινε τυχαία αλλά είναι αποτέλεσμα μιας σειράς δράσεων τουριστικής προβολή που έχουν γίνει από την περιφέρεια ΑΜ – Θ στο πλαίσιο του στόχου – όπως τον προκαθόρισε ο περιφερειάρχης ΑΜ- Θ Γιώργος Παυλίδης – «Να πατήσουμε γερά τουριστικά στα Βαλκάνια»!

Το Ξανθιώτικο Καρναβάλι «άρμα» για τουριστική ανάπτυξη όλης της Περιφέρειας

Δεν είναι υπερβολή αλλά μια πραγματικότητα που καταδείχτηκε την εβδομάδα της Αποκριάς όταν δημοσιοποιήθηκε ότι υπήρχε πληρότητα 100% στα ξενοδοχεία της Καβάλας. Κομοτηνής και Δράμας με τριήμερα και τετραήμερα επειδή αφ’ ενός δεν επαρκούσαν οι κλίνες στην Ξάνθη αφ’ ετέρου δε οι τουρίστες της Αποκριάς επέλεξαν να γνωρίσουν και τις γειτονικές μας πόλεις. Ο θεματικός αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κ. Μιχάλης Αμοιρίδης σημειώνει πως «ευεργετήθηκαν» έως και ξενοδοχειακές επιχειρήσεις της …Θεσσαλονίκης απ το Καρναβάλι της Ξάνθης, επισημαίνοντας παράλληλα πως το Καρναβάλι της Ξάνθης μπορεί να λειτουργήσει ως «άρμα» τουριστικής ανάπτυξης για όλη την περιφέρεια την χειμωνιάτικη περίοδο που η επισκεψιμότητα είναι σε χαμηλά επίπεδα και έτσι αντιμετωπίζεται από την περιφέρεια. Τόνισε επίσης πως το αποτέλεσμα δικαιώνει τις προσπάθειες της περιφέρειας: «Στηρίζουμε, προβάλλουμε, διαφημίζουμε, προωθούμε το θεσμό του Ξανθιώτικου Καρναβαλιού και των ΘΛΕ. Δημιουργούμε τις συνθήκες σε συνεργασία με το δήμο της Ξάνθης να το καταστήσουμε γνωστό πόλο έλξης για τους γείτονές μας. Γι αυτό το λόγο προβάλλαμε την αφίσα του στην έκθεση της Σόφιας και μέσω ραδιοφωνικού μηνύματος. Επίσης ενημερώσαμε όλους τους τουριστικούς πράκτορες με τους οποίους συνεργαζόμαστε στην Τουρκία, Βουλγαρία, Ρουμανία αλλά και σ’ άλλες χώρες όπως η Βρετανία, η Γερμανία η Ιταλία και η Κύπρος. Έχουμε δε προγραμματίσει αεροπορική σύνδεση για Κύπρο – Αλεξανδρούπολη. Το Καρναβάλι της Ξάνθης είναι ένας εμβληματικός θεσμός για όλη την Β. Ελλάδα και είναι μέσα στους στόχους μας σε συνεργασία με τον δήμο Ξάνθης να μεγιστοποιήσουμε την γοητεία του και να το καταστήσουμε ένα περιζήτητο Καρναβάλι για όλα τα Βαλκάνια και όχι μόνο δίνοντας επίσης την ευκαιρία στους ιδιώτες να επενδύσουν και να κερδίσουν από την υπεραξία που δημιουργείται στην ευρύτερη περιοχή».

Τουριστική συνείδηση από τους επαγγελματίες της πόλης

Την ικανοποίησή του εξέφρασε και ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ξάνθης κ. Στέλιος Μωραΐτης τονίζοντας παράλληλα την αναγκαιότητα να γίνει μια καμπάνια προβολής σ’ όλες τις Βαλκανικές χώρες και στην Τουρκία: «Εμείς καλέσαμε τον επιχειρηματικό κόσμο της Τουρκίας και της Βουλγαρίας και σε κάθε ευκαιρία προβάλλουμε και διαφημίζουμε το Καρναβάλι μας. Τα μηνύματα είναι πολύ θετικά. Το Καρναβάλι της Ξάνθης ωφελεί όλη την περιφέρεια και είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να αξιοποιηθεί τουριστικά από την Ξάνθη και όλη την περιφέρεια. Είμαι επιπλέον ικανοποιημένος από το γεγονός ότι δεν είχα ούτε ένα αρνητικό τηλεφώνημα! Αντίθετα έγινα αποδέκτης πολύ θετικών σχολίων για την φιλοξενία αλλά και την παροχή υπηρεσιών και εξυπηρέτησης από τους εμπλεκόμενους επαγγελματίες της πόλης. Αυτό φανερώνει ότι έχουν αναπτύξει τουριστική συνείδηση και αυτό είναι πολύ σημαντικό για να έχουμε πολλαπλασιαστικά οφέλη από το Καρναβάλι μας».

Μαριάννα Ξανθοπούλου
mxanthopoulou@empros.gr
Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Τα τρία στεγαστικά προγράμματα που ξεκινούν το 2025 ύψους 2,56 δισ.ευρώ

Προβλέπουν είτε την ανακαίνιση υφιστάμενης κατοικίας, είτε την αγορά νέας Τρία στεγαστικά …