Αρχική ΠΟΛΙΤΙΚΗ Τοπική Αυτοδιοίκηση Δημότη πες το πρόβλημά σου στο δήμο διαδικτυακά!

Δημότη πες το πρόβλημά σου στο δήμο διαδικτυακά!

0
veltiono-dimo

Την πρωτοπόρα εφαρμογή «Βελτιώνω το Δήμο μου» θέτει σε εφαρμογή ο δήμος Ξάνθης

Οι δημότες μπορούν να αναφέρουν τα καθημερινά προβλήματα της πόλης, καμένους λαμπτήρες, επικίνδυνα δέντρα, κατεστραμμένους κάδους απορριμμάτων κ.ά.

Ο Δήμος Ξάνθης στα πλαίσια του συνεχούς εκσυγχρονισμού των παρεχόμενων υπηρεσιών του αποφάσισε να εφαρμόσει δοκιμαστικά μια πρωτοποριακή ηλεκτρονική εφαρμογή που δίνει τη δυνατότητα στους πολίτες να συμμετέχουν ενεργά στη βελτίωση της γειτονιάς τους, περνώντας έτσι σε μια νέα εποχή εξυπηρέτησης των δημοτών.

Σε μια περίοδο όπου κυριαρχεί το διαδίκτυο και η χρήση φορητών συσκευών η υπηρεσία «Βελτιώνω το Δήμο μου» παρέχει τη δυνατότητα στους κατοίκους να επικοινωνούν διαδικτυακά με το Δήμο, στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.cityofxanthi.gr/imc και να αναφέρουν καθημερινά προβλήματα της πόλης. Όπως εξηγούν οι υπεύθυνοι, με την εύχρηστη αυτή εφαρμογή, οι συμπολίτες μας μπορούν εύκολα και γρήγορα να ενημερώνουν για θέματα που άπτονται της αρμοδιότητας του Δήμου, όπως για παράδειγμα, καμένους λαμπτήρες, εγκαταλελειμμένα οχήματα, κάδους απορριμμάτων, επικίνδυνα δέντρα, κ.α. Μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή, tablet ή κινητού τηλεφώνου όλοι μπορούν όταν εντοπίζουν ένα πρόβλημα που χρήζει άμεσης επίλυσης να το καταγράφουν επιγραμματικά στην εφαρμογή, δηλώνοντας το σημείο που αυτό βρίσκεται, ενώ μπορούν να αποστείλουν και σχετική φωτογραφία. Οι υπηρεσίες του Δήμου με τον τρόπο αυτό ενημερώνονται άμεσα για το συγκεκριμένο θέμα και κινούν τις απαραίτητες διαδικασίες για την επίλυσή του, ενώ ταυτόχρονα ο πολίτης μπορεί να παρακολουθεί την όλη εξέλιξη!

«Όσοι συμμετέχουν στην προσπάθεια αυτή, γίνονται πιο ενεργά μέλη της τοπικής κοινωνίας με την αντιμετώπιση των προβλημάτων να μετατρέπεται σε μια συλλογική προσπάθεια που έχει ως αποτέλεσμα την βελτίωση της ποιότητας ζωής όλων μας. Η βελτίωση της καθημερινότητας του πολίτη είναι βασικό μέλημα της Δημοτικής Αρχής, δίχως ταλαιπωρία και περιττή γραφειοκρατία. Το ζητούμενο είναι να δίνονται άμεσα λύσεις σε θέματα που άπτονται των υπηρεσιών. Ο Δήμος μας συνεχίζει να αξιοποιεί την εξέλιξη της τεχνολογίας για να μπορεί να εξυπηρετεί τους δημότες γρήγορα και αποτελεσματικά», σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση.

Στην περίπτωση που κάποιος πολίτης δε δύναται να χρησιμοποιήσει τη διαδικτυακή εφαρμογή μπορεί να απευθυνθεί τηλεφωνικά στη «Γραμμή Εξυπηρέτησης του Δημότη» -2541350800- κατά τις εργάσιμες ημέρες, μεταξύ 09:00 – 15:00.

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Τοπική Αυτοδιοίκηση
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης φιλοξενεί το τακτικό συνέδριο της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας

Στις 18 και 19 Νοεμβρίου «Οι Περιφέρειες μπροστά στις προκλήσεις. Θεσμική Μεταρρύθμιση. Κλ…