Η απάντηση του προέδρου της ΔΕΥΑΞ στην επιστολή-διαμαρτυρία συμπολίτη
Προσπάθεια για την ένταξη όλων των δυνατών τρόπων στο σύστημα πληρωμής του λογαριασμού της ΔΕΥΑΞ
Ο Χαράλαμπος Αλατάς, κάτοικος Ξάνθης, με μια επιστολή του στο Δήμο Ξάνθης και στα τοπικά ΜΜΕ, επεδίωξε να γνωστοποιήσει, αλλά και να εκφράσει τη διαμαρτυρία του για το γεγονός πως η μόνη διαθέσιμη επιλογή αποπληρωμής του λογαριασμού της ΔΕΥΑΞ είναι η καταβολή του εκάστοτε ποσού με μετρητά. Ο κ. Αλατάς επισημαίνει πως ειδικά σε αυτήν την περίοδο, την οποία διανύουμε, με τις τόσο δύσκολες οικονομικές συνθήκες και την επιβολή ελέγχων στην κίνηση κεφαλαίων, τα λεγόμενα και ως capital controls, οι υπεύθυνοι της ΔΕΥΑΞ θα ήταν δόκιμο να έχουν προνοήσει και για άλλους τρόπους εξυπηρέτησης των πελατών, όπως συμβαίνει στους περισσότερους νομούς της χώρας.
Με αφορμή αυτήν την επιστολή, η οποία δημοσιεύθηκε την Τρίτη στην εφημερίδα μας, το «Ε» συνομίλησε με τον πρόεδρο της ΔΕΥΑΞ, Μαρίνο Σδρέβανο, ο οποίος ήταν ήδη ενημερωμένος για την υπόθεση του συμπολίτη, και δήλωσε πως η ΔΕΥΑΞ βρίσκεται ήδη σε συνεργασία με τράπεζες, για τη διεξαγωγή όλων των μορφών ηλεκτρονικής πληρωμής. Συμπληρωματικά, ο κ. Σδρέβανος τόνισε πως για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, προβλέπεται η συνεννόηση της ΔΕΥΑΞ με τις τράπεζες για την τοποθέτηση και την εγκατάσταση ειδικών μηχανημάτων σε ορισμένα εισπρακτικά σημεία της επιχείρησης, πιθανότατα σε αυτά με την περισσότερη κίνηση, για να έχουν τη δυνατότητα οι κάτοικοι της Ξάνθης να χρησιμοποιούν τις χρεωστικές τους κάρτες. Μάλιστα, ο ίδιος ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΞ θα επισκεφθεί σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα μία τράπεζα για να διευκρινίσει το χρόνο, ο οποίος απαιτείται για την εγκατάσταση αυτών των μηχανημάτων και για το αν θα πρέπει να υποβληθεί το προσωπικό σε ειδική εκπαίδευση για την ορθή χρήση τους.
Χ.Π.