Οι Αμερικανοί από φονιάδες των λαών έγιναν τελευταία πολύτιμοι σωτήρες και πολύφερνοι επενδυτές! Άλλαξαν οι Αμερικάνοι ή μήπως η αριστερά;
Μαζί και ο άνθρωπος στο Περιβάλλον
Καθαρές κουβέντες και λόγια σταράτα. Είμαστε υπέρ της συνέχισης λειτουργίας του Φορέα Διαχείρισης Δέλτα Νέστου – Βιστονίδας- Ισμαρίδας και όλων των Φορέων Διαχείρισης διότι αποδεδειγμένα προσφέρουν έργο στον τομέα τους.
Εξάλλου οι φιλοπεριβαλλοντικές δράσεις δημιούργησαν όλα αυτά τα χρόνια ένα κεφάλαιο ιδιαίτερα σημαντικό για τις περιοχές που αφορούν.
Υπάρχει όμως μία άποψη που θα πρέπει να προσεχθεί ιδιαίτερα από τους αρμόδιους των φορέων. Κι αυτή είναι ότι το έργο και η προσφορά τους να διαχυθεί περισσότερο προς την κοινωνία και από την άλλη να σταματήσει ή αμβλυνθεί η άποψη ότι το Περιβάλλον (χλωρίδα και πανίδα) πως έχουν μεγαλύτερη αξία από τους ίδιους τους ανθρώπους.
Η θρησκευτικού τύπου φανατική αντιμετώπιση του Περιβάλλοντος δεν βοηθάει στην προσφορά του ίδιου του Περιβάλλοντος. Διότι αποκλείει από αυτό την ουσία της ύπαρξής του που είναι η συνύπαρξη με τον άνθρωπο. Κατά τα λοιπά, είμαστε αρωγοί και συμπαραστάτες στον όποιο αγώνα των εκπροσώπων των φορέων όπως το έχουμε αποδείξει εξάλλου.
Γ.Δ.
Νέοι φόροι
Όπου σταθείς κι όπου βρεθείς για νέους φόρους ακούς, για νέους φόρους διαβάζεις. Συνεχίζουν όλοι να μιλούν για τους φόρους που έρχονται που κυρίως θα θίξουν τη Μεσαία Τάξη. Μόνον που κανείς δεν αναρωτιέται από πού θα πληρωθούν και πώς αυτοί οι φόροι…
Γ.Δ.
Πρώτο λιμάνι ο Πειραιάς
Θυμάστε που εξαπέλυαν μύδρους κατά της τότε κυβέρνησης ότι ξεπουλάει το λιμάνι του Πειραιά στους Κινέζους; Που διαμαρτύρονταν και φώναζαν οι γνωστοί συνδικαλιστές;
Ε, λοιπόν, το λιμάνι πάει από το καλό στο καλύτερο. Διαβάστε και βγάλτε τα συμπεράσματά σας.
Την πρώτη θέση ανάμεσα στα μεγαλύτερα λιμάνια του κόσμου κατέκτησε ο Πειραιάς, καταγράφοντας τη μεγαλύτερη αύξηση στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων που αγγίζει το 500% την περίοδο 2009-2013, σύμφωνα με στοιχεία της Διεθνούς Ενωσης Λιμένων. Συγκεκριμένα σύμφωνα με τα στοιχεία του διεθνούς οργανισμού, το λιμάνι του Πειραιά από 665.000 κοντέινερ (TEUs) το 2009 εκτοξεύθηκε στα 3.163.000 το 2013, σημειώνοντας εντυπωσιακή αύξηση της τάξης του 476% στη διάρκεια αυτής της πενταετίας. Αν μάλιστα συνυπολογιστεί η εμπορευματική κίνηση του 2014 κατά την οποία οι επιδόσεις του Πειραιά βελτιώθηκαν ακόμη περισσότερο, με τους τρεις προβλήτες που διαχειρίζονται η Cosco και ο ΟΛΠ να διακινούν περί τα 3,6 εκατομμύρια κοντέινερ, η αύξηση καθίσταται ακόμη πιο εντυπωσιακή.
Γ.Δ.
Οι κυκλικοί κόμβοι
Θέλει θάρρος πολιτικό να παραδεχτείς ότι έκανες λάθος επιλογή και να διορθώνεις το λάθος αυτό. Για τους κυκλικούς κόμβους ο λόγος.
Που είναι αδήριτη ανάγκη όπου έχουν καταργηθεί να επανέρθουν κι όπου δεν υπάρχουν μέχρι σήμερα να γίνουν. Έχει περίτρανα αποδειχτεί πως οι κυκλικοί κόμβοι είναι η λύση στην αποτροπή τροχαίων ατυχημάτων. Κι αυτό λόγω της μείωσης της ταχύτητας υποχρεωτικά. Ιδού λοιπόν, ας ξεκινήσει η εφαρμογή τους
Γ.Δ.
