Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Επίκαιρα Μπλακ άουτ τα μισά σταυροδρόμια στην Ξάνθη

Μπλακ άουτ τα μισά σταυροδρόμια στην Ξάνθη

0
fanaria xanthi1

Ο δήμος αναγνωρίζει την λειτουργικότητα των κυκλικών κόμβων και υιοθετεί την δημιουργία τους σε όλο και περισσότερα σημεία

 

Εκτός λειτουργίας φανάρια του κέντρου και περιφερειακά. Ελλοχεύουν κίνδυνοι για τους οδηγούς

   fanaria xanthi2
 
Καθημερινό είναι πλέον το πρόβλημα των φαναριών στην πόλη μας, τα οποία λειτουργούν, όποτε…τους την “ανάψει”. Τα φανάρια τόσο του κέντρου όσο και περιφερειακά κατά καιρός βγαίνουν εκτός λειτουργίας, δημιουργώντας κυκλοφοριακό πρόβλημα, κυρίως σε σταυροδρόμια που αποτελούν σημεία αιχμής.
 
Εκτός λειτουργίας Σάρδεων και Βενιζέλου
Προβλήματα φαίνεται πως αντιμετωπίζουν αυτές τις μέρες τα φανάρια που βρίσκονται στην οδό Σάρδεων και στην οδό Βενιζέλου και μαζί με αυτά και οι οδηγοί που κινούνται σε αυτούς τους δρόμους.
Αν και τα φανάρια της Σάρδεων παρουσιάζουν καιρό αυτήν την εικόνα, ο Δήμος δεν προτίθεται να τα θέσει σύντομα σε λειτουργία, καθώς σύμφωνα με τον Αντιδήμαρχο Πολεοδομίας κ. Νίκο Σπυριδόπουλο χρήζουν βασικής αλλαγής, αλλά και η λειτουργία τους δημιουργεί μεγαλύτερο κυκλοφοριακό πρόβλημα.
Από την άλλη πλευρά, η βλάβη στα φανάρια που βρίσκονται στην συμβολή των οδών Βενιζέλου και Μεσολογγίου είναι ιδιαίτερα επικίνδυνη καθώς η διασταύρωση αποτελεί σημείο αιχμής κυρίως τις πρωινές και μεσημεριανές ώρες. Εξάλλου, όπως είναι γνωστό, ο δρόμος μετά από την ενοποίηση των πλατειών αποτελεί μια από τις κεντρικές οδούς της πόλης.
Παρόλη την αναγκαιότητα της λειτουργίας τους, σύμφωνα με τον κ. Σπυριδόπουλο παραμένει άγνωστη η ημερομηνία επιδιόρθωσης της βλάβης, καθώς υπεύθυνη είναι η Siemens.
Ιδιαίτερη προσοχή θέλει, όμως από τους οδηγούς και στην συμβολή των οδών Εθελοντή Αιμοδότη και Ηλιουπόλεως, καθώς αποτελεί ένα ακόμα σημείο της πόλης μας στο οποίο τα φανάρια έχουν τεθεί εκτός λειτουργίας.
 
Το γυρνάνε σε κυκλικούς κόμβους
Όπως φαίνεται, η Δημοτικοί Αρχή έβαλε μυαλό και υιοθετεί την λύση των κυκλικών κόμβων σε όλο και περισσότερα σημεία της πόλης. Εξάλλου, όπως έχει διαπιστωθεί και πανελλαδικά, αυτοί είναι ασφαλέστεροι και οικονομικότεροι σε σχέση με τους φωτεινούς σηματοδότες. Έτσι, σύμφωνα με το έργο της επέκτασης της οδού Σάρδεων, στις δύο άκρες του νέου κομματιού θα δημιουργηθούν δύο κυκλικοί κόμβοι, προκειμένου να γίνει προσαρμογή με τους υπόλοιπους δρόμους, η οποία θα εξασφαλίζει την μεγαλύτερη ασφάλεια των οδηγών.
Μάλιστα, στην Δυτική πλευρά του δρόμου έχουν ξεκινήσει ήδη οι εργασίες δημιουργία του, ενώ η Ανατολική πλευρά, από την οποία εξυπηρετείτε όλος ο οικισμός της Χρύσας, μάλλον θα ξεκινήσει όταν δοθεί σε κυκλοφορία η οδός Εθελοντή Αιμοδότη.
 
Γεωργία Ταραξοπούλου
 
Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Επίκαιρα
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Ανοίγει από ώρα σε ώρα το taxisnet για τις φορολογικές δηλώσεις 2024

Προσυμπληρωμένες δηλώσεις για μισθωτούς και συνταξιούχους – Ποιοι θα πρέπει να κάνουν τροπ…