Για τα αδέσποτα πάλι
Προσφιλές θέμα και πιασάρικο βεβαίως, τα αδέσποτα της πόλης. Μόνον της πόλης όμως, σα να μην υπάρχουν άλλα στο νομό, στους γύρω δήμους. Εύκολο το ανάθεμα στον δικό μας Μητροπολιτικό δήμο, ότι δεν κάνει τίποτε. Θα πούμε πως είναι δικαιολογημένες οι φωνές από την παρουσία των πολλών αδέσποτων μέσα στην πόλη της Ξάνθης.
Όμως όσο κι αν προσπαθεί ο δήμος Ξάνθης, που προσπαθεί ελάχιστα είναι η αλήθεια, το πρόβλημα δεν θα λυθεί εάν δεν το δουν και δεν το αντιμετωπίσουν συνολικά οι τέσσερις δήμοι.
Απαιτείται συνολική λειτουργία με κοινή δράση. Εάν δεν γίνει αυτό, λύση στην πόλη δεν θα υπάρξει ποτέ. Και κάθε τόσο θα μιλάμε για τα αδέσποτα, θα κατηγορούμε τη δημοτική αρχή για έργα και δράσεις που δεν έκανε, αλλά τα σκυλιά θα αυξάνονται στειρωμένα ή όχι.
Γ.Δ.
Σωστόοο, αλλά…
Ο πρωθυπουργός Α. Τσίπρας ζήτησε από τους υπουργούς της κυβέρνησης να περιορίσουν τις τηλεοπτικές τους εμφανίσεις, λέγοντας χαρακτηριστικά πως επελέγησαν για να κάνουν δουλειά κι όχι πρωί, μεσημέρι, βράδυ να στελεχώνουν τα πάνελ διάφορων εκπομπών.
Εδώ θα συμφωνήσουμε απόλυτα με τον Τσίπρα. Μάλιστα θα θυμίσουμε πως εδώ και χρόνια το είχαμε θίξει το θέμα κατ’ επανάληψη. Τονίζαμε μάλιστα διερωτώμενοι, «πότε δουλεύουν οι υπουργοί όταν όλη μέρα είναι στα κανάλια και τα ραδιόφωνα;»
Συμφωνούμε λοιπόν όπως και όλος ο λαός στο να δουλεύουν οι υπουργοί, όχι να γίνονται μαϊντανοί. Μένει να το δούμε να εφαρμόζεται βέβαια διότι οι ίδιες παραινέσεις έχουν γίνει από τον πρωθυπουργό πριν λίγους μήνες χωρίς βέβαια να τηρηθούν…
Γ.Δ.
Ο Παυλίδης για την προσφυγική δίοδο
Σαφέστατες είναι οι αντιρρήσεις του Γιώργου Παυλίδη στην πρόθεση δημιουργίας διόδου διελεύσεως μεταναστών στα χερσαία σύνορα της χώρας μας με την Τουρκία, στον Έβρο. Σύμφωνα με δηλώσεις του περιφερειάρχη στο ΑΠΕ, δεν τίθεται θέμα αλληλεγγύης, αλλά τήρησης όρων και κανόνων. Συγκεκριμένα αναρωτήθηκε ποιον προορισμό θα ακολουθεί η δίοδος, τι επιπτώσεις θα έχει στην περιοχή, πώς θα γίνει η διαχείριση των ροών με βάση τις διεθνείς συμβάσεις, ποιος θα αναλάβει τις οικονομικές δαπάνες και τι χρονικός ορίζοντας δίνεται για τη διατήρηση της διόδου. Αυτό που ιδιαιτέρως τόνισε είναι ότι δεν υπάρχει προγραμματισμός και αυτό είναι που μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την ζωή των κατοίκων της ΑΜΘ
Ε.Δ.
Και οι τρεις μαζί
Θα συστεγαστούν τα γραφεία και των τριών βουλευτών της Ξάνθης του ΣΥΡΙΖΑ στα υπάρχοντα γραφεία, όπως λειτούργησαν μέχρι τώρα ο Χουσεΐν Ζεϊμπέκ και ο Στάθης Γιαννακίδης. Για τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ αναδεικνύεται σε μείζονος ουσιαστικής και συμβολικής σημασίας η από κοινού λειτουργία και συνεργασία των βουλευτών, προκειμένου να υπάρχει μία ενιαία φωνή και συλλογική δουλειά για όλους τους πολίτες της περιοχής. Όπως ενημερώνουν τα γραφεία θα είναι έτοιμα σε μία εβδομάδα.
Ε.Δ.
Δεν φανερώνονται
Δεν ανοίγουν τα χαρτιά τους για τη στάση που θα κρατήσουν αναφορικά με την αρχηγία στη Νέα Δημοκρατία τα τοπικά στελέχη του κόμματος, αν και μεμονωμένα υπήρξαν κάποιες εκδηλώσεις στήριξης στο πρόσωπο του Κυριάκου Μητσοτάκη και του Απόστολου Τζιτζικώστα. Οι τοπικοί γαλάζιοι περιμένουν την καταληκτική ημερομηνία και τις τάσεις που θα διαμορφωθούν για να πάρουν θέση, η οποία και αναμένεται φανερά ή πιο διακριτικά τις επόμενες ημέρες.
Ε.Δ